Denk dat potjes liever een ander potje willen.quote:
OMG ZELFS IK BEGIN SPELFOUTEN TE MAKENquote:
Wel hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dat heeft echt gewoon niets te maken met wat zij zei
Bi..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat potjes liever een ander potje willen.
Lekkerquote:
Noem je me nu pot?quote:
vertel toch maar; wrijft over je rug.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat is het, er valt niet veel te vertellen
IK BEN GEWOON!!!!!!!111 CHAGERIJNIG!!!!!
Nja er is wel iets maar dat is heel stom om zo geīrriteerd over te zijn![]()
Inderdaad, laat maar, sommige mensen snappen het gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dat heeft echt gewoon niets te maken met wat zij zei
quote:
---------> Praxisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom is een veiligheidsbril 10 euro![]()
Al die lab shit is zo duur >.<
HOIquote:
Nee. Je mist mijn punt zo ongelooflijk hard.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, laat maar, sommige mensen snappen het gewoon niet.
tientje voor iets wat je ogen beschermd? Is niet duur hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom is een veiligheidsbril 10 euro![]()
Al die lab shit is zo duur >.<
Zo agressief ineens. Gister was je nog tegen sex ..quote:
Hebben ze daar veiligheidsbrillen? Ik moet daar sowieso nog langs om loog te halenquote:
Okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Je mist mijn punt zo ongelooflijk hard.
Bij gebrek aan gewillige meisjes moet ik mijn horizon verbreden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal hommo?
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Hoi melkdrinkende bodybuilderquote:
Ga t ook zeker niet zonder doen, maar vind t wel duur voor zo'n ding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tientje voor iets wat je ogen beschermd? Is niet duur hoor
Uiteraardquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hebben ze daar veiligheidsbrillen? Ik moet daar sowieso nog langs om loog te halen
Klopt sex is vies, allemaal nat en vochtig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo agressief ineens. Gister was je nog tegen sex ..
Hij, nooit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo agressief ineens. Gister was je nog tegen sex ..
Altijd!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi melkdrinkende bodybuilder
alles goed?
ik zeiquote:
Goed goed, paar dagjes pas weer terug in Nederland. weer even wennen allemaalquote:
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, paar dagjes pas weer terug in Nederland. weer even wennen allemaal
Ik lijk ze te vinden soms, maar als het niet insgelijks isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
dat het gewoon niet makkelijk is tegenwoordig om een mooi mens te vinden. Daar bij bedoel ik; iemand die trouw is, aardig is, tof is, eerlijk is, je maatje is, en waar je helemaal gek op bent en al die dingen meer. Als jij dan zegt; op elk potje past een dekseltje, is dat niet echt de juiste reactie. Ik begrijp best dat er voor iedereen iemand rondloopt maar het is niet makkelijk om een betrouwbaar persoon te vinden, iemand met een mooi innerlijk. Die website matcht mensen op uiterlijk, dat is makkelijker dan op innerlijk. Dāt was mijn punt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
dat het gewoon niet makkelijk is tegenwoordig om een mooi mens te vinden. Daar bij bedoel ik; iemand die trouw is, aardig is, tof is, eerlijk is, je maatje is, en waar je helemaal gek op bent en al die dingen meer. Als jij dan zegt; op elk potje past een dekseltje, is dat niet echt de juiste reactie. Ik begrijp best dat er voor iedereen iemand rondloopt maar het is niet makkelijk om een betrouwbaar persoon te vinden, iemand met een mooi innerlijk. Die website matcht mensen op uiterlijk, dat is makkelijker dan op innerlijk. Dāt was mijn punt.
Ja maar dat is toch de hele bedoeling van zo`n app? Die gaat toch niet af op hoe trouw je bentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
Dat was mijn punt ook hoor maar goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
En dan vind je wel iemand die ook goed matcht met innerlijk en dan heb je het supergezellig en lief en romantisch en de volgende ochtend negeermodusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei
Singapore, Maleisie en Thailand maandjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Kom je wel precies met t mooie weer terug
Wacht ff met Napoli, is nog niet zeker of Higuain meespeelt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat ik napoli, chelsea en over speel bij arsenal.
Ja, inderdaad, verkapte neuk site. zo`n persoon hoef ik niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch de hele bedoeling van zo`n app? Die gaat toch niet af op hoe trouw je bent![]()
Gewoon neukertjes aan elkaar matchen
Dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Je kwam namelijk over alsof het kei makkelijk was om zo`n persoon te vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook hoor maar goed.
Dat is elke datingsitequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, verkapte neuk site. zo`n persoon hoef ik niet.
Daarom vind ik zo`n site/ app een vleeskeuring, snappie?
Ik ken het, en straks ligt het allemaal aan jou, dit niet goed dat niet goed, dan klikt het ineens niet meer, te verschillendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
En dan vind je wel iemand die ook goed matcht met innerlijk en dan heb je het supergezellig en lief en romantisch en de volgende ochtend negeermodusHuilll
Daarom gaat het voor mij ook niet werkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, verkapte neuk site. zo`n persoon hoef ik niet.
Daarom vind ik zo`n site/ app een vleeskeuring, snappie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |