Nep FOK!ker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Not so fast! Ik ben er nog, enkel even weggelopen van computer om 'pauze te nemen'.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar vanaf nu moet ik blijven zitten, dus geen pauze meer voor mij.quote:
Dat is wel heel makkelijk. Je mag voelen en raden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar vanaf nu moet ik blijven zitten, dus geen pauze meer voor mij.
Vertel eens, hoe vaak squatten jullie?
Klinkt als een uitdaging voor niet ervaren squatter..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk. Je mag voelen en raden.
Dat is de bedoeling.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Klinkt als een uitdaging voor niet ervaren squatter..
Sinds hij samenwoont he?quote:
Wie immer.quote:
Ik wist dat als ik lang genoeg over billen praatte, je vanzelf zou verschijnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds hij samenwoont he?
Maar ik heb hem gemeet een aangeraakt
[..]
Wie immer.
Ja sorry, ik voelde mijn billen-sense tintelen maar ik was aan het werk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist dat als ik lang genoeg over billen praatte, je vanzelf zou verschijnen.
Ja, heb een tijdje vastgezeten met mn kont tussen de door maar na een paar weken zonder eten paste hij er weer doorheen.quote:
Maar dat werkt dan best goed nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk snap niks van vrouwen en zo benader ik ze ook
Handy welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, heb een tijdje vastgezeten met mn kont tussen de door maar na een paar weken zonder eten paste hij er weer doorheen.
Ik klaag nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat werkt dan best goed niet
of is het uit met je dame????
Hoi mooie manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |