Iedereen lag eruit, daar Yepps niet tegen een beetje commentaar kon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef Stink-ui het volgende:
Ik lig uit de crew?
Stink-ui / Tief Hoofd NL / Techatak
Invited.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef Stink-ui het volgende:
Ik lig uit de crew?
Stink-ui / Tief Hoofd NL / Techatak
Racen en survivalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef Fok-now het volgende:
Wat is er nog meer mogelijk dan de auto verkoop glitch/cheat/truck om snel aan geld te komen? Bij mij werkt dat niet meer.
Mijn gamertag is gewoon "Saind"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:43 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Heb over jouw reactie heen gelezen, maar wat is je naam op socialclub?
En het lijstje (dus Shadeauw, wil je hem even in de OP zetten?)
Fok X360 Crew Memberlist
Forum nickname - Gamertag - Socialclub naam
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
van deze mensen mis ik nog wat
Krijg ik constantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef ProblemExcel het volgende:
log ik gisteren in een sessie krijg ik gelijk een bounty op me hoofd xD
Duurt zo lang voor dat je een paar ton hebt. Die auto glitch ging wel snel.quote:
Waarbij racen een hele goede tip is, aangezien je per klasse races moet winnen om upgrades van die klasse vrij te spelen... Daarom beperkt mijn garage zich ook alleen nog even tot Sports en Muscle, en een verdwaalde OffRoadquote:
Ik jatte eergisteren een Sachez... die rijden zo lekker. Maar ik mocht hem niet m'n garage in rijdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam er eergisteren trouwens pas achter dat de Akuma gewoon veel sneller is dan de Bati.
Eerst verzekeren? Geen idee... Ik bagger nog altijd dakloos rond in mijn Futo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik jatte eergisteren een Sachez... die rijden zo lekker. Maar ik mocht hem niet m'n garage in rijden
Moet je denk ik kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik jatte eergisteren een Sachez... die rijden zo lekker. Maar ik mocht hem niet m'n garage in rijden
Ik zat te twijfelen of het Saind of Sainda was.quote:
Nee, je kunt hem pas verzekeren als je hem voorzien hebt van zo'n Tacker ofzo. Dat gebeurt gratis door ermee je garage in te rijden, of voor $2000 ofzo bij de LCSquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Eerst verzekeren? Geen idee... Ik bagger nog altijd dakloos rond in mijn Futo.
In dat GoogleDocs documentje dat hier gepost werd staat ie bij als "stealable"quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:41 schreef sjonnie1990 het volgende:
Zo, pinjowww, dat was nog eens een ritje
Crewkillers kicken we sowieso, maar vaak is het ook een ongeluk. Heb je namen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:37 schreef liveevil het volgende:
Leuke crew hoor.
Gister teamleden opgezocht, eerst met personal vehicle en al opgeblazen door crew, even later probeer ik ze met helicopter te redden van wanted status, gelijk weer knallen op mn copter toen ie bijna kapot was had er eindelijk een door dat ik crew was.
Kom op hoe moeilijk is het om een wit stipje van een wit stipje met oranje rand te onderscheiden, je kijkt toch op je map lijkt me?
Verder moeten er meer customizing opties komen, op zijn minst een peuk en hawai blouse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik had een idee om geld te verdienen, ik jat regelmatig dure auto's van npc's, krijg dan ook bounty's van ze tot aan $9000.
Als we nou crewsessies spelen en de hele tijd dure auto's jatten en de bounty's van elkaar innen kan je snel cashen denk ik.
Heb me gister trouwens rot gelachen toen we met 4 man in een busje zaten, de achterdeuren open, en 2 man tegenover elkaar constant zaten te fappen.
Ik denk dat het oprecht per ongeluk was, maar wel een beetje dom als je niet oplet of iemand crew is voor je begint te knallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Crewkillers kicken we sowieso, maar vaak is het ook een ongeluk. Heb je namen?
Alleen kwa acceleratie toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam er eergisteren trouwens pas achter dat de Akuma gewoon veel sneller is dan de Bati.
Ik schiet ook regelmatig een vriend kapot in the heat of the game, puur omdat auto-aim ook op hem snapt.. en dat terwijl ik volkomen bewust ben van het feit dat hij er ook is. Je kunt er soms helemaal niks aan doen, crew of niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef liveevil het volgende:
[..]
Ik denk dat het oprecht per ongeluk was, maar wel een beetje dom als je niet oplet of iemand crew is voor je begint te knallen.
Zal volgende keer even namen noteren, kunnen ze hier even melden.
Ik race vaak op Down the Drain (rechttoe, rechtaan) en daar heeft de Bati in ieder geval geen kans.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:24 schreef Vendris het volgende:
[..]
Alleen kwa acceleratie toch?
Heb zelf een Bati RR met stronzo livery puur voor de looks
[..]
Ik schiet ook regelmatig een vriend kapot in the heat of the game, puur omdat auto-aim ook op hem snapt.. en dat terwijl ik volkomen bewust ben van het feit dat hij er ook is. Je kunt er soms helemaal niks aan doen, crew of niet.
Eens kijken dan, thanks!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik race vaak op Down the Drain (rechttoe, rechtaan) en daar heeft de Bati in ieder geval geen kans.
ligt er misschien ook aan of de host catchup aan heeft staan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik race vaak op Down the Drain (rechttoe, rechtaan) en daar heeft de Bati in ieder geval geen kans.
Met een turbo start en een wheelie ben ik al gelijk buiten slipstream afstand van een Bati. Daarna gewoon niet meer crashen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ligt er misschien ook aan of de host catchup aan heeft staan?
En als je met een iets langzamere motor in de slipstream kan komen, krijg je echt een klap meer snelheid mee.
ja, maar dan nog, als catchup aan staat ben je gewoon de sjaak. En Down The Drain valt wel mee, maar in de meeste races geld niet alleen de hoogste topsnelheid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met een turbo start en een wheelie ben ik al gelijk buiten slipstream afstand van een Bati. Daarna gewoon niet meer crashen.
Met m'n crew is het vaak wel leuk, want dan klooien we (tot gisteren waren we altijd met z'n 3n) wat aan, beetje douwen, beetje rossen. Zodat iedereen evenveel kans maakt om te winnen. (mods unlocken).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:31 schreef rival het volgende:
Altijd die catch up aan
stomme kleuters.
ik heb je 1x online gezien afgelopen weken geloof ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Nodig me eens uit als je gaat racen en ik online ben
Dat komt omdat je in hun slipstream rijdt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met ketchup aan of uit. als ik het uit zet kan ik nog steeds achter mensen versnellen en ze voorbij razen.
Ik heb Rival best vaak gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb je 1x online gezien afgelopen weken geloof ik
slipstreamen is niet hetzelfde als catchup.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met ketchup aan of uit. als ik het uit zet kan ik nog steeds achter mensen versnellen en ze voorbij razen.
Catch up vertraagt de koploper zodat de rest hem bij kan houdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Maar dat heeft dus niks met catch up te maken? Wat doet catch up dan precies?
Ben er vaak zat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb je 1x online gezien afgelopen weken geloof ik
zo heet ik op xboxlive niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb Rival best vaak gezien.
ik nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb Rival best vaak gezien.
Catchup maakt de smaak van bepaald eten lekkerderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Maar dat heeft dus niks met catch up te maken? Wat doet catch up dan precies?
jawel dat ben ik. ben er deze week niet geweest want druk. maar ben er best vaak normaal gesprokenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik niet![]()
... tenzij die niet meer gigahninja is...
maar ik ben ook niet dagelijks online
Ben je al uit de cheater pool?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens net de Heavy Sniper unlocked, twee schoten en je blaast een voertuig opheerlijk.
's avonds?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
jawel dat ben ik. ben er deze week niet geweest want druk. maar ben er best vaak normaal gesproken
Oh, handigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ben er vaak zat.
[..]
zo heet ik op xboxlive niet.
Als jij dacht dat normaal racen al erg wasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef sjonnie1990 het volgende:
Volgens mij is het nog best geinig om in de bad sport pool te zitten.
Yes. en in het weekend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
's avonds?
ik moet eerst weer ff verder met SinglePlayer... want ik kan op dit moment niet bij Michael. En ik heb teveel geld in aandelen zitten om ze straks te zien instorten als ik ze niet kan verkopen
ik zal er eens op letten.quote:
Afgelopen weekend had ik visite, dan ga ik niet gamen hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zal er eens op letten.
vrijdag zat ik er tot 2 uur, zaterdag tot 1 uur.
door de weeks maak ik het niet zo laat
die 2 andere gasten in m'n crew waren ook elkaars visite, dus dat hoeft niks te zeggen hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had ik visite, dan ga ik niet gamen he
Vrouwelijke visite.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die 2 andere gasten in m'n crew waren ook elkaars visite, dus dat hoeft niks te zeggen hoor
jazeker!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Vendris het volgende:
Vraagje, mag ik zonder risico op badsport te krijgen, iemands auto volledig de vernieling in schieten, mits hij niet volledig opgeblazen is?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:21 schreef sjonnie1990 het volgende:
Pepe Pinzon, eerst blaas ik iemands ander auto op, sta je toevallig te dicht in de buurt. Daarna schiet ik die helicopter neer, loop je voor me langs
Jij blij! kan je net doen of het je echte leven isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:15 schreef Vendris het volgende:
[..]
Je kunt in-game ook hoeren bestellen hoor...
Maar ff kijken dan, ben voor 42 uur een bad sport omdat ik in een riot met de swat auto van volgens mij Eenoog opbliesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij dacht dat normaal racen al erg washier zijn het echt allemaal van die botsauto mongolen. En in een regular server zie je alleen maar mensen die elkaar afslachten met tanks en buzzards etc.
Eerder bij het racen nog een level 209 tegengekomen
Kan...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef Goldenrush het volgende:
kan je mij accepteren in de crewww
Gelukkig wel ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Maar ff kijken dan, ben voor 42 uur een bad sport omdat ik in een riot met de swat auto van volgens mij Eenoog opblies
Zijn het trouwens uren dat je online bent of ook als je offline bent?
vriend van me is zaterdag z'n complete char nog verloren. incl al z'n geld op de bank.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Het is trouwens "the beginning of next week" geweest en zoals verwacht nog steeds geen 250k
En ketchup uit...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Van die figuren die je gaan inviten en dan op custom cars gaan doen. Mag je dan lekker tegen hun customized waggie gaan racen die overal beter in isMoi.
Ik. Maar ik krijg een error, heb je niet al een invite?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Wie gaat er over het accepteren van FOK! members? Heb mie oanmeld jung!
Join request pending staat bij mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Ik. Maar ik krijg een error, heb je niet al een invite?
Heb het nu op een andere manier gedaan, geloof dat het gelukt is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Join request pending staat bij mij.
is gelukt brah!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:04 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Heb het nu op een andere manier gedaan, geloof dat het gelukt is.
Oh, en je krijgt blijkbaar alleen de eerste keer 100% van het geld, daarna nog maar 50 heb ik gehoord.
Daar accepteer ik idd ook geen races meer vanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
En ketchup uit...
*kuch* SirJudge *kuch*
Waarschijnlijk omdat die ander deze missie voor het eerst doet. Na de 1e keer halveert de beloning.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik erger me dood aan die beloningen.
ZO'n missie met advocaat.
Ik mol die kk advocaat, zorg dat het bewijs weg is.
Krijg ik maar 4500 en die andere krijgt 9000
Flikker op man.
Lekker boosten jwtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik word alleen maar uitgenodigd voor de race Criminal Records. Wat een trieste bedoening.
Gaan ze een beetje hersendodende rondjes van 30 seconden rijden ... en dan nog 'replay' kiezen ook.
Die smiley 'Royal Sadness' mag hiervoor wel uit het stof gehaald worden. Geld en rangen verdienen zonder echt het spel te spelen, dat is het.quote:
Schijnbaar niet. Ik zie geen andere reden waarom men de kortste race doet en telkens 'replay' kiest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef RickoKun het volgende:
Is toch niet zo met de races hopelijk?
Niks daarvan was voor jou bedoeld!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef sjonnie1990 het volgende:
Mani, je had toch zo'n hekel aan crew killers? Eerste keer schoot je me dood, daarna met een honkbalknuppel op me in? Lekker hoor
Edit: en nu loop je voor me
Was ook sarcastisch bedoeld. Volgens mij zijn we de enige die bad sport zijn op het moment, moet nog 2 dagen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks daarvan was voor jou bedoeld!
skillsz0rsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:44 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Kan...
Maar wat is je naam op Social Club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |