En ketchup uit...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Van die figuren die je gaan inviten en dan op custom cars gaan doen. Mag je dan lekker tegen hun customized waggie gaan racen die overal beter in isMoi.
Ik. Maar ik krijg een error, heb je niet al een invite?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Wie gaat er over het accepteren van FOK! members? Heb mie oanmeld jung!
Join request pending staat bij mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Ik. Maar ik krijg een error, heb je niet al een invite?
Heb het nu op een andere manier gedaan, geloof dat het gelukt is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Join request pending staat bij mij.
is gelukt brah!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:04 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Heb het nu op een andere manier gedaan, geloof dat het gelukt is.
Oh, en je krijgt blijkbaar alleen de eerste keer 100% van het geld, daarna nog maar 50 heb ik gehoord.
Daar accepteer ik idd ook geen races meer vanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
En ketchup uit...
*kuch* SirJudge *kuch*
Waarschijnlijk omdat die ander deze missie voor het eerst doet. Na de 1e keer halveert de beloning.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik erger me dood aan die beloningen.
ZO'n missie met advocaat.
Ik mol die kk advocaat, zorg dat het bewijs weg is.
Krijg ik maar 4500 en die andere krijgt 9000
Flikker op man.
Lekker boosten jwtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik word alleen maar uitgenodigd voor de race Criminal Records. Wat een trieste bedoening.
Gaan ze een beetje hersendodende rondjes van 30 seconden rijden ... en dan nog 'replay' kiezen ook.
Die smiley 'Royal Sadness' mag hiervoor wel uit het stof gehaald worden. Geld en rangen verdienen zonder echt het spel te spelen, dat is het.quote:
Schijnbaar niet. Ik zie geen andere reden waarom men de kortste race doet en telkens 'replay' kiest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef RickoKun het volgende:
Is toch niet zo met de races hopelijk?
Niks daarvan was voor jou bedoeld!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef sjonnie1990 het volgende:
Mani, je had toch zo'n hekel aan crew killers? Eerste keer schoot je me dood, daarna met een honkbalknuppel op me in? Lekker hoor
Edit: en nu loop je voor me
Was ook sarcastisch bedoeld. Volgens mij zijn we de enige die bad sport zijn op het moment, moet nog 2 dagen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks daarvan was voor jou bedoeld!
skillsz0rsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:44 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Kan...
Maar wat is je naam op Social Club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |