Korfbaluitslag.quote:
Ook de laatste jeugdheld waar ik in de jaren '90 als tiener tegenop keek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Gruisman het volgende:
Seedorf is toch wel een van de laatste echte persoonlijkheden die we op de velden hebben. Sneijder,Robben en v Persie laten altijd hun oortjes hangen, hij niet
Fixed.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Gruisman het volgende:
Seedorf is toch wel een van de laatste echte persoonlijkheden die we op de velden hebben. Sneijder Kuyt en v Persie laten altijd hun oortjes hangen, hij niet
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mensen denken dat er een beroemde Nederlandse blues muzikant gearriveerd is.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet het nog goed, zat achter het doel. Die bal kwam recht op mij af.
Ik geloof het pas als je het ticket van iemand anders erbij post.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet het nog goed, zat achter het doel. Die bal kwam recht op mij af.
Inderdaad, Van Bommel krijgt spontaan een inzinking bij beelden maar Seedorf lacht alles wegquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Kenju het volgende:
Zit daar zo stom te lachen hij hij die penalty miste. Het interesseerde hem helemaal niets. Wil nergens op terug komen, zo arrogant. Zwarte Piet wil nergens op terugkomen...Seedorf
Labiele reactiequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Kenju het volgende:
Zit daar zo stom te lachen hij hij die penalty miste. Het interesseerde hem helemaal niets. Wil nergens op terug komen, zo arrogant. Zwarte Piet wil nergens op terugkomen...Seedorf
Van Bommel die opeens nodig moet plassen oid?? Totaal niet door had dat ze niets tegen Spanje in te brengen had? A.u.b. zeg. De hoeveelheid zelfkritisch vermogen van die vent is tergend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef zijle het volgende:
[..]
Inderdaad, Van Bommel krijgt spontaan een inzinking bij beelden maar Seedorf lacht alles weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |