Ben je er uit getrapt omdat je er niet goed uit ziet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een vest een broek een broek en een trui. En ik ga nooit meer de A&F in hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vette stad/land hoor.quote:
En daarna combineren met Kuala Lumpur.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je er uit getrapt omdat je er niet goed uit ziet?Hjb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KL is niet heul veel te zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna combineren met Kuala Lumpur.
Heb er twee gezien. Stelde niks voor. Gewoon blousje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je houdt niet van mannen in ontbloot bovenlijf?
ik wil een eigen apartement.quote:
Als het moeizaam gaat is het misschien juist wel belangrijk. Miss eet je nogsteeds te veel of juist veel te weinigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Is ook niet belangrijk. Cut the snacks, add the excercise
Thailand, liever niet. Dan nog liever naar Bali ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KL is niet heul veel te zienBeter combineer je met Aussie, of Thailand.
Prioriteiten.quote:
Hoezo niet? Bali boven Thailand verkiezen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thailand, liever niet. Dan nog liever naar Bali ofzo.
Gaat er vooral om WAT. Alles is lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als het moeizaam gaat is het misschien juist wel belangrijk. Miss eet je nogsteeds te veel of juist veel te weinig
Ja allebei niet van harte. Aussie is wel een optie. Maar ik heb niets met Thailand op de een of andere manier..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bali boven Thailand verkiezen?
Hahah ik weet hoe je je voelt, maar probeer je doel gewoon voor ogen te houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat er vooral om WAT. Alles is lekker
En mooie natuur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja allebei niet van harte. Aussie is wel een optie. Maar ik heb niets met Thailand op de een of andere manier..
Wel mooie tempelcomplexen natuurlijk.
samen baby`s maken?quote:
Dit is 1 van de eerste.quote:
Oh in London staan ze er met bosjes. #fuckedupquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb er twee gezien. Stelde niks voor. Gewoon blousje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |