abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132397247

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_132398074
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef Verbosity het volgende:
Leuk hé, die Athleteshop. Had zelf de Adidas powerlift 2.0 besteld. Na een week was er vertraging op de levering terwijl de volgende dag de gehele schoen niet meer leverbaar bleek te zijn. Ze hebben vervolgens pas na 3 dagen mijn order omgeplaats naar de powerperfect 2 op verzoek. Er waren weer 10 dagen voorbij, dus ik mailen bleek er alweer vertraging te zijn. Deze keer deden ze er maar 9 dagen over voor hij werd verzonden. In totaal was ik meer dan een maand verder.
En ik had er niet eens de naam van de winkel bij vermeld. :D Het was inderdaad dezelfde winkel (Athleteshop). Nu besteld bij Nerlinger, en mijn geld teruggevraagd. Wil gewoon mijn schoenen. :(
pi_132398238
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:27 schreef Faeroer het volgende:

[..]

En ik had er niet eens de naam van de winkel bij vermeld. :D Het was inderdaad dezelfde winkel (Athleteshop). Nu besteld bij Nerlinger, en mijn geld teruggevraagd. Wil gewoon mijn schoenen. :(
je kan zo ook bij sportquest.nl bestellen
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_132398542
Iemand die nog betere/goedkopere proteinebars weet te vinden dan die van Atkins? Gewoon in de winkel, niet via online. Zijn wel goed te eten overigens...
pi_132398758
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef koekwausss het volgende:
Iemand die nog betere/goedkopere proteinebars weet te vinden dan die van Atkins? Gewoon in de winkel, niet via online. Zijn wel goed te eten overigens...
ja, gewoon in de winkel, jwt gewoon barz
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_132399566
Athleteshop is inderdaad ontzettend slecht. Ik had destijds een lacrosse bal gekocht en dat duurde ook drie weken aangezien het bij de fabrikant besteld moest worden. Uiteindelijk maar bij Amazon besteld en mijn geld teruggevraagd. Volgens mij hebben zij helemaal niks op voorraad.
If not now, then when.
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:35:02 #7
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132400455
Denk dat ze inderdaad volgens JIT/Pull marketing bestellen bij een fabrikant/verkooppunt en vervolgens met winst doorverkopen. Bijna geen voorraadkosten en vastgoed, maar de tijd die het kost om producten bij kopers te brengen duurt verschrikkelijk lang. Het wordt dan net op tijd bezorgd.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:53:01 #8
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_132401140
Ik wil die Adidas Adipower hebben! Is er niet ergens een winkel die ze heeft? Op Google kom ik er niet uit. :{

Edit: ga ze liever meteen passen in plaats van via een webshop bestellen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:04:13 #9
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132401482
Denk niet dat er een winkel in Nederland is waar je die kan passen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:22:14 #10
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132401995
Ik weet wel dat de power perfect 2 overeenkomt met de adidas samba of adidas gazelle qua maat en vorm. Zal eens kijken of dit ook klopt voor de adipower.
Verbo is terug?
pi_132402823
Ik las toen dat je ze volgens mij een maat groter of juist kleiner dan jouw eigen maat moet kopen. Dat zei volgens mij Omarisuf in zijn review, of één van de andere bekende YouTubers.

Heeft iemand hier de Adipower eigenlijk?
If not now, then when.
pi_132402918
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik las toen dat je ze volgens mij een maat groter of juist kleiner dan jouw eigen maat moet kopen. Dat zei volgens mij Omarisuf in zijn review, of één van de andere bekende YouTubers.

Heeft iemand hier de Adipower eigenlijk?
Nog niet. :(
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:50:31 #13
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132402946
Op internet is er nogal wat verdeeldheid over welke maat, wat heb jij besteld faeroer?
Verbo is terug?
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:00:25 #14
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132403289
Vandaag voor het eerst Face Pulls gedaan, heb ze als extra toegevoegd aan m'n B workout van SS. Lekkere oefening is dat, dikke burn in m'n rear delts.
pi_132404759
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:50 schreef Verbosity het volgende:
Op internet is er nogal wat verdeeldheid over welke maat, wat heb jij besteld faeroer?
Ik heb als hardloopschoen Asics 28.5 cm, US 11, EU 45 en die zitten vrij krap. Dus ik heb gewoon mijn voet opgemeten van uiterste teenpunt tot uiterste hielpunt en kwam op 29 cm en heb dus Adipower 11,5 (http://www.p2d.co.uk/acatalog/Shoe_Size_Conversion_Chart.html) besteld. Kan nog niet zeggen of het de juiste maat is.

Mochten ze niet passen, gewoon terugsturen. Wet koop op afstand is vrij helder. http://www.consuwijzer.nl(...)assen-en-terugsturen

[ Bericht 12% gewijzigd door Faeroer op 21-10-2013 19:46:58 ]
pi_132406893
een tijdje geleden kwamen hier oefeningen voorbij om apt te herstellen. welke oefeningen waren dat, en heeft het echt geholpen voor mensen hier?
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:24:23 #17
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132406942
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
een tijdje geleden kwamen hier oefeningen voorbij om apt te herstellen. welke oefeningen waren dat, en heeft het echt geholpen voor mensen hier?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763&page=1
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_132407949
Wat vinden jullie van mijn PPL schema dat hieronder staat? Mijn schouders lopen achter.

Push
BB BP
BB Incline BP
Cable Flies

OHP
Shoulder Press
Upright Row

Triceps Push Down
Tricep Dips

Pull
Deadlift
Dumbell Rows
Pull Down
Pull Up
Seated Row
BB Shrugs
Rear Delt Fly
BB Bicep Curl

Legs
Squat
Leg Press
Leg Extension
Calf Raises

Week 1: Push/Pull/rust/Legs/rust/Push/rust
Week 2: Legs/Push/rust/Pull/rust/Legs/rust
Week 3: Pull/Push/rust/Legs/rust/Pull/rust
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:06:07 #20
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_132409139
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:40 schreef koekwausss het volgende:
Waar woon je? B&F heeft ook een aantal fysieke winkels. En anders zelf maken, zijn zat recepten online te vinden
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_132409371
Wauw, geen wonder dat ik mij laatst een beetje ziek/niet fit voelde. Bedoeling is om af te vallen maar nu blijk in consequent tussen de 1500-1900 kcal te hebben gezeten. Inclusief 3x per week sporten a la SS (in de intro weken) en gemiddeld rond de 80gr eiwit (met het doel een totaal van 2200kcal te halen)

(
9 volkoren boterhammen (waarvan 2 tosti),
+- 750ml halvolle melk
aardappelen, spruiten, dit keer geen vlees

Kom ik uit op +- 1450 kcal, 190 carbs, 33 vet en 79 eiwit. Met behulp van beleg & een bak kwark zit ik ergens rond de 1900-2000.

Denk dat ik hier nog een hand nootjes en dus die kwark aan toe gaan voegen, heb vandaag geen moer gedaan, letterlijk geen moer, maar was nog niet echt energiek om te gaan studeren bv.
pi_132410214
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn PPL schema dat hieronder staat? Mijn schouders lopen achter.

Push
BB BP
BB Incline BP
Cable Flies

OHP
Shoulder Press
Upright Row

Triceps Push Down
Tricep Dips

Pull
Deadlift
Dumbell Rows
Pull Down
Pull Up
Seated Row
BB Shrugs
Rear Delt Fly
BB Bicep Curl

Legs
Squat
Leg Press
Leg Extension
Calf Raises

Week 1: Push/Pull/rust/Legs/rust/Push/rust
Week 2: Legs/Push/rust/Pull/rust/Legs/rust
Week 3: Pull/Push/rust/Legs/rust/Pull/rust
vind het wel heel veel press oefeningen op 1 dag.. weet niet of dat echt zoveel meer winst gaat geven :P en dan doel ik op bbpress, incline bb press, ohpress, dumbell shoulder press en dan ook nog dips. Daarnaast zou ik upright row vervangen met db lateral raises.

Bij je rug zou ik of pull ups doen of pull down .. niet beide.. eentje bijvoorbeeld vervangen met bent over row/yates row/pendlay row.

En waarom je upperbody zoveel oefeningen en je legs zo weinig? Je traint nu niet direct je hamstrings ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door dreamerbulk op 21-10-2013 21:32:06 ]
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_132410940
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

vind het wel heel veel press oefeningen op 1 dag.. weet niet of dat echt zoveel meer winst gaat geven :P en dan doel ik op bbpress, incline bb press, ohpress, dumbell shoulder press en dan ook nog dips.

Daarnaast zou ik upright row vervangen met db lateral raises
Zit wat in.

Van Push dit maken dan?

BP
Incline BP
Cable Flies
OHP
Front raises.
DB lateral raises
Triceps Push Down
Triceps Dips
pi_132411095
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

Zit wat in.

Van Push dit maken dan?

BP
Incline BP
Cable Flies
OHP
Front raises.
DB lateral raises
Triceps Push Down
Triceps Dips
Ziet er beter uit! ik zou dips voor de push downs doen .. omdat het een compound is.
pi_132411172
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef MrGuma het volgende:
Wauw, geen wonder dat ik mij laatst een beetje ziek/niet fit voelde. Bedoeling is om af te vallen maar nu blijk in consequent tussen de 1500-1900 kcal te hebben gezeten. Inclusief 3x per week sporten a la SS (in de intro weken) en gemiddeld rond de 80gr eiwit (met het doel een totaal van 2200kcal te halen)

(
9 volkoren boterhammen (waarvan 2 tosti),
+- 750ml halvolle melk
aardappelen, spruiten, dit keer geen vlees

Kom ik uit op +- 1450 kcal, 190 carbs, 33 vet en 79 eiwit. Met behulp van beleg & een bak kwark zit ik ergens rond de 1900-2000.

Denk dat ik hier nog een hand nootjes en dus die kwark aan toe gaan voegen, heb vandaag geen moer gedaan, letterlijk geen moer, maar was nog niet echt energiek om te gaan studeren bv.
Wow 1450 kcal eet ik als ontbijt :P

Ik zou idd niet zo laag gaan zitten, moet je veel afvallen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')