Eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Tjah een kleine opleving en iedereen komt vragen of het topic weer leeft.
Wat mij betreft kan er een slot op.
jep. 1 keer in de maand 1 dagje leven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Tjah een kleine opleving en iedereen komt vragen of het topic weer leeft.
Wat mij betreft kan er een slot op.
Waarom is dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:30 schreef PeuRac het volgende:
Inderdaad, nagenoeg iedereen hier hang ook de SEX SC rond.
Geen idee, het is dat best wel gezellig eigenlijkquote:
Dat was het hier ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, het is dat best wel gezellig eigenlijk
Ooit was er de belachelijk drukke Singles SCquote:
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit was er de belachelijk drukke Singles SC
Vroeger, toen wij nog naar de Radstake gingen en je nog met de trekker naar school kwamquote:
En brommers kiek'n!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger, toen wij nog naar de Radstake gingen en je nog met de trekker naar school kwam
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En brommers kiek'n!
Onmeundig mooi was die tijd.And now it's all gone
Ja, dat was nog eens een tijdquote:
Die is tegenwoordig ook vaker dood dan levendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:30 schreef PeuRac het volgende:
Inderdaad, nagenoeg iedereen hier hang ook de SEX SC rond.
Ik mis drommel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mensen houden hier gewoon niet meer van squatten denk ik
volgens mij niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit ie überhaubt nog wel op fok?
Met een chickmagnet als Mur in da house moet dat geen probleem zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hier typt ook geen enkele vrouw nu. Lok de vrouwen hierheen en je krijgt de mannen. Het is niet zo moeilijk
Nou mooi zo. Dan is het probleem opgelost. Laat het maar volstromenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met een chickmagnet als Mur in da house moet dat geen probleem zijn
Waar is onze joysaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hier typt ook geen enkele vrouw nu. Lok de vrouwen hierheen en je krijgt de mannen. Het is niet zo moeilijk
territorium is ruimschoots afgebakend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
'onze'? Sinds wanneer ben ik begonnen met delen?
Oké ja dat is dan ook wel weer zo. Ik ga wel als eerste dat welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
territorium is ruimschoots afgebakend.Maar een vrouw als joysa dient met de wereld gedeeld te worden.
Eigenlijk post ik nagenoeg niets, en ben ik meer aan het meelezen als gevolg van extreem studie ontwijkend gedrag. Maar misschien moet daar eens verandering in komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
eerst pics, kijken of het de moeite waard is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:37 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Eigenlijk post ik nagenoeg niets, en ben ik meer aan het meelezen als gevolg van extreem studie ontwijkend gedrag. Maar misschien moet daar eens verandering in komen.
Niet zo selectief, wees blij dat er iemand reageertquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst pics, kijken of het de moeite waard is.
Wij verdienen alleen het beste van het bestequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:40 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Niet zo selectief, wees blij dat er iemand reageert
Overdressed? Really?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:40 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Niet zo selectief, wees blij dat er iemand reageert
Ja je bent welkom. We gaan niet direct claims op je leggen met wie je uiteindelijk, wel je weet wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:37 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Eigenlijk post ik nagenoeg niets, en ben ik meer aan het meelezen als gevolg van extreem studie ontwijkend gedrag. Maar misschien moet daar eens verandering in komen.
Gentleman.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja je bent welkom. We gaan niet direct claims op je leggen met wie je uiteindelijk, wel je weet wel.
Niet echt. Zit al onder de plak. Probeerde jullie meer in toom te houdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gentleman.Geeft haar rustig de tijd om even te acclimatiseren.
Wat een hosselbaas ben je ook.
Ik wist niet dat ze zo snel kon vliegenquote:
* Barbusse kijkt om zich heen. Nou nein dusch....quote:
2 fotos en een uitnodiging, je moest eens weten hoe snel vrouwen dan een MIG hebben gejat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo snel kon vliegen
hehe, dan doe ik toch wat verkeerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 fotos en een uitnodiging, je moest eens weten hoe snel vrouwen dan een MIG hebben gejat.
Much to learn you have, young padawan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, dan doe ik toch wat verkeerd
Teach me masterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Much to learn you have, young padawan.
Ik heb geen ideequote:
Ik heb ook geen moeite ermee, maar mij komen ze niet met een MIG opzoekenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk snap niks van vrouwen en zo benader ik ze ook
Ik weet niet hoe verstandig het is om hier te komen met een MIG. De USS Saratoga schijnt vlakbij rond te varen, en die hebben het niet zo op Russisch militair materiaal. RIP aan KapiteinCupcakequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite ermee, maar mij komen ze niet met een MIG opzoeken
Not so fast! Ik ben er nog, enkel even weggelopen van computer om 'pauze te nemen'.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe verstandig het is om hier te komen met een MIG. De USS Saratoga schijnt vlakbij rond te varen, en die hebben het niet zo op Russisch militair materiaal. RIP aan KapiteinCupcake
Nep FOK!ker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Not so fast! Ik ben er nog, enkel even weggelopen van computer om 'pauze te nemen'.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar vanaf nu moet ik blijven zitten, dus geen pauze meer voor mij.quote:
Dat is wel heel makkelijk. Je mag voelen en raden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar vanaf nu moet ik blijven zitten, dus geen pauze meer voor mij.
Vertel eens, hoe vaak squatten jullie?
Klinkt als een uitdaging voor niet ervaren squatter..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk. Je mag voelen en raden.
Dat is de bedoeling.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Klinkt als een uitdaging voor niet ervaren squatter..
Sinds hij samenwoont he?quote:
Wie immer.quote:
Ik wist dat als ik lang genoeg over billen praatte, je vanzelf zou verschijnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds hij samenwoont he?
Maar ik heb hem gemeet een aangeraakt
[..]
Wie immer.
Ja sorry, ik voelde mijn billen-sense tintelen maar ik was aan het werk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist dat als ik lang genoeg over billen praatte, je vanzelf zou verschijnen.
Ja, heb een tijdje vastgezeten met mn kont tussen de door maar na een paar weken zonder eten paste hij er weer doorheen.quote:
Maar dat werkt dan best goed nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk snap niks van vrouwen en zo benader ik ze ook
Handy welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, heb een tijdje vastgezeten met mn kont tussen de door maar na een paar weken zonder eten paste hij er weer doorheen.
Ik klaag nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat werkt dan best goed niet
of is het uit met je dame????
Hoi mooie manquote:
Hier gaat duidelijk iets misquote:
Ain't nothin wrong, ain't nothing rightquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ain't nothin wrong, ain't nothing right
But still I set and lie awake all night
All of the d.j.s surely have taken a lesson
Try talkin trash and we'll come with a smith & wesson
Hey lekker dingquote:
Mag ik op jou experimenteren?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik op jou experimenteren?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]Geen touw om mijn nek aub. Maar neuken mag altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]Niet mijn ding. Neuken wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]Eigenlijk wil ik gewoon iemand ophangen om te zien of ie dan nog klaarkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]Geen touw om mijn nek aub. Maar neuken mag altijd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon iemand ophangen om te zien of ie dan nog klaarkomt
Ok, lekkerquote:
bedankt. Je weet de tt wel waar te maken hequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Mur wil uitnodigen bij je thuis voor bier?
WOMAN, PREPARE YOUR ANUS!
Iedereen weet dat jij liefde- danwel tedervol omgaat met de anus van vrouwen. Na een avond vol massages, kusjes, kaarsvet, lotion, een kudde kamelen en 2 slagroomtaarten ben je als vrouw voldaan en heb je een mooie avond achter de rug met Murquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
bedankt. Je weet de tt wel waar te maken he
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij liefde- danwel tedervol omgaat met de anus van vrouwen. Na een avond vol massages, kusjes, kaarsvet, lotion, een kudde kamelen en 2 slagroomtaarten ben je als vrouw voldaan en heb je een mooie avond achter de rug met Mur
Bij mannen ben je daarintegen gewoon bot en ruw en het eindigt meestal op de eerste hulp afdeling van het ziekenhuis
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Mur wil uitnodigen bij je thuis voor bier?
WOMAN, PREPARE YOUR ANUS!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij liefde- danwel tedervol omgaat met de anus van vrouwen. Na een avond vol massages, kusjes, kaarsvet, lotion, een kudde kamelen en 2 slagroomtaarten ben je als vrouw voldaan en heb je een mooie avond achter de rug met Mur
Lol, hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast!![]()
Ook aan de modjes!![]()
Ik heb em weer helemaal omhoog gekickt *BAM!*quote:Op maandag 30 december 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, dacht ff dat dit topic niet meer bestond
quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb em weer helemaal omhoog gekickt *BAM!*
Waar google al niet goed voor is!
Van de sex sc? Of het 25+ topic?quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Hier nog mensen die mee willen karten? 24e januari in Maarssen.
Gaat het 25+ topic ook karten?quote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van de sex sc? Of het 25+ topic?
Geen idee, daar kom ik al geruime tijd niet meerquote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat het 25+ topic ook karten?Wanneer? Dit is vanuit de Sex SC
Waar zit 25+ ergens eigenlijk? Daar ben ik nog nooit geweest. Moet ook al bijna naar 30+quote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik al geruime tijd niet meer
O daar ben ik ook al een tijdje niet meer geweest zeg!
Moet ik even opzoekenquote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit 25+ ergens eigenlijk? Daar ben ik nog nooit geweest. Moet ook al bijna naar 30+
Dat is Drommels religiequote:
TT is al triest eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hierzo is het 25+ topic
R&P / Mensen van 25+ die graag nieuwe contacten willen opdoen #40
Ik ben 1 keer naar een meet van dat topic geweest en 't was 1 van de leukste meets die ik ooit gehad hebquote:
hmm, eens een tijdje lurken dan.quote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar een meet van dat topic geweest en 't was 1 van de leukste meets die ik ooit gehad heb
Serieus!
Het was in Utrecht, we waren met een man of 30 of 40. Heb daar hele leuke gesprekken gehad ookquote:
Was dat niet de jaarlijkse Fok meet?quote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was in Utrecht, we waren met een man of 30 of 40. Heb daar hele leuke gesprekken gehad ook
Nee, was gewoon een standaard meet van dat topic voordat ze met bergen meets gingen gooien daarquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was dat niet de jaarlijkse Fok meet?30-40 man klinkt veel iig.
Ik ga bijna niet meer naar meets, alleen nog naar kleine gettogethers eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een standaard meet van dat topic voordat ze met bergen meets gingen gooien daar
40 man veel? Dan had je bij die filmpremiere-meet moeten zijn! 600 man!
Is ook gezellig! Moet wel zeggen dat, ondanks dat ik die massa-meets wel interessant vind, ik die kleine-maar-fijne meets nog leuker vindquote:Op maandag 30 december 2013 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga bijna niet meer naar meets, alleen nog naar kleine gettogethers eigenlijk
Hurken en weer opstaan met een gewicht op je schouders.quote:
O en geen idee wat dat was met dat justin bieber gedoe enzoquote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hurken en weer opstaan met een gewicht op je schouders.
Daar krijg je lekkere billetjes en dijen van
Er is niks mis met mn huidige dijen en kontquote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hurken en weer opstaan met een gewicht op je schouders.
Daar krijg je lekkere billetjes en dijen van
Ik ben er toch?!quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
En zo te zien hebben de modjes dit topic alweer aan de onderkant geplakt, nu komt er nooit meer vers bloed hier in
Hoiquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er is niks mis met mn huidige dijen en kontEr is gewoon veel van, that's all
[..]
Ik ben er toch?!
Geweldigquote:
Oh dat is lastig, wat voor werk zou je willen doen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geweldig
Ik ben bezig mn cv te veranderen om de gaten weg te werkenDus ipv een standaard cv een vaardigheden cv
Mn droombaan was/is educatief medewerker in een museumquote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is lastig, wat voor werk zou je willen doen?
Ik was voor zoiets afgewezen omdat ik geen theaterervaring had.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn droombaan was/is educatief medewerker in een museum![]()
Maar dat gaat m niet worden tijdens de crisis
Dus dan maar mn vaardigheden op een rijtje zetten en zo een carriereswitch maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je mooi genoeg om in een museum te hangen? Tering dit is echt slechtquote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn droombaan was/is educatief medewerker in een museum![]()
Maar dat gaat m niet worden tijdens de crisis
Dus dan maar mn vaardigheden op een rijtje zetten en zo een carriereswitch maken
Godsamme, m'n magnetronkoffiequote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je mooi genoeg om in een museum te hangen? Tering dit is echt slecht![]()
![]()
Zelf een museum beginnenHet Fok!museum
Haha, sorry ik zal voortaan waarschuwen voor ik iets grappigs postquote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, m'n magnetronkoffie![]()
Speel je nog WoT ouwe baas?quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, m'n magnetronkoffie![]()
Nee niet doen!quote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, sorry ik zal voortaan waarschuwen voor ik iets grappigs post
Nauwelijks meer aangeraakt de laatste tijdquote:
Hm ik heb je niet in mijn lijst... Ik speel best veel namelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nauwelijks meer aangeraakt de laatste tijd
En jou heb ik ook niet veel meer online gezien in de tijd dat ik nog actief was
Ik heb je wel ooit mijn IGN geDMt, ik stuur je hem wel even nog een keerquote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik heb je niet in mijn lijst... Ik speel best veel namelijk.
Oja ik zit in het Relaties & Liefde subforumquote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je mooi genoeg om in een museum te hangen? Tering dit is echt slecht![]()
![]()
Zelf een museum beginnenHet Fok!museum
Weet ik niet meer, iig niet toegevoegdquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je wel ooit mijn IGN geDMt, ik stuur je hem wel even nog een keer
(gaarne niet in't openbaar posten)
Je vergeet de 50 cent. Dat is wel essentieel.quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oja ik zit in het Relaties & Liefde subforum![]()
Ja het Fok!museum. Dan heb ik een kleedje met spullen en dan komt er een fokker en die koopt een vaas van me en dan gooit ie m op de grond en stampt m kapot. En dan zeg ik "mn vaas wat doe je" en dan zegt de fokker "whehehehe ik heb m toch van je gekocht
"
Of weet ik veel hoe die slechte grap gingIets in die strekking
Ik ken zo'n variant maar dan van koninginnedagquote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja het Fok!museum. Dan heb ik een kleedje met spullen en dan komt er een fokker en die koopt een vaas van me en dan gooit ie m op de grond en stampt m kapot. En dan zeg ik "mn vaas wat doe je" en dan zegt de fokker "whehehehe ik heb m toch van je gekocht
"
Wut?quote:
Oja shit!quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet de 50 cent. Dat is wel essentieel.
Johquote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken zo'n variant maar dan van koninginnedag
De vraag is patat of friet?quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
"
Elquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
De slechte grappen bestaan nog steeds zie ik.
En hoi trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |