quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Afgelopen 38 jaar: landskampioen in 1984, 1993, 1999quote:
Eerste en laatste Europacupwinnaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen 38 jaar: landskampioen in 1984, 1993, 1999
Held. Voetballer met een grotere uitstraling is er niet meer geweest.quote:
Elf jaar geleden, UEFA cupquote:
Menig Feyenoorder schaamt zich dood dat dat hun laatste prijs is elf jaar geleden.quote:
De erkenning van een grote voetballer.quote:
Hopelijk nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat het zo ook nog over Gullit & zijn bird?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:32 schreef Shreyas het volgende:
Met Gullit waren we wereldkampioen geworden in 1994
Ja ik snap niet dat Ruud hier aanschuift. Derksen heeft helemaal kapot gemaakt op televisie (prachtige tv) en nu is Derksen kritiekloos.quote:
Dat blijkt vandaag jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Gullit zou best een goede acteur zijn denk ik.
Hij heeft ook meermalen gezegd dat dat niet de opzet van het programma is. Dit is gewoon puur de gasten de ruimte geven om hun verhaal te vertellen. VI is voor Johan's mening.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat Johan deze aflevering zei was ja en amen. Gedegradeerd tot figurant in de grote Gullit show.
Hij wil wel schnabbelen met Koert Westerman en ook nog op de radio, gek is dat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:18 schreef Pascalus het volgende:
Hugo Borst zou ook eigenlijk het programma maken maar die wil niet meer op TV.
Hij heeft gezegd dat Ruud soms naïef was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat Johan deze aflevering zei was ja en amen. Gedegradeerd tot figurant in de grote Gullit show.
Zal wel met rechten te maken hebben, ze hebben bij RTL niet een enorm archief uit de jaren 80 en 90. Waarschijnlijk hebben ze dan een deal dat ze die beelden eenmalig uit mogen zenden, maar dat het niet permanent op internet mag staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef Akilla het volgende:
Waarom doet rtl dit toch zo... staat het in 2 delen op rtlxl, knippen ze al die filmpjes van vroeger eruit.... nu ga ik hem dus nooit zien...
Maar met bijv van der sar,erwin koeman, ronald de boer was er niks aan de hand.... bij sneijder was het ook al zo...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel met rechten te maken hebben, ze hebben bij RTL niet een enorm archief uit de jaren 80 en 90. Waarschijnlijk hebben ze dan een deal dat ze die beelden eenmalig uit mogen zenden, maar dat het niet permanent op internet mag staan.
Op FTD staan ze nog wel. Duurt alleen even voordat erop gezet worden. Die gan Gullit is bijv. nog niet te vinden...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:51 schreef Akilla het volgende:
hmm zou kunnen, zie die afleveringen er nu ook niet meer op staan... jammer, was een erg leuke serie...
Dat is minachting van de kijker, als ik kijk naar Derksen & wil ik de Derksen die ik ken van VI, P&W, K&vdB, Hemd van het Lijf, etc. Niet een inwisselbare janlul die voorgekauwde vraagjes stelt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij heeft ook meermalen gezegd dat dat niet de opzet van het programma is. Dit is gewoon puur de gasten de ruimte geven om hun verhaal te vertellen. VI is voor Johan's mening.
Derksen is nooit van het kritisch zijn op mensen wanneer ze erbij zitten. Tenzij het mensen zijn waarvan hij denkt dat het makkelijke slachtoffers zijn. Aangezien het in de regel vrij simpel gepraat vanuit Dersken is, komt dit dus zelden voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is minachting van de kijker, als ik kijk naar Derksen & wil ik de Derksen die ik ken van VI, P&W, K&vdB, Hemd van het Lijf, etc. Niet een inwisselbare janlul die voorgekauwde vraagjes stelt.
Stoer. Ga je het delen of wilde je het alleen maar melden? Ik heb mijn opname direct na het kijken verwijderd. Anders had ik het wel effe via een torrent of nzb het web opgebracht....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb gisteren terug gekeken had het opgenomen hoor.
Ik heb hem ook verwijderd..En doe niet zo naiefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Kenju het volgende:
Stoer. Ga je het delen of wilde je het alleen maar melden? Ik heb mijn opname direct na het kijken verwijderd. Anders had ik het wel effe via een torrent of nzb het web opgebracht....
Heb jij thuis een kastje ervoor dan? Anders maakt het niks uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Even Johan wat kijkcijfertjes gunnen.
jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij thuis een kastje ervoor dan? Anders maakt het niks uit.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet eens waar het over gaat.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij thuis een kastje ervoor dan? Anders maakt het niks uit.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet eens waar het over gaat.
Sommige mensen zijn niet zo slim.quote:
Korfbaluitslag.quote:
Ook de laatste jeugdheld waar ik in de jaren '90 als tiener tegenop keek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Gruisman het volgende:
Seedorf is toch wel een van de laatste echte persoonlijkheden die we op de velden hebben. Sneijder,Robben en v Persie laten altijd hun oortjes hangen, hij niet
Fixed.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Gruisman het volgende:
Seedorf is toch wel een van de laatste echte persoonlijkheden die we op de velden hebben. Sneijder Kuyt en v Persie laten altijd hun oortjes hangen, hij niet
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mensen denken dat er een beroemde Nederlandse blues muzikant gearriveerd is.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet het nog goed, zat achter het doel. Die bal kwam recht op mij af.
Ik geloof het pas als je het ticket van iemand anders erbij post.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet het nog goed, zat achter het doel. Die bal kwam recht op mij af.
Inderdaad, Van Bommel krijgt spontaan een inzinking bij beelden maar Seedorf lacht alles wegquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Kenju het volgende:
Zit daar zo stom te lachen hij hij die penalty miste. Het interesseerde hem helemaal niets. Wil nergens op terug komen, zo arrogant. Zwarte Piet wil nergens op terugkomen...Seedorf
Labiele reactiequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Kenju het volgende:
Zit daar zo stom te lachen hij hij die penalty miste. Het interesseerde hem helemaal niets. Wil nergens op terug komen, zo arrogant. Zwarte Piet wil nergens op terugkomen...Seedorf
Van Bommel die opeens nodig moet plassen oid?? Totaal niet door had dat ze niets tegen Spanje in te brengen had? A.u.b. zeg. De hoeveelheid zelfkritisch vermogen van die vent is tergend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef zijle het volgende:
[..]
Inderdaad, Van Bommel krijgt spontaan een inzinking bij beelden maar Seedorf lacht alles weg
EXCUSES GEACCEPTEERDquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
IEMAND MAAK EEN VIDEO EDIT VAN DIE LACHENDE SEEDORF KIJKEND NAAR EEN EMMER MET KIP
SORRY VAN DE CAPS TROUWENS HE
Je kijkt niet, merk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
Seedorf vindt waarschijnlijk dat hij die penalty wel goed inschoot.
Derksen en Babel en dan gewoon het hele interview acties laten zien dat Babel als een blind paard rent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:14 schreef Piebe het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor gasten er nog over zijn voor een 3e reeks.
Niet iedereen loopt weg met Johan.
En Johan loopt niet weg met iedereen.
Dan laat Derksen zich gewoon domineren. Derksen is namelijk niet bepaald welbespraakt. In een directe inhoudelijke discussie legt hij het steevast af tegen werkelijk iedereen. Derksen is meer een man van de riedels, de versimpelde gedachtegangen. En natuurlijk het voorlezen van berichtjes en vragen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:49 schreef Gruisman het volgende:
Eentje met van Gaal zou natuurlijk fantastisch zijn, en dan gewoon non-stop ruzie maken en schreeuwen naar elkaar
Daar heb je wel een punt alleen om nou Van Gaal te noemen als iemand die wel goed is in de discussie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dan laat Derksen zich gewoon domineren. Derksen is namelijk niet bepaald welbespraakt. In een directe inhoudelijke discussie legt hij het steevast af tegen werkelijk iedereen. Derksen is meer een man van de riedels, de versimpelde gedachtegangen. En natuurlijk het voorlezen van berichtjes en vragen.
Doe dan maar Manolev of Danny Blind.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:14 schreef Piebe het volgende:
rtl verziekt daarmee hun eigen programma imo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:52 schreef Elan het volgende:
Heeft iemand ergens een mp4, kan het wel terugkijken maar dan knippen ze alle mooie voetbalfragmenten er uit.
Want er is niemand meer over?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:14 schreef Piebe het volgende:
Als je Van Gaal gewoon over voetbal hoort praten, is het iemand die gewoon interessante dingen zegt, en daadwerkelijk zaken noemt die van meerwaarde zijn. En in de directe discussie is hij dat zeker ook wel. Dat hij ervoor kiest om tegen journalisten te schreeuwen wanneer ze irritant worden, tsja. Maar ik bedoel meer te zeggen dat Derksen totaal geen achtergrond heeft. Hij meldt zaken die hij gehoord heeft en schrijft ze op. Een blad runnen kan hij ongetwijfeld. Maar van voetbal heeft hij geen verstand en van alles dat zich rondom een club afspeelt ook niet. Van Gaal heeft die inzichten en ervaring wel degelijk. Heeft immers bij meerdere clubs van verschillende grootte gewerkt, als speler, trainer en technisch directeur. Derksen is niet verder gekomen dan een domme anonieme schopper op 1e divisie niveau heel lang geleden en heeft dus weinig inzichten opgedaan in die periode en dat wat hij wel geleerd heeft, is allang niet meer relevant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt alleen om nou Van Gaal te noemen als iemand die wel goed is in de discussie.
Johan ging er hard inquote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan en Cruijff hebben voorafgaand aan dit showtje even gebruinwerkt.
quote:
welk topvoetbal?quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Die kan je niet verliezen![]()
Beste Europese voetballer ooit![]()
Grondlegger van het topvoetbal wat nu gespeeld wordt.![]()
Bedenker van technisch directeur![]()
Redder van Ajax![]()
Johan Cruijff![]()
![]()
ze maakten allemaal de club kapotquote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Als je op zo'n achterbakse manier wilt binnenkomen dan hoef je nooit meer bij Ajax te komen.
lol xd iksdeequote:Op maandag 4 november 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Hey wat tof. Die supporters doen die tifo actie met de gekleurde velletjes zelfs op niet-wedstrijddagen.
XDquote:Op maandag 4 november 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Hey wat tof. Die supporters doen die tifo actie met de gekleurde velletjes zelfs op niet-wedstrijddagen.
Voetbalquiz met Jack Spijkermanquote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk programma volgende week eigenlijk?
De man die denkt dat je Barcelona voetbal kan spelen met middelmaat. Interessant wel.quote:
Oh we hebben weer iemand die Cruijff wilt bashen puur omdat het Cruijff is.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De man die denkt dat je Barcelona voetbal kan spelen met middelmaat. Interessant wel.
Nee hoor. Totaal niet zelfs.quote:Op maandag 4 november 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh we hebben weer iemand die Cruijff wilt bashen puur omdat het Cruijff is.
Hij zegt toch juist dat kwaliteit heel belangrijk is? Dus hoe kom je erbij dat hij met middelmaat tevreden is?quote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Totaal niet zelfs.
Ik vind het alleen wel geinig
eens aanglurenquote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voetbalquiz met Jack Spijkerman
Hij denkt nog echt dat 'we' ooit met de echte top kunnen gaan concurreren door op te leiden. Heel nobel streven hoor. Maar nogal naïef.quote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij zegt toch juist dat kwaliteit heel belangrijk is? Dus hoe kom je erbij dat hij met middelmaat tevreden is?
Je kan beter dat als doel hebben dan als doel de volgende ronde van de CL te halen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij denkt nog echt dat 'we' ooit met de echte top kunnen gaan concurreren door op te leiden. Heel nobel streven hoor. Maar nogal naïef.
Ik lees trouwens dat die quiz pas 18 november begint. Dus volgende week komt er een zeer raadselachtig programma.quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eens aangluren
leuke posttijd trouwens
arcee
SS Doomtrooperquote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lees trouwens dat die quiz pas 18 november begint. Dus volgende week komt er een zeer raadselachtig programma.
Maar een andere mogelijkheid is er ook niet. Tuurlijk is het niet geheel realistisch maar opleiden is de enige mogelijkheid.quote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij denkt nog echt dat 'we' ooit met de echte top kunnen gaan concurreren door op te leiden. Heel nobel streven hoor. Maar nogal naïef.
Nee. Het gat ga je nooit meer dichten. Leer ermee leven ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet geheel realistisch maar opleiden is de enige mogelijkheid.
BeNeLigaquote:Op maandag 4 november 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Het gat ga je nooit meer dichten. Leer ermee leven ofzo.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar een andere mogelijkheid is er ook niet. Tuurlijk is het niet geheel realistisch maar opleiden is de enige mogelijkheid.
Of je moet willen dat clubs in handen vallen Russische miljardairs.
Grondlegger van het beste voetbal dat er momenteel gespeeld wordt.quote:Op maandag 4 november 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Gaal he, die was wel heel achterbaks he?
Isaksson blijkt trouwens een introverte jongen van het platteland te zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 22:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Over tendentieuze vraagstelling gesproken.
en voor PSVquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax leidt dus ook op voor Feyenoord
xd
8 jarige jongetjes uit Indonesië, het kan allemaal.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Er moeten meer Nederlandse talenten doorstromen.
Daarom proppen ze daar complete lichtingen vol met buitenlanders.
Daar komt nu toch verandering in.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Je loopt met je domheid te koop.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
ja die kopen ze gewoon door gemeentesteun te vragenquote:
Ik weet niet of het wel rullevant is maar ik wil ontzettend graag nu een calimero plaatje posten.quote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja die kopen ze gewoon door gemeentesteun te vragen
XD XD
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.quote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Isaksson blijkt trouwens een introverte jongen van het platteland te zijn.
En die subtekst was mijn antwoord op jouw opmerking! Leuk he.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.
Ja leuk als je elke keer er doorheen gaat praten...quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.
Daarom ben je mislukt als conferencier. Want je bent niet leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die subtekst was mijn antwoord op jouw opmerking! Leuk he.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Je begint elke wedstrijd 11 tegen 11. En als je 11 goede hebt dan win je de wedstrijd.
gooit René zo zijn bier over dat geföhnde kapsel van jou.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja leuk als je elke keer er doorheen gaat praten...
Er lachte achter mij toch een paar mensen. Bedankt trouwens!quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daarom ben je mislukt als conferencier. Want je bent niet leuk.
Het zit wel onder een handdoek.quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gooit René zo zijn bier over dat geföhnde kapsel van jou.
Behalve dan als de tegenstander 11 betere heeft. Maar dat is logisch.quote:
Niet doen niet doen dan blijft hij aan de gang.quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er lachte achter mij toch een paar mensen. Bedankt trouwens!
Je bent zo jong als je je voelt en jij wordt nooit zo oud als je er uit ziet!quote:Op maandag 4 november 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Cruijff heeft een hele sympathieke uitstraling, dat heeft niet iedereen *kijkt Johannes aan*
Een ding kun je me niet ontzeggen dat ik altijd vrij duidelijk ben. Ik heb antwoord gegeven En op die toevoegingen van jouw zit ik niet op te wachten, zeker vanavond niet.quote:Op maandag 4 november 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt en jij wordt nooit zo oud als je er uit ziet!
In de opleiding leren ze dat vast wel.quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
Ze moeten dus drietalig zijn. Zo ongeveer de hele Bijlmer wordt nu uitgesloten van profvoetbal.
Of de gemiddelde voetballer slim genoeg is om het te leren doet er dan even niet toe.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
In de opleiding leren ze dat vast wel.
Jij denkt dat die straatschoffies uit de Bijlmer daar discipline en überhaupt de intelligentie voor hebben? Al snap ik het uitgangspunt van Cruijff wel.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
In de opleiding leren ze dat vast wel.
Als een gemiddelde voetballer zo dom is dat hij geen Engels kan leren is het inderdaad niks voor Ajax, maar meer wat voor Ado Den Haag. Of Feyenoord.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de gemiddelde voetballer slim genoeg is om het te leren doet er dan even niet toe.
Omdat GGMM en ik een cursus doen en die jeugdige Ajaxspelertjes moeten onze niet aflatende discussies over J Alba toch kunnen blijven volgen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Spaans?
En ja, dat zeg ik.
Als ze enig ambitie hebben wel ja, en iedereen kan tegenwoordig wel Engels door muziek, games of films.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij denkt dat die straatschoffies uit de Bijlmer daar discipline en überhaupt de intelligentie voor hebben? Al snap ik het uitgangspunt van Cruijff wel.
Oh een kleine huishoudelijke mededeling. Cruijff zei het zo:quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik aan je vraag wat je kan. Dan laat je zien wat je kan. Dan kan ik zien wat je niet kan.
Johan Cruijff
Hier klopt hé-lé-máál niets van.quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik aan je vraag wat je kan. Dan laat je zien wat je kan. Dan kan ik zien wat je niet kan.
Johan Cruijff
Geniaalquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Johan Cruijff
Ik heb het net verbeterd brammie. En denk nou niet dat ik helemaal achterlijk ben.quote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier klopt hé-lé-máál niets van.
Hoe heet die zender ook al weer? Nationaal Geografiek?quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het net verbeterd brammie. En denk nou niet dat ik helemaal achterlijk ben.
Johan Cruijff is art, dat weet je toch.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Is het de herhaling waard ?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Cruijff is art, dat weet je toch.
Art Langeler?quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Cruijff is art, dat weet je toch.
Ja daar dacht ik eerst nog aan, want die is fan van The Smiths.quote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rooijakkers.
Whaha, daar had ik je.
Zeker wel een deel.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef Caland het volgende:
Eriksen heeft bij Ajax zijn opleiding gehad.
- Johan Cruijff
Cruyff is flink bezig geweest met zijn tong.quote:
Balletjes ingeslikt á Gijp?quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cruyff is flink bezig geweest met zijn tong.
De Kick Smits?quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik eerst nog aan, want die is fan van The Smiths.
Held dusquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cruyff is flink bezig geweest met zijn tong.
De dag die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is één van de beste artikels wat ooit is geplaatst op het internet.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/2013/06/de-10-leuksteopmerkelijkste-voetbal_12.html
Dit is één van de beste artikels wat ooit is geplaatst op het internet.
Anderhalf of iets meer volgens mij, maar hij was dan ook een gigantisch talent die begon bij de B1 en er snel klaar voor was.quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal het zijn geweest. Een seizoen. Anderhalf?
110% Anti RTL XLquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Jammer dat al die linkjes het niet meer doen, gelukkig heb ik alles uitgebreid genoeg beschreven
Bergkamp debuteerde uit de B-2 onder Cruijffquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anderhalf of iets meer volgens mij, maar hij was dan ook een gigantisch talent die begon bij de B1 en er snel klaar voor was.
Precies mijn punt ja.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anderhalf of iets meer volgens mij, maar hij was dan ook een gigantisch talent die begon bij de B1 en er snel klaar voor was.
Maar als hij bij zijn Deense clubje was gebleven dat anderhalf seizoen had hij natuurlijk wel een hoop gemist.quote:
Nou inderdaad. Dan was al zijn talent in één klap verloren gegaan.quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar als hij bij zijn Deense clubje was gebleven dat anderhalf seizoen had hij natuurlijk wel een hoop gemist.
Dat is inderdaad precies wat ik zeg.quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dan was al zijn talent in één klap verloren gegaan.
Heeft dus 5 jaar bij Ajax gezeten, maar volgens Caland maakt dat niet uit. Hij had meteen naar Tottenham kunnen gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen kwam in 2008 naar Ajax.... welk jaar is het nu ook alweer?
Hij had het toch specifiek over de jeugdopleiding.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft dus 5 jaar bij Ajax gezeten, maar volgens Caland maakt dat niet uit. Hij had meteen naar Tottenham kunnen gaan.
Het is gebruikelijk voor Feyenoordfans om constant op te draven bij een -in hun ogen- gekke scheet van een Ajax-coryfee over de jeugdopleiding. Zelf hebben ze natuurlijk geniale jeugd, daar mag niemand aan twijfelen. Maar aan die van Ajax wel.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft dus 5 jaar bij Ajax gezeten, maar volgens Caland maakt dat niet uit. Hij had meteen naar Tottenham kunnen gaan.
Ik denk dat voor exceptionele talenten (waar Cruijff momenteel alleen Van Persie en Robben noemde overigens) een gedegen opleiding sowieso maar relatief weinig uitmaakt. Die komen er wel, linksom of rechtsom.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk voor Feyenoordfans om constant op te draven bij een -in hun ogen- gekke scheet van een Ajax-coryfee over de jeugdopleiding. Zelf hebben ze natuurlijk geniale jeugd, daar mag niemand aan twijfelen. Maar aan die van Ajax wel.
Ik hoorde alleen opleiding, en Nederland is volgens hem een opleidingsland dus dat loopt na de jeugd deels door.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had het toch specifiek over de jeugdopleiding.
gaat nog langer doorquote:Op maandag 4 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is de eerste aflevering die tot kwart over elf doorgaat volgens mij.
5 over half 12quote:Op maandag 4 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is de eerste aflevering die tot kwart over elf doorgaat volgens mij.
Kennethquote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een feature film dit.
Extended versie zal vanaf mei 2013 draaien in alle Nederlandse bioscopen. Edgar Davids zal de première organiseren.quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een feature film dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |