Isaksson blijkt trouwens een introverte jongen van het platteland te zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 22:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Over tendentieuze vraagstelling gesproken.
en voor PSVquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax leidt dus ook op voor Feyenoord
xd
8 jarige jongetjes uit Indonesië, het kan allemaal.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Er moeten meer Nederlandse talenten doorstromen.
Daarom proppen ze daar complete lichtingen vol met buitenlanders.
Daar komt nu toch verandering in.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Je loopt met je domheid te koop.quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
ja die kopen ze gewoon door gemeentesteun te vragenquote:
Ik weet niet of het wel rullevant is maar ik wil ontzettend graag nu een calimero plaatje posten.quote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja die kopen ze gewoon door gemeentesteun te vragen
XD XD
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.quote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Isaksson blijkt trouwens een introverte jongen van het platteland te zijn.
En die subtekst was mijn antwoord op jouw opmerking! Leuk he.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.
Ja leuk als je elke keer er doorheen gaat praten...quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.
Daarom ben je mislukt als conferencier. Want je bent niet leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die subtekst was mijn antwoord op jouw opmerking! Leuk he.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Je begint elke wedstrijd 11 tegen 11. En als je 11 goede hebt dan win je de wedstrijd.
gooit René zo zijn bier over dat geföhnde kapsel van jou.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja leuk als je elke keer er doorheen gaat praten...
Er lachte achter mij toch een paar mensen. Bedankt trouwens!quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daarom ben je mislukt als conferencier. Want je bent niet leuk.
Het zit wel onder een handdoek.quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gooit René zo zijn bier over dat geföhnde kapsel van jou.
Behalve dan als de tegenstander 11 betere heeft. Maar dat is logisch.quote:
Niet doen niet doen dan blijft hij aan de gang.quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er lachte achter mij toch een paar mensen. Bedankt trouwens!
Je bent zo jong als je je voelt en jij wordt nooit zo oud als je er uit ziet!quote:Op maandag 4 november 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Cruijff heeft een hele sympathieke uitstraling, dat heeft niet iedereen *kijkt Johannes aan*
Een ding kun je me niet ontzeggen dat ik altijd vrij duidelijk ben. Ik heb antwoord gegeven En op die toevoegingen van jouw zit ik niet op te wachten, zeker vanavond niet.quote:Op maandag 4 november 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt en jij wordt nooit zo oud als je er uit ziet!
In de opleiding leren ze dat vast wel.quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
Ze moeten dus drietalig zijn. Zo ongeveer de hele Bijlmer wordt nu uitgesloten van profvoetbal.
Of de gemiddelde voetballer slim genoeg is om het te leren doet er dan even niet toe.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
In de opleiding leren ze dat vast wel.
Jij denkt dat die straatschoffies uit de Bijlmer daar discipline en überhaupt de intelligentie voor hebben? Al snap ik het uitgangspunt van Cruijff wel.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
In de opleiding leren ze dat vast wel.
Als een gemiddelde voetballer zo dom is dat hij geen Engels kan leren is het inderdaad niks voor Ajax, maar meer wat voor Ado Den Haag. Of Feyenoord.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de gemiddelde voetballer slim genoeg is om het te leren doet er dan even niet toe.
Omdat GGMM en ik een cursus doen en die jeugdige Ajaxspelertjes moeten onze niet aflatende discussies over J Alba toch kunnen blijven volgen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Spaans?
En ja, dat zeg ik.
Als ze enig ambitie hebben wel ja, en iedereen kan tegenwoordig wel Engels door muziek, games of films.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij denkt dat die straatschoffies uit de Bijlmer daar discipline en überhaupt de intelligentie voor hebben? Al snap ik het uitgangspunt van Cruijff wel.
Oh een kleine huishoudelijke mededeling. Cruijff zei het zo:quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik aan je vraag wat je kan. Dan laat je zien wat je kan. Dan kan ik zien wat je niet kan.
Johan Cruijff
Hier klopt hé-lé-máál niets van.quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik aan je vraag wat je kan. Dan laat je zien wat je kan. Dan kan ik zien wat je niet kan.
Johan Cruijff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |