dat zal niet gaan nu he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude, jekomt net uit bed, niet nu al smoken
quote:
paar honderd pillen voor kopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Tjacka het volgende:
1,3k overgemaakt op mijn rekeninghad nog 500 over van vorige maand.
Mensen die niet ¤450quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Tjacka het volgende:
1,3k overgemaakt op mijn rekeninghad nog 500 over van vorige maand.
Unibetje togquote:
Wat?quote:
ook niet o&nquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef Tjacka het volgende:
maar ik ga niet meer pakken tot koningendag hoor
Ohjaquote:
ripquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, ik ga met drugsvrije maten op stap.
Wijven ook,middelste gaat nogquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat een lelijke dingen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik zei het toch Inso, iemand op sbr Under 2,5 bij ArsenalWat een waus
2 geiten en een kameelquote:
Ik vertik het gewoon om bij 20 bookies een account aan te maken om quotes van 0,2 hoger te pakken.quote:
lekker man, moneybookers acc erbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vertik het gewoon om bij 20 bookies een account aan te maken om quotes van 0,2 hoger te pakken.1 bookie is genoeg
Doe dan gewoon dubbele kans in een combootjequote:
ik neem niks van jou aan want jij staat roodquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe dan gewoon dubbele kans in een combootje
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neem niks van jou aan want jij staat rood
Barca gaat niet winnenquote:
Ik niet. Arsenal te lastig en Barca en Ajax helemaal.quote:
heb alleen geen 1300 xdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet. Arsenal te lastig en Barca en Ajax helemaal.
hoeveel wil je inzetten vanavond?quote:
Zou niet voor Porto en afca gaan, rest kun je wel doen.quote:
Alleen Atleti is een bankerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou niet voor Porto en afca gaan, rest kun je wel doen.
Ik durf niet te wedden omdat ik dan mijn laptop uit het raam ga smijten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Combos doen zo pijn als ze laatste seconde mis gaan.
Combos van 50-100 verliezen in de laatste minuut![]()
ik ben niet voor het geluk geboren.quote:
Ik ben het grote geluk in je levenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben niet voor het geluk geboren.
Maar het is zo leukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf niet te wedden omdat ik dan mijn laptop uit het raam ga smijten.
Ik ook niet boeiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, jij wel, alleen jammer dat ik niks meer weet van je eerste levensjaren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben het grote geluk in je leven
Toch
waarom wil je ze verwijderen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik ook niet boeie
Ffs kunnen ze niet iets makkelijkers maken voor die dm's
Je moet gewoon een euro op de JD toto zetten elkeweekquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk![]()
AL gaan er soms wel dingen kapot ja
Dat is wel jammer inderdaadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, jij wel, alleen jammer dat ik niks meer weet van je eerste levensjaren.
Ik ook niet, boeiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik ook niet boeie
Ffs kunnen ze niet iets makkelijkers maken voor die dm's
Die lul weet niks van buitenlands voetbalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet gewoon een euro op de JD toto zetten elkeweek
Volgens mij is er hier iemand kwaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Dearest het volgende:
rugkfhnwesdgkjfbqneoujfknw
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
Nee ik erger me gewoon aan dingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier iemand kwaad.
[..]
Lucht je hartquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Dearest het volgende:
rugkfhnwesdgkjfbqneoujfknw
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom maar op mn knie zitten, en vertel eens wat er scheelt aan tante Moeraskat.quote:
Ja geen idee eigenlijkquote:
Ma chiudo il culloquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet, boeie
Ik ook, niet boeie
Ik ook niet boeie
hmmm....
Dan is Dearest mijn nichtjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom maar op mn knie zitten, en vertel eens wat er scheelt aan tante Moeraskat.
Ja dat is het, er valt niet veel te vertellenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom maar op mn knie zitten, en vertel eens wat er scheelt aan tante Moeraskat.
Op elk potje past een dekseltje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
*Chagrijnigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat is het, er valt niet veel te vertellen
IK BEN GEWOON!!!!!!!111 CHAGERIJNIG!!!!!
Denk dat potjes liever een ander potje willen.quote:
OMG ZELFS IK BEGIN SPELFOUTEN TE MAKENquote:
Wel hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dat heeft echt gewoon niets te maken met wat zij zei
Bi..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat potjes liever een ander potje willen.
Lekkerquote:
Noem je me nu pot?quote:
vertel toch maar; wrijft over je rug.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat is het, er valt niet veel te vertellen
IK BEN GEWOON!!!!!!!111 CHAGERIJNIG!!!!!
Nja er is wel iets maar dat is heel stom om zo geïrriteerd over te zijn![]()
Inderdaad, laat maar, sommige mensen snappen het gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dat heeft echt gewoon niets te maken met wat zij zei
quote:
---------> Praxisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom is een veiligheidsbril 10 euro![]()
Al die lab shit is zo duur >.<
HOIquote:
Nee. Je mist mijn punt zo ongelooflijk hard.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, laat maar, sommige mensen snappen het gewoon niet.
tientje voor iets wat je ogen beschermd? Is niet duur hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom is een veiligheidsbril 10 euro![]()
Al die lab shit is zo duur >.<
Zo agressief ineens. Gister was je nog tegen sex ..quote:
Hebben ze daar veiligheidsbrillen? Ik moet daar sowieso nog langs om loog te halenquote:
Okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Je mist mijn punt zo ongelooflijk hard.
Bij gebrek aan gewillige meisjes moet ik mijn horizon verbreden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal hommo?
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Hoi melkdrinkende bodybuilderquote:
Ga t ook zeker niet zonder doen, maar vind t wel duur voor zo'n ding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tientje voor iets wat je ogen beschermd? Is niet duur hoor
Uiteraardquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hebben ze daar veiligheidsbrillen? Ik moet daar sowieso nog langs om loog te halen
Klopt sex is vies, allemaal nat en vochtig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo agressief ineens. Gister was je nog tegen sex ..
Hij, nooit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo agressief ineens. Gister was je nog tegen sex ..
Altijd!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi melkdrinkende bodybuilder
alles goed?
ik zeiquote:
Goed goed, paar dagjes pas weer terug in Nederland. weer even wennen allemaalquote:
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, paar dagjes pas weer terug in Nederland. weer even wennen allemaal
Ik lijk ze te vinden soms, maar als het niet insgelijks isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
dat het gewoon niet makkelijk is tegenwoordig om een mooi mens te vinden. Daar bij bedoel ik; iemand die trouw is, aardig is, tof is, eerlijk is, je maatje is, en waar je helemaal gek op bent en al die dingen meer. Als jij dan zegt; op elk potje past een dekseltje, is dat niet echt de juiste reactie. Ik begrijp best dat er voor iedereen iemand rondloopt maar het is niet makkelijk om een betrouwbaar persoon te vinden, iemand met een mooi innerlijk. Die website matcht mensen op uiterlijk, dat is makkelijker dan op innerlijk. Dàt was mijn punt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
dat het gewoon niet makkelijk is tegenwoordig om een mooi mens te vinden. Daar bij bedoel ik; iemand die trouw is, aardig is, tof is, eerlijk is, je maatje is, en waar je helemaal gek op bent en al die dingen meer. Als jij dan zegt; op elk potje past een dekseltje, is dat niet echt de juiste reactie. Ik begrijp best dat er voor iedereen iemand rondloopt maar het is niet makkelijk om een betrouwbaar persoon te vinden, iemand met een mooi innerlijk. Die website matcht mensen op uiterlijk, dat is makkelijker dan op innerlijk. Dàt was mijn punt.
Ja maar dat is toch de hele bedoeling van zo`n app? Die gaat toch niet af op hoe trouw je bentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
Dat was mijn punt ook hoor maar goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
En dan vind je wel iemand die ook goed matcht met innerlijk en dan heb je het supergezellig en lief en romantisch en de volgende ochtend negeermodusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
Singapore, Maleisie en Thailand maandjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Kom je wel precies met t mooie weer terug
Wacht ff met Napoli, is nog niet zeker of Higuain meespeelt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat ik napoli, chelsea en over speel bij arsenal.
Ja, inderdaad, verkapte neuk site. zo`n persoon hoef ik niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch de hele bedoeling van zo`n app? Die gaat toch niet af op hoe trouw je bent![]()
Gewoon neukertjes aan elkaar matchen
Dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Je kwam namelijk over alsof het kei makkelijk was om zo`n persoon te vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook hoor maar goed.
Dat is elke datingsitequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, verkapte neuk site. zo`n persoon hoef ik niet.
Daarom vind ik zo`n site/ app een vleeskeuring, snappie?
Ik ken het, en straks ligt het allemaal aan jou, dit niet goed dat niet goed, dan klikt het ineens niet meer, te verschillendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
En dan vind je wel iemand die ook goed matcht met innerlijk en dan heb je het supergezellig en lief en romantisch en de volgende ochtend negeermodusHuilll
Daarom gaat het voor mij ook niet werkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, verkapte neuk site. zo`n persoon hoef ik niet.
Daarom vind ik zo`n site/ app een vleeskeuring, snappie?
Nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoel dat er voor iedereen een perfecte partner bestaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Je kwam namelijk over alsof het kei makkelijk was om zo`n persoon te vinden.
Klopt; daarom doe ik er ook niet aan meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is elke datingsite![]()
Verder prima hoor, dat hele Tinder, maar een serieuze relatie erop zoeken wordt wat lastiger
hi5quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom gaat het voor mij ook niet werken
Vetttttquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore, Maleisie en Thailand maandje
okequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoel dat er voor iedereen een perfecte partner bestaat.
Ik ben godverdomme een goede gozer, I know. Mja, niet waar elk meisje om staat te springenquote:
Af en toe wel wat backpackers leren kennen onderweg, vooral met excursies en reizen, maar het was tamelijk rustig.quote:
Is niet zo. Niet voor iedereen. Genoeg mensen die alleen eindigenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoel dat er voor iedereen een perfecte partner bestaat.
Je bent echt niet lelijk als je dat wil zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme een goede gozer, I know. Mja, niet waar elk meisje om staat te springen
eindigen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is niet zo. Niet voor iedereen. Genoeg mensen die alleen eindigen
Beetje dikkig :squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent echt niet lelijk als je dat wil zeggen.
Ik wil voorlopig plekken binnen europa zien, daarbuiten is mij nu te duur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe wel wat backpackers leren kennen onderweg, vooral met excursies en reizen, maar het was tamelijk rustig.
Volgend jaar ga ik weer maar dan in de zomermaanden, als het wat drukker isWant backpacken bevalt me wel goed
ALleen dan weer ergens anders heen natuurlijk
gewoon stevige botten tog ;squote:
De reis is misschien duurder, maar het verblijf vaak stukke goedkoperquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig plekken binnen europa zien, daarbuiten is mij nu te duur.
Waar wil je volgende keer heen gaan?
Ja klopt, maar dat scheelt vooral als je langer blijft (en binnen europa is ook genoeg goedkoops te vinden om te verblijven)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De reis is misschien duurder, maar het verblijf vaak stukke goedkoper
Heb paar dingetjes in mijn hoofd nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig plekken binnen europa zien, daarbuiten is mij nu te duur.
Waar wil je volgende keer heen gaan?
is iets aan te doen hequote:
Ben er mee bezig, maar het gaat moeizaamquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is iets aan te doen heAls je er echt mee zit.
Waarom moeizaam? Hou je je calorieen bij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er mee bezig, maar het gaat moeizaam
komt goed johquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er mee bezig, maar het gaat moeizaam
Neen. Is ook niet belangrijk. Cut the snacks, add the excercisequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom moeizaam? Hou je je calorieen bij?
Je houdt niet van mannen in ontbloot bovenlijf?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een vest een broek een broek en een trui. En ik ga nooit meer de A&F in hier
Ben je er uit getrapt omdat je er niet goed uit ziet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een vest een broek een broek en een trui. En ik ga nooit meer de A&F in hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vette stad/land hoor.quote:
En daarna combineren met Kuala Lumpur.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je er uit getrapt omdat je er niet goed uit ziet?Hjb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KL is niet heul veel te zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna combineren met Kuala Lumpur.
Heb er twee gezien. Stelde niks voor. Gewoon blousje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je houdt niet van mannen in ontbloot bovenlijf?
ik wil een eigen apartement.quote:
Als het moeizaam gaat is het misschien juist wel belangrijk. Miss eet je nogsteeds te veel of juist veel te weinigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Is ook niet belangrijk. Cut the snacks, add the excercise
Thailand, liever niet. Dan nog liever naar Bali ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KL is niet heul veel te zienBeter combineer je met Aussie, of Thailand.
Prioriteiten.quote:
Hoezo niet? Bali boven Thailand verkiezen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thailand, liever niet. Dan nog liever naar Bali ofzo.
Gaat er vooral om WAT. Alles is lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als het moeizaam gaat is het misschien juist wel belangrijk. Miss eet je nogsteeds te veel of juist veel te weinig
Ja allebei niet van harte. Aussie is wel een optie. Maar ik heb niets met Thailand op de een of andere manier..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bali boven Thailand verkiezen?
Hahah ik weet hoe je je voelt, maar probeer je doel gewoon voor ogen te houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat er vooral om WAT. Alles is lekker
En mooie natuur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja allebei niet van harte. Aussie is wel een optie. Maar ik heb niets met Thailand op de een of andere manier..
Wel mooie tempelcomplexen natuurlijk.
samen baby`s maken?quote:
Dit is 1 van de eerste.quote:
Oh in London staan ze er met bosjes. #fuckedupquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb er twee gezien. Stelde niks voor. Gewoon blousje.
THUIS!! SNEL ACHTER FOK! VOOR HET TE LAAT ISS!!!quote:
je doet raarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
THUIS!! SNEL ACHTER FOK! VOOR HET TE LAAT ISS!!!
quote:
mag ik bij je achterop de stofzuigerquote:
Dat zei je moeder ook al gisterquote:
wel vooropquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
mag ik bij je achterop de stofzuiger![]()
?
in wat?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
godver wat is er met mijn dubbelquote aan de hand
bij mij ook alquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
godver wat is er met mijn dubbelquote aan de hand
quote:
Zie TT voor mijn reactiequote:
Oh eh, thanksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent echt niet lelijk als je dat wil zeggen.
;squote:
Oke ga ik daar mn boi hosselen in londenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh in London staan ze er met bosjes. #fuckedup
Door welke vlegel?quote:
ze bezorgen mijn ego een knauwquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:06 schreef xcachet het volgende:
Oke ga ik daar mn boi hosselen in londen
Die vinden jullie volgens mij niet zo lief he?quote:
ik wel hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vinden jullie volgens mij niet zo lief he?
Hoi Tjackaquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
THUIS!! SNEL ACHTER FOK! VOOR HET TE LAAT ISS!!!
VAquote:
tegen mij deed hij altijd wel chill, maar ik vidn andere dan weer niet zo lief die de meeste wel aardig vindenquote:
wie vind jij niet lief,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tegen mij deed hij altijd wel chill, maar ik vidn andere dan weer niet zo lief die de meeste wel aardig vinden
JA, DAT ZEI HIJ!quote:
die moderator met die rare afkortingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wie vind jij niet lief,
ik vind die inso ook niet zo aardig
ggmm is een baas drizzt is een debielquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die moderator met die rare afkorting
Ik ben in Zeeland.quote:
gewoon als 5e foto een pic van je penerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heel verrassend, maar nope
Ik heb er nu al spijt van. 1 match. Hoe lelijk ze ook is. 1 match voor mijn egoquote:
Ik had er maar twee, hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heel verrassend, maar nope
awww is dat hetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
En dan vind je wel iemand die ook goed matcht met innerlijk en dan heb je het supergezellig en lief en romantisch en de volgende ochtend negeermodusHuilll
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel voorop![]()
Dan rij je shotgun
Volgende week? Chocomelk drinken?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van. 1 match. Hoe lelijk ze ook is. 1 match voor mijn ego
ik heb er al 25quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:06 schreef AldoTheApache het volgende:
check mijn ondertitel
whut, hij past niet![]()
LBquote:
quote:
Volgende week heb ik tijd zatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgende week? Chocomelk drinken?
FUBARquote:
Ga op Lexaquote:
Coolquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgende week heb ik tijd zatdus prima idee
Ik bedoel dat ik er maar 1 nodig hebquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Cool
Chillen met m'n lievelingsbroer Aldo.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja graag![]()
wij krijgen vast hele mooie kindjes
wat ideale datingsite ;squote:
Ik mag niet met autisten vechten van mijn mama.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom west-Friesland dan ik gooi bierflessen tegen je hoofd.
wil je er 1 match van mij lenen? ik heb er toch genoegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik er maar 1 nodig heb
alsjeblieft niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je er 1 match van mij lenen? ik heb er toch genoeg![]()
Arroquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je er 1 match van mij lenen? ik heb er toch genoeg![]()
daar gaat fok-it danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik mag niet met autisten vechten van mijn mama.
sowieso pepper danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat ideale datingsite ;s
op tv gesien hoor ;s
neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is een vliegende stofzui ook iets?
WATWATWATWATWATWATWATbitchquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
WAT WAT WAT
AARON PAUL IN NEED FOR SPEED WAT WAT.
quote:
Nee, liefje.quote:
YO MISTER WHITE.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WATWATWATWATWATWATWATbitch
ik ga niet meeten met mensen met beugelsquote:
Ik denk ook wel dat jij een goede moeder zal zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik hoor laatst allemaal van mensen dat ik vast een goede moeder zou zijn en het type er voor bendus komt goed.
Al wil ik ze eigenlijk niet eens perseHeb liever een goede relatie eigenlijk. En een eigen dak boven mn hoofd.
kappen met die kut caps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |