Haha, klopt. Die halen soms echt rare dingen uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Shadeauw het volgende:
Man, man, man. Sommige mensen kunnen echt niet rijden
En dan heb ik het niet over andere spelers, maar over de AI. WTF maken die lui soms voor keuzes? Ineens oversteken, zomaar naar de andere helft van de weg rijden... Echt hoor, hoe hebben die lui hun rijbewijs gehaald
Ja, maar hij kraaktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:23 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Haha, klopt. Die halen soms echt rare dingen uit.
Heb je geen headset op btw?
meldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:48 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
En willen deze personen zich hier even melden:
- Daan_1402
- Chef1889
- Slein-NL
- Brotherjay94
- KoekjeNL
- ReplicaofLove
Dan weet ik of ik jullie een invite moet sturen, of dat jullie willekeurige personen zijn die een invite willen
Nvm, heb 'm alquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:40 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand met een Rat Loader die nu online is?
koop het goedkoopste appartemen, wacht op t geld van rockstar, en koop een villa (die misschien later beschikbaar komt)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:23 schreef HostiHawaii het volgende:
Wat is de makkelijkste manier van cash verdienen online? Wil een appartement....
Gaat lastig met 15k op de bank.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
koop het goedkoopste appartemen, wacht op t geld van rockstar, en koop een villa (die misschien later beschikbaar komt)
Jobs doen, auto's verkopen, bounty claimen. (al moet je met bounty claimen ff voorzichtig zijn de rest loopt met betere wapens rond waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Gaat lastig met 15k op de bank.Ben pas level 5
Oh neem de tijd. Ik heb tot level 30 geen appartement gehad. Heb nu 300k en het goedkoopste appartement van 32kquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Gaat lastig met 15k op de bank.Ben pas level 5
Auto's verkopen doe je bij LSC toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
Jobs doen, auto's verkopen, bounty claimen. (al moet je met bounty claimen ff voorzichtig zijn de rest loopt met betere wapens rond waarschijnlijk)
Ja maar kan maar 1x per 48 minuten (gamedag)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Auto's verkopen doe je bij LSC toch?
Gisteren wilde iemand me platrijden met een SUV, ik schoot met mazzel 1 band lek en hij boorde zichzelf tegen een stadsbus.
Omdat dat lijstje helemaal niet up to date is :pquote:
Heb over jouw reactie heen gelezen, maar wat is je naam op socialclub?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:11 schreef Desunoto het volgende:
Ook weer een verzoek gestuurd om bij de nieuwe crew te komen. Al zal het wel even duren voordat ik GTA Online weer ga spelen. Eerst even wachten tot Rockstar hun zaakjes op orde heeft.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | Shadeauw - The Vital - xTheVital Sjonnie1990 - Mentioneddcmj - Mentioneddcmj Mr_Eenoog - Mr Eenoog - Mr_Eenoog Abed - Pepe Pinzon - Pepe_Pinzon Anus_Cocainus - ir0x0ryourb0x0r - Lordcocainus OMG - Hairdo 2000 AD - Hairdo_2000_AD Kamikaas - KamikazeKid33 - KamikazeKid Rickk_ - tEELzor - Teelzor robvr - RobvR - RobvR11 MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo Wiebeldak - Drrrrrrugsbunny - ferrybb Swindler - Paterminator - Paterminator Mani89 - Straighton89 - Straighton89 Tassendief - NL Bale I 11 I - hallon53658 Mothzor - Anormius - Anormius hiddit - hiddit - hiddit liveevil - liveevil - DosiNL Vendris - volturnus - volturnus86 Koopsie - R Tootall - RTootall HostiHawaii - Sternae86takumi - HostiHawaii Phaelanx_NL - SirJudge - SirJudge Fok-now - Waggishbeef45 - mrdutchman Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah Kale - JostiNSD - JostiNSD LeoKrupps - I Leo Krupps I - Leokrupps90 Okz - Oksendel - Oksendel Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81 tralalala - Pinjowww - pinjow88 ProblemExcel - Honingraam - cowyers Royco1 - Roytheslayer83 - Roytheslayer |
1 2 | Saind - ? - Sainda Slein83 - ? - Slein-NL |
Desunoto heet op Live ReplicaOfLove geloof ik, zijn RSC nick weet ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:43 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Heb over jouw reactie heen gelezen, maar wat is je naam op socialclub?
En het lijstje (dus Shadeauw, wil je hem even in de OP zetten?)
Fok X360 Crew Memberlist
Forum nickname - Gamertag - Socialclub naam
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
van deze mensen mis ik nog wat
Op socialclub dus ook, invited.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:01 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Desunoto heet op Live ReplicaOfLove geloof ik, zijn RSC nick weet ik niet.
Je staat er al tussenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:06 schreef tralalala het volgende:
Nog maar een keer:
tralalala - Pinjowww - pinjow88
Donequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:43 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Heb over jouw reactie heen gelezen, maar wat is je naam op socialclub?
En het lijstje (dus Shadeauw, wil je hem even in de OP zetten?)
Fok X360 Crew Memberlist
Forum nickname - Gamertag - Socialclub naam
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
van deze mensen mis ik nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |