Iedereen lag eruit, daar Yepps niet tegen een beetje commentaar kon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef Stink-ui het volgende:
Ik lig uit de crew?
Stink-ui / Tief Hoofd NL / Techatak
Invited.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef Stink-ui het volgende:
Ik lig uit de crew?
Stink-ui / Tief Hoofd NL / Techatak
Racen en survivalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef Fok-now het volgende:
Wat is er nog meer mogelijk dan de auto verkoop glitch/cheat/truck om snel aan geld te komen? Bij mij werkt dat niet meer.
Mijn gamertag is gewoon "Saind"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:43 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Heb over jouw reactie heen gelezen, maar wat is je naam op socialclub?
En het lijstje (dus Shadeauw, wil je hem even in de OP zetten?)
Fok X360 Crew Memberlist
Forum nickname - Gamertag - Socialclub naam
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
van deze mensen mis ik nog wat
Krijg ik constantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef ProblemExcel het volgende:
log ik gisteren in een sessie krijg ik gelijk een bounty op me hoofd xD
Duurt zo lang voor dat je een paar ton hebt. Die auto glitch ging wel snel.quote:
Waarbij racen een hele goede tip is, aangezien je per klasse races moet winnen om upgrades van die klasse vrij te spelen... Daarom beperkt mijn garage zich ook alleen nog even tot Sports en Muscle, en een verdwaalde OffRoadquote:
Ik jatte eergisteren een Sachez... die rijden zo lekker. Maar ik mocht hem niet m'n garage in rijdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam er eergisteren trouwens pas achter dat de Akuma gewoon veel sneller is dan de Bati.
Eerst verzekeren? Geen idee... Ik bagger nog altijd dakloos rond in mijn Futo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik jatte eergisteren een Sachez... die rijden zo lekker. Maar ik mocht hem niet m'n garage in rijden
Moet je denk ik kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik jatte eergisteren een Sachez... die rijden zo lekker. Maar ik mocht hem niet m'n garage in rijden
Ik zat te twijfelen of het Saind of Sainda was.quote:
Nee, je kunt hem pas verzekeren als je hem voorzien hebt van zo'n Tacker ofzo. Dat gebeurt gratis door ermee je garage in te rijden, of voor $2000 ofzo bij de LCSquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Eerst verzekeren? Geen idee... Ik bagger nog altijd dakloos rond in mijn Futo.
In dat GoogleDocs documentje dat hier gepost werd staat ie bij als "stealable"quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:41 schreef sjonnie1990 het volgende:
Zo, pinjowww, dat was nog eens een ritje
Crewkillers kicken we sowieso, maar vaak is het ook een ongeluk. Heb je namen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:37 schreef liveevil het volgende:
Leuke crew hoor.
Gister teamleden opgezocht, eerst met personal vehicle en al opgeblazen door crew, even later probeer ik ze met helicopter te redden van wanted status, gelijk weer knallen op mn copter toen ie bijna kapot was had er eindelijk een door dat ik crew was.
Kom op hoe moeilijk is het om een wit stipje van een wit stipje met oranje rand te onderscheiden, je kijkt toch op je map lijkt me?
Verder moeten er meer customizing opties komen, op zijn minst een peuk en hawai blouse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik had een idee om geld te verdienen, ik jat regelmatig dure auto's van npc's, krijg dan ook bounty's van ze tot aan $9000.
Als we nou crewsessies spelen en de hele tijd dure auto's jatten en de bounty's van elkaar innen kan je snel cashen denk ik.
Heb me gister trouwens rot gelachen toen we met 4 man in een busje zaten, de achterdeuren open, en 2 man tegenover elkaar constant zaten te fappen.
Ik denk dat het oprecht per ongeluk was, maar wel een beetje dom als je niet oplet of iemand crew is voor je begint te knallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Crewkillers kicken we sowieso, maar vaak is het ook een ongeluk. Heb je namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |