Ik heb em weer helemaal omhoog gekickt *BAM!*quote:Op maandag 30 december 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, dacht ff dat dit topic niet meer bestond
quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb em weer helemaal omhoog gekickt *BAM!*
Waar google al niet goed voor is!
Van de sex sc? Of het 25+ topic?quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Hier nog mensen die mee willen karten? 24e januari in Maarssen.
Gaat het 25+ topic ook karten?quote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van de sex sc? Of het 25+ topic?
Geen idee, daar kom ik al geruime tijd niet meerquote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat het 25+ topic ook karten?Wanneer? Dit is vanuit de Sex SC
Waar zit 25+ ergens eigenlijk? Daar ben ik nog nooit geweest. Moet ook al bijna naar 30+quote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik al geruime tijd niet meer
O daar ben ik ook al een tijdje niet meer geweest zeg!
Moet ik even opzoekenquote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit 25+ ergens eigenlijk? Daar ben ik nog nooit geweest. Moet ook al bijna naar 30+
Dat is Drommels religiequote:
TT is al triest eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hierzo is het 25+ topic
R&P / Mensen van 25+ die graag nieuwe contacten willen opdoen #40
Ik ben 1 keer naar een meet van dat topic geweest en 't was 1 van de leukste meets die ik ooit gehad hebquote:
hmm, eens een tijdje lurken dan.quote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar een meet van dat topic geweest en 't was 1 van de leukste meets die ik ooit gehad heb
Serieus!
Het was in Utrecht, we waren met een man of 30 of 40. Heb daar hele leuke gesprekken gehad ookquote:
Was dat niet de jaarlijkse Fok meet?quote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was in Utrecht, we waren met een man of 30 of 40. Heb daar hele leuke gesprekken gehad ook
Nee, was gewoon een standaard meet van dat topic voordat ze met bergen meets gingen gooien daarquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was dat niet de jaarlijkse Fok meet?30-40 man klinkt veel iig.
Ik ga bijna niet meer naar meets, alleen nog naar kleine gettogethers eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een standaard meet van dat topic voordat ze met bergen meets gingen gooien daar
40 man veel? Dan had je bij die filmpremiere-meet moeten zijn! 600 man!
Is ook gezellig! Moet wel zeggen dat, ondanks dat ik die massa-meets wel interessant vind, ik die kleine-maar-fijne meets nog leuker vindquote:Op maandag 30 december 2013 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga bijna niet meer naar meets, alleen nog naar kleine gettogethers eigenlijk
Hurken en weer opstaan met een gewicht op je schouders.quote:
O en geen idee wat dat was met dat justin bieber gedoe enzoquote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hurken en weer opstaan met een gewicht op je schouders.
Daar krijg je lekkere billetjes en dijen van
Er is niks mis met mn huidige dijen en kontquote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hurken en weer opstaan met een gewicht op je schouders.
Daar krijg je lekkere billetjes en dijen van
Ik ben er toch?!quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
En zo te zien hebben de modjes dit topic alweer aan de onderkant geplakt, nu komt er nooit meer vers bloed hier in
Hoiquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er is niks mis met mn huidige dijen en kontEr is gewoon veel van, that's all
[..]
Ik ben er toch?!
Geweldigquote:
Oh dat is lastig, wat voor werk zou je willen doen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geweldig
Ik ben bezig mn cv te veranderen om de gaten weg te werkenDus ipv een standaard cv een vaardigheden cv
Mn droombaan was/is educatief medewerker in een museumquote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is lastig, wat voor werk zou je willen doen?
Ik was voor zoiets afgewezen omdat ik geen theaterervaring had.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn droombaan was/is educatief medewerker in een museum![]()
Maar dat gaat m niet worden tijdens de crisis
Dus dan maar mn vaardigheden op een rijtje zetten en zo een carriereswitch maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je mooi genoeg om in een museum te hangen? Tering dit is echt slechtquote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn droombaan was/is educatief medewerker in een museum![]()
Maar dat gaat m niet worden tijdens de crisis
Dus dan maar mn vaardigheden op een rijtje zetten en zo een carriereswitch maken
Godsamme, m'n magnetronkoffiequote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je mooi genoeg om in een museum te hangen? Tering dit is echt slecht![]()
![]()
Zelf een museum beginnenHet Fok!museum
Haha, sorry ik zal voortaan waarschuwen voor ik iets grappigs postquote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, m'n magnetronkoffie![]()
Speel je nog WoT ouwe baas?quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, m'n magnetronkoffie![]()
Nee niet doen!quote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, sorry ik zal voortaan waarschuwen voor ik iets grappigs post
Nauwelijks meer aangeraakt de laatste tijdquote:
Hm ik heb je niet in mijn lijst... Ik speel best veel namelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nauwelijks meer aangeraakt de laatste tijd
En jou heb ik ook niet veel meer online gezien in de tijd dat ik nog actief was
Ik heb je wel ooit mijn IGN geDMt, ik stuur je hem wel even nog een keerquote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik heb je niet in mijn lijst... Ik speel best veel namelijk.
Oja ik zit in het Relaties & Liefde subforumquote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je mooi genoeg om in een museum te hangen? Tering dit is echt slecht![]()
![]()
Zelf een museum beginnenHet Fok!museum
Weet ik niet meer, iig niet toegevoegdquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je wel ooit mijn IGN geDMt, ik stuur je hem wel even nog een keer
(gaarne niet in't openbaar posten)
Je vergeet de 50 cent. Dat is wel essentieel.quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oja ik zit in het Relaties & Liefde subforum![]()
Ja het Fok!museum. Dan heb ik een kleedje met spullen en dan komt er een fokker en die koopt een vaas van me en dan gooit ie m op de grond en stampt m kapot. En dan zeg ik "mn vaas wat doe je" en dan zegt de fokker "whehehehe ik heb m toch van je gekocht
"
Of weet ik veel hoe die slechte grap gingIets in die strekking
Ik ken zo'n variant maar dan van koninginnedagquote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja het Fok!museum. Dan heb ik een kleedje met spullen en dan komt er een fokker en die koopt een vaas van me en dan gooit ie m op de grond en stampt m kapot. En dan zeg ik "mn vaas wat doe je" en dan zegt de fokker "whehehehe ik heb m toch van je gekocht
"
Wut?quote:
Oja shit!quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet de 50 cent. Dat is wel essentieel.
Johquote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken zo'n variant maar dan van koninginnedag
De vraag is patat of friet?quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
"
Elquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
De slechte grappen bestaan nog steeds zie ik.
En hoi trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |