Ja, jij wel, alleen jammer dat ik niks meer weet van je eerste levensjaren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben het grote geluk in je leven
Toch
waarom wil je ze verwijderen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik ook niet boeie
Ffs kunnen ze niet iets makkelijkers maken voor die dm's
Je moet gewoon een euro op de JD toto zetten elkeweekquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk![]()
AL gaan er soms wel dingen kapot ja
Dat is wel jammer inderdaadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, jij wel, alleen jammer dat ik niks meer weet van je eerste levensjaren.
Ik ook niet, boeiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik ook niet boeie
Ffs kunnen ze niet iets makkelijkers maken voor die dm's
Die lul weet niks van buitenlands voetbalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet gewoon een euro op de JD toto zetten elkeweek
Volgens mij is er hier iemand kwaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Dearest het volgende:
rugkfhnwesdgkjfbqneoujfknw
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
Nee ik erger me gewoon aan dingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier iemand kwaad.
[..]
Lucht je hartquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Dearest het volgende:
rugkfhnwesdgkjfbqneoujfknw
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom maar op mn knie zitten, en vertel eens wat er scheelt aan tante Moeraskat.quote:
Ja geen idee eigenlijkquote:
Ma chiudo il culloquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet, boeie
Ik ook, niet boeie
Ik ook niet boeie
hmmm....
Dan is Dearest mijn nichtjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom maar op mn knie zitten, en vertel eens wat er scheelt aan tante Moeraskat.
Ja dat is het, er valt niet veel te vertellenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom maar op mn knie zitten, en vertel eens wat er scheelt aan tante Moeraskat.
Op elk potje past een dekseltje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben niet voor het geluk geboren.
*Chagrijnigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat is het, er valt niet veel te vertellen
IK BEN GEWOON!!!!!!!111 CHAGERIJNIG!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |