bedankt. Je weet de tt wel waar te maken hequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Mur wil uitnodigen bij je thuis voor bier?
WOMAN, PREPARE YOUR ANUS!
Iedereen weet dat jij liefde- danwel tedervol omgaat met de anus van vrouwen. Na een avond vol massages, kusjes, kaarsvet, lotion, een kudde kamelen en 2 slagroomtaarten ben je als vrouw voldaan en heb je een mooie avond achter de rug met Murquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
bedankt. Je weet de tt wel waar te maken he
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij liefde- danwel tedervol omgaat met de anus van vrouwen. Na een avond vol massages, kusjes, kaarsvet, lotion, een kudde kamelen en 2 slagroomtaarten ben je als vrouw voldaan en heb je een mooie avond achter de rug met Mur
Bij mannen ben je daarintegen gewoon bot en ruw en het eindigt meestal op de eerste hulp afdeling van het ziekenhuis
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Mur wil uitnodigen bij je thuis voor bier?
WOMAN, PREPARE YOUR ANUS!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij liefde- danwel tedervol omgaat met de anus van vrouwen. Na een avond vol massages, kusjes, kaarsvet, lotion, een kudde kamelen en 2 slagroomtaarten ben je als vrouw voldaan en heb je een mooie avond achter de rug met Mur
Lol, hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast!![]()
Ook aan de modjes!![]()
Ik heb em weer helemaal omhoog gekickt *BAM!*quote:Op maandag 30 december 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, dacht ff dat dit topic niet meer bestond
quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb em weer helemaal omhoog gekickt *BAM!*
Waar google al niet goed voor is!
Van de sex sc? Of het 25+ topic?quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Hier nog mensen die mee willen karten? 24e januari in Maarssen.
Gaat het 25+ topic ook karten?quote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van de sex sc? Of het 25+ topic?
Geen idee, daar kom ik al geruime tijd niet meerquote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat het 25+ topic ook karten?Wanneer? Dit is vanuit de Sex SC
Waar zit 25+ ergens eigenlijk? Daar ben ik nog nooit geweest. Moet ook al bijna naar 30+quote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik al geruime tijd niet meer
O daar ben ik ook al een tijdje niet meer geweest zeg!
Moet ik even opzoekenquote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit 25+ ergens eigenlijk? Daar ben ik nog nooit geweest. Moet ook al bijna naar 30+
Dat is Drommels religiequote:
TT is al triest eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hierzo is het 25+ topic
R&P / Mensen van 25+ die graag nieuwe contacten willen opdoen #40
Ik ben 1 keer naar een meet van dat topic geweest en 't was 1 van de leukste meets die ik ooit gehad hebquote:
hmm, eens een tijdje lurken dan.quote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar een meet van dat topic geweest en 't was 1 van de leukste meets die ik ooit gehad heb
Serieus!
Het was in Utrecht, we waren met een man of 30 of 40. Heb daar hele leuke gesprekken gehad ookquote:
Was dat niet de jaarlijkse Fok meet?quote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was in Utrecht, we waren met een man of 30 of 40. Heb daar hele leuke gesprekken gehad ook
Nee, was gewoon een standaard meet van dat topic voordat ze met bergen meets gingen gooien daarquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was dat niet de jaarlijkse Fok meet?30-40 man klinkt veel iig.
Ik ga bijna niet meer naar meets, alleen nog naar kleine gettogethers eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een standaard meet van dat topic voordat ze met bergen meets gingen gooien daar
40 man veel? Dan had je bij die filmpremiere-meet moeten zijn! 600 man!
Is ook gezellig! Moet wel zeggen dat, ondanks dat ik die massa-meets wel interessant vind, ik die kleine-maar-fijne meets nog leuker vindquote:Op maandag 30 december 2013 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga bijna niet meer naar meets, alleen nog naar kleine gettogethers eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |