En hoe kom je eraan?quote:
Echte dagen? Maar valt sowieso nog wel mee dan.quote:
Personal vehicles opgeblazen van een paar mongolen die me aan het stalken waren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:25 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
En hoe kom je eraan?
Ik heb namelijk toen ik net sticky bombs had vrijgespeeld wel een stuk of 5-10 personal vehicles opgeblazen, maar kreeg toen alleen een waarschuwing (gelukkig).
[..]
Echte dagen? Maar valt sowieso nog wel mee dan.
Heb al een paar maanden een XBOX ONE in preorder staan in Duitsland, en mocht GTAV er voor uitkomen haal ik hem daar ook voor (digitaal, want ik ga diskless de komende generatie)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:30 schreef Shadeauw het volgende:
Even een hele random vraag tussendoor trouwens.
Als ware Xbox fanaten () gaan jullie ook de Xbox One halen? Of de PS4? Er van uitgaande dat GTA ook op de nieuwe consoles komen.
Is dat niet veel duurder? Alles digitaal bedoel ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Heb al een paar maanden een XBOX ONE in preorder staan in Duitsland, en mocht GTAV er voor uitkomen haal ik hem daar ook voor (digitaal, want ik ga diskless de komende generatie)
50 keer grand tour winnen in een Issi voor de witte/grijze.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef PicoMMP het volgende:
Waar kun je die witte luchtstreepjes kopen die je bij races hebt? Welk level heb je nodig en hoeveel kosten die? En klopt het dat je ook roze en groene streepjes kunt kopen waardoor je sneller gaat?
Thanks. Ik zal er aan beginnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef Kamikaas het volgende:
50 keer grand tour winnen in een Issi voor de witte/grijze.
Maar niet tegen de rest van de playstation maatjes zeggen he, dan ben je straks echt de man als je ze als enige hebt.quote:
Een paar euro per game, ongetwijfeld. Disk based games gaan eerder in de verkoop, dus zeker als je het nieuwste spul niet koopt zul je duurder uit zijn, maar voor mij weegt het voordeel, namelijk instant switchen tussen games, veel zwaarder dan het nadeel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Is dat niet veel duurder? Alles digitaal bedoel ik.
[..]
50 keer grand tour winnen in een Issi voor de witte/grijze.
Als er genoeg mensen online zijn denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:40 schreef Shadeauw het volgende:
Hoe laat is die race ergens? Zit voorlopig nog allemaal bezoek hier
Socialclub accountnaam?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:43 schreef Swindler het volgende:
Hmm ik ben ineens geen lid meer van de crew, kan ik een nieuwe invite krijgen?
Ik en The Vital ook zie ik (Shadeauw).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:52 schreef liveevil het volgende:
zijn er nog mensen online?
crewsessie kan je wel in met bad sports toch?
Klopt, krijg ik inderdaad ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:00 schreef Shadeauw het volgende:
Ja ik ben online. Probeer een Rat Loader te zoeken, maar is net zo problematisch als een Schwartzer
Probeerde net een invite van Mani te accepteren, maar kom er niet in. Zegt dat het een bad sports lobby is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |