Je bent niet beroemd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hardwell is echt niet heel bijzonder.
Ik kan ook de beatpot top 10 in mijn sets draaien
doe het danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En je bent nog steeds geen nummer 1 van de wereld. Waar ging het mis dan Va?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beatport*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
daar gaat het niet omquote:
Ik ben een DJ, geen fucking Jukebox. Zet anders gewoon spotify aan op een festival, heb je het zelfde effectquote:
En toch heeft hij de bitches en de money.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een DJ, geen fucking Jukebox. Zet anders gewoon spotify aan op een festival, heb je het zelfde effect
ik ben te hipster.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
En je bent nog steeds geen nummer 1 van de wereld. Waar ging het mis dan Va?
Ben je jaloers?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar gaat het niet om
[..]
Ik ben een DJ, geen fucking Jukebox. Zet anders gewoon spotify aan op een festival, heb je het zelfde effect
En met die money heeft hij stemmen gekocht denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch heeft hij de bitches en de money.
Waarom zeiken dan?quote:
Bieber ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch heeft hij de bitches en de money.
Wat een baas, met zo weinig echt talent zo famous wordenquote:
Als de meeste mensen voor wilders gaan stemmen, is hij dan de beste premier? Nope. Mensen interpreteren de lijst verkeerd. James Zabiela is vele malen technischer dan hardwellquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms zou het mensen sieren om respect te tonen voor succesvolle mensen in plaats van afgunst te tonen en zichzelf zo belachelijk te maken.
Je bent gewoon jaloers!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat Justin Bieber "succesvol" is.
Hipstersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben te hipster.
En het is een populairiteitdingetje
Meh. Alleen jammer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |