Nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoel dat er voor iedereen een perfecte partner bestaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Je kwam namelijk over alsof het kei makkelijk was om zo`n persoon te vinden.
Klopt; daarom doe ik er ook niet aan meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is elke datingsite![]()
Verder prima hoor, dat hele Tinder, maar een serieuze relatie erop zoeken wordt wat lastiger
hi5quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom gaat het voor mij ook niet werken
Vetttttquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore, Maleisie en Thailand maandje
okequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoel dat er voor iedereen een perfecte partner bestaat.
Ik ben godverdomme een goede gozer, I know. Mja, niet waar elk meisje om staat te springenquote:
Af en toe wel wat backpackers leren kennen onderweg, vooral met excursies en reizen, maar het was tamelijk rustig.quote:
Is niet zo. Niet voor iedereen. Genoeg mensen die alleen eindigenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoel dat er voor iedereen een perfecte partner bestaat.
Je bent echt niet lelijk als je dat wil zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme een goede gozer, I know. Mja, niet waar elk meisje om staat te springen
eindigen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is niet zo. Niet voor iedereen. Genoeg mensen die alleen eindigen
Beetje dikkig :squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent echt niet lelijk als je dat wil zeggen.
Ik wil voorlopig plekken binnen europa zien, daarbuiten is mij nu te duur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe wel wat backpackers leren kennen onderweg, vooral met excursies en reizen, maar het was tamelijk rustig.
Volgend jaar ga ik weer maar dan in de zomermaanden, als het wat drukker isWant backpacken bevalt me wel goed
ALleen dan weer ergens anders heen natuurlijk
gewoon stevige botten tog ;squote:
De reis is misschien duurder, maar het verblijf vaak stukke goedkoperquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig plekken binnen europa zien, daarbuiten is mij nu te duur.
Waar wil je volgende keer heen gaan?
Ja klopt, maar dat scheelt vooral als je langer blijft (en binnen europa is ook genoeg goedkoops te vinden om te verblijven)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De reis is misschien duurder, maar het verblijf vaak stukke goedkoper
Heb paar dingetjes in mijn hoofd nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig plekken binnen europa zien, daarbuiten is mij nu te duur.
Waar wil je volgende keer heen gaan?
is iets aan te doen hequote:
Ben er mee bezig, maar het gaat moeizaamquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is iets aan te doen heAls je er echt mee zit.
Waarom moeizaam? Hou je je calorieen bij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er mee bezig, maar het gaat moeizaam
komt goed johquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er mee bezig, maar het gaat moeizaam
Neen. Is ook niet belangrijk. Cut the snacks, add the excercisequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom moeizaam? Hou je je calorieen bij?
Je houdt niet van mannen in ontbloot bovenlijf?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een vest een broek een broek en een trui. En ik ga nooit meer de A&F in hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |