Hij is lief.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Profiel gecheckt.
Teleurgesteld omdat opleiding.
Cambuurquote:
Wat gebeurt er eigenlijk als ze gewoon veel meer dollars printen en veel inflatie creëren, ik bedoel ja als ze anders toch failliet gaan, dan maakt die inflatie toch niet meer zoveel uit of wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet, gewoon schuldenplafond onbeperkt verhogen tog XD
Nee bleef hangen op page 10 ofzo want was nagels aan het lakken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Lees jij serieus alles terug cachie?
hoe groot ben jequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee bleef hangen op page 10 ofzo want was nagels aan het lakken.
Ik ben niet klein
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze gewoon veel meer dollars printen en veel inflatie creëren, ik bedoel ja als ze anders toch failliet gaan, dan maakt die inflatie toch niet meer zoveel uit of wel.
ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Te oud, te jong, wat is het nou.
oke sorryquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee bleef hangen op page 10 ofzo want was nagels aan het lakken.
Ik ben niet klein
quote:
Ben jij een Liwadder?quote:
Dat jij nou van plan was op je 7e levensjaar te gaan autorijden en liters alcohol te gaan drinken.quote:
Friezenquote:
Dan gaat Amerika helemaal naar de tering, omdat je geld dan niets meer waard is, en je niets meer kan uitgeven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze gewoon veel meer dollars printen en veel inflatie creëren, ik bedoel ja als ze anders toch failliet gaan, dan maakt die inflatie toch niet meer zoveel uit of wel.
Ik stel #teamjohannes voor.quote:
JA DAT HEB JE GOED GELEZEN JAquote:
Dat is indirect naar #teaminsomnia_quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel #teamjohannes voor.
Geen teams. Hoort niet bij een anarchistische samenlevingquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Mensen uit leeuwarden, zijn friezen die niet weten dat ze fries zijn.quote:
nee, ik ga bij #teamelanquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#teamjohannesquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen teams. Hoort niet bij een anarchistische samenleving
Oh, ik dacht dat dat juist fout was.quote:
True.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe je het bekijkt
ik 6quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je bent trouwens wel klein, ik ben 21 cm groter
Maar je bent zelf 18.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet onder de 16
Al is 16 vaak ook gewoon te jong voor me
Nee haha.. En ja ik ben een Leeuwarder die ontkent dat ze een Fries is.. BAM!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat juist fout was.
Valt in levende lijven best mee hoor moet ik zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed zo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nee haha.. En ja ik ben een Leeuwarder die ontkent dat ze een Fries is.. BAM!
16-jarige meisjes zijn vaak beetje kinderachtigquote:
klopt me chimi is 4cm kleiner dan jou gaat nog welquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef xcachet het volgende:
Valt in levende lijven best mee hoor moet ik zeggen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef Tjacka het volgende:
maar ik blijf wel bij #teaminsomnia_
#STERKERDOORSTRIJD #NOONELIKESUSWEDON'TCARE
Alles onder de 1,90 is ondergeschikt.quote:
Daarnet zei je nog dat leeftijd niet uitmaakte!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet onder de 16
Al is 16 vaak ook gewoon te jong voor me
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles onder de 1,90 is ondergeschikt.
Maar heel volwassen.quote:
quote:
Oh shit, dan ben je 25 cm groter dan ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon op je tenen staan tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt me chimi is 4cm kleiner dan jou gaat nog wel
ben je 1,68quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef Omdatappel het volgende:
Oh shit, dan ben je 25 cm groter dan ik.
[..]
18-jarige jongetjes niet? That's something new.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
16-jarige meisjes zijn vaak beetje kinderachtig
[..]
als ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef Tjacka het volgende:
mijn nichie van 12 is bijna net zo groot dan mij
De ware bestaat nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
18-jarige jongetjes niet? That's something new.
Er zijn uiteraard uitzonderingen.
nichtje* twaalf* als ik*quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef Tjacka het volgende:
mijn nichie van 12 is bijna net zo groot dan mij
Ik schatte je groter inquote:
Dat valt ook wel mee, denk dat je het als 18-jarige daar beter bij kan proberen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
16-jarige meisjes zijn vaak beetje kinderachtig
wassie maar 17quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
Zo klein ben ik nog niet voor iemand van 17.
met 1,72 ben je sowieos niet heel klein voor een meisje..quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
Zo klein ben ik nog niet voor iemand van 17.
VA hoe lang schatte jij mij in?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schatte je groter inIets van 1.75 ofzo
18-jarige vriend heeft anders ruim een half jaar met een 22-jarigequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, denk dat je het als 18-jarige daar beter bij kan proberen.
18-jarige chicks willen meestal echt geen 18-jarige gasten
huhquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik je alsjeblieft je uit weer normaal doen?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
NOORDERLINGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
geen geluid, maar goed. ik zie een plaatje van een vervaetquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
NOORDERLINGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
was geen hossel maar chimi is ook zo lang dus kan primaquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat heel veel single mensen dat zeggen, inderdaad.
Ook zoiets. Zat ik dus niet zo ver vandaanquote:
Ja tuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar over het algemeen is het vaker echt andersomquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
18-jarige vriend heeft anders ruim een half jaar met een 22-jarige
zo zo wel een half jaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
18-jarige vriend heeft anders ruim een half jaar met een 22-jarige
Dan zou mijn ex de ware geweest meoten zijn op dat moment, was ook niet zo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat heel veel single mensen dat zeggen, inderdaad.
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar over het algemeen is het vaker echt andersom
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar over het algemeen is het vaker echt andersom
Sorry.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schatte je groter inIets van 1.75 ofzo
In mijn omgeving is dat langquote:
Smurfstandquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
In de auto is het pas erg, man. Smurfstand to the max.Degene die achter me zit heeft echt zeeën van beenruimte.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
In de auto is het pas erg, man. Smurfstand to the max.Degene die achter me zit heeft echt zeeën van beenruimte.
ik heb vrouwenhandenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn lichaamslengte is niet zo groot als mijn handen doen vermoeden.
Die dating-app? Is toch gewoon 18+ lijkt me?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik val op 13-17 volgens Hot or Not.
Awh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was geen hossel maar chimi is ook zo lang dus kan prima
quote:
Als je zo denkt over je partner zit er toch eigenlijk al iets niet goed, lijkt me.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zou mijn ex de ware geweest meoten zijn op dat moment, was ook niet zo.
Er is een 13-17 versie en een 18+ versie. Eerst deed ik die 18+ versie, maar al die vrouwen zijn daar zo oudquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dating-app? Is toch gewoon 18+ lijkt me?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is een 13-17 versie en een 18+ versie. Eerst deed ik die 18+ versie, maar al die vrouwen zijn daar zo oud
Dus nu doe ik die 13-17 versie. En ehhh, daar staat zeg maar je woonplaats niet bij en is niet echt bedoeld voor daten denk ik zo.
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:35 schreef xcachet het volgende:
Tjacka hebben wij een knipperlicht relatie?
Ik ben gewoon te realistisch en een beetje over-analyserendquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh.
[..]
[..]
Als je zo denkt over je partner zit er toch eigenlijk al iets niet goed, lijkt me.
Nee, tot nu toe alleen matches met 15 jarigen en 1tje die 17 isquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]-
Zitten er veel 13-jarige gewillige sletjes bij voor je?
Met die app?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe alleen matches met 15 jarigen en 1tje die 17 is
Ik moest glimlachenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we zijn getrouwd
kijk je fobo
ben erg lief geweest
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
als ik nu nog vrijgezel zou zijn zou ik ook wel even gaan klooien met tinder voor m'n ego
Tijd voor tinder dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
als ik nu nog vrijgezel zou zijn zou ik ook wel even gaan klooien met tinder voor m'n ego
Maar als je ouder dan 18 bent mag je toch niet op die jongere lijtk me?quote:
En dan loop je gewoon te verkondigen, dat graag ander vrouwen / meisjes wil neukenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we zijn getrouwd
kijk je fobo
ben erg lief geweest
Wacht maar tot je écht een leuk meisje tegenkomt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te realistisch en een beetje over-analyserend
Nee, ben al voorzien.quote:
binnenkort gaan wij ook samen foto's delen enzoquote:
Ik ben 17!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je ouder dan 18 bent mag je toch niet op die jongere lijtk me?
Je bent 18 toch?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
binnenkort gaan wij ook samen foto's delen enzo
net zo als die debielen toen in jng
Been there, done thatquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je écht een leuk meisje tegenkomt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
binnenkort gaan wij ook samen foto's delen enzo
net zo als die debielen toen in jng
quote:
sws hot togquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kwam LB vandaag tegen op Hot or Not
Doet zij dat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
Is dat weer wat anders dan tinder?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het idee dat dit hele topic dat doetquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
fokkie welquote:
Had het bij haar niet verwachtquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit hele topic dat doet
Ik weet niet wat tinder isquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat weer wat anders dan tinder?
Er zullen vast meerdere mensen zijn die goed bij je passen en waarmee je je leven kunt delen, inderdaad. Ik hoef geen andere.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, ik geloof dat er altijd wel iemand is waarmee je uiteindelijk je leven wil en kan delen. Ja ik zal van haar houden als geen ander.
Maar als je haar niet had ontmoet had je iemand anders kunnen ontmoeten waarmee dat ook zo is. Zoveel mensen op de wereld. Als er maar 1 ware is, zou het ontmoeten daarvan haast onmogelijk zijn.
Komt goed.quote:
Komt ook goed.quote:
Ja die promi en taxquote:
Dat komt omdat ik al een vriendje hebquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar je moet me niet
HAHAHAHA oh diequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die promi en tax![]()
Lachwekkend stel ook wel
alles kan kapotquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik al een vriendje heb
ik was alleen die in de nacht in JNGquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die promi en tax![]()
Lachwekkend stel ook wel
En bij mij ook hoop ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zullen vast meerdere mensen zijn die goed bij je passen en waarmee je je leven kunt delen, inderdaad. Ik hoef geen andere.
[..]
Komt goed.
[..]
Komt ook goed.
Dat is de goede instellingquote:
ja, dan noem je me ook iemandquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die promi en tax![]()
Lachwekkend stel ook wel
Ik verwacht niet dat zij het nodig heeft, daarmee eens. Maar ik snap best dat je het grappig kunt vinden om ermee aan te kloten, zoals gezegd, als ik vrijgezel was had ik dat ook grappig gevonden terwijl ik van die datingsites echt kut vindquote:
Ervaring meequote:
Kwamen alleen in de sc om over seks te pratenquote:
Ik was een keer aan het werk. En toen kwam er een klant de keuken in. Schijnbaar kende hij de chef. Toen kwam die vragen of ik een vriend had.quote:
Als er maar een gat in zit.quote:
Trieste zeugquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan noem je me ook iemand
die heeft hier ook voor de nodige commotie gezorgd
Maar het perfecte vriendje bestaat niet, dat ben ik ook niet. Ik heb mijn nukken en dat zal mijn toekomstige vriendin ook hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zullen vast meerdere mensen zijn die goed bij je passen en waarmee je je leven kunt delen, inderdaad. Ik hoef geen andere.
I guessquote:[..]
Komt goed.
Ehm, hun seksleven om precies te zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwamen alleen in de sc om over seks te praten![]()
wat een debielen waren datquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een debielen waren dat
ik heb toen mijn ongezoute mening goed klaar gelegd.
Ja eerst nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik al een vriendje heb
Ik ook. Maar op jou werden ze niet boos. Op mij welquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een debielen waren dat
ik heb toen mijn ongezoute mening goed klaar gelegd.
Die twee zijn psychisch niet helemaal gezond.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ze single was was ze gezellig
niemand kan boos worden op mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op jou werden ze niet boos. Op mij wel
En foto's van die hond.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, hun seksleven om precies te zijn.
Je bent zelf boosquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kan boos worden op mij.
naja niet zo lang dan.
En dat varkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En foto's van die hond.
lelijk beest was het eigenlijk
die kerel ken ik niet. hier was het met een ander vriendjequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die twee zijn psychisch niet helemaal gezond.
Niet gezien. Eigenlijk ook maar 2 foto's van hun gezien. Praatte maar een beetje met Tjacka mee om hun te trollen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En foto's van die hond.
lelijk beest was het eigenlijk
Je kan ook via email.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
Waarom moet je nou weer inloggen via FB
Ah okayquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet persoonlijk, wel vaak genoeg zien gebeuren
Ja hadden ze toch ook fotos van, met een fles bier in zijn bekquote:
was mooie tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geniaal troll materiaal gemist vroeger zo tezien
Watquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hadden ze toch ook fotos van, met een fles bier in zijn bek
1 of ander familie lid van hun had een varken als huisdier,ne hadden ze foto van gemaakt met een biertje in zijn bekquote:
Oh, dat is zielig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 of ander familie lid van hun had een varken als huisdier,ne hadden ze foto van gemaakt met een biertje in zijn bek
spoor je toch n iet helemaal
ja jeweetquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef xcachet het volgende:
Tjacka ben je verlegen als je tegen mij praat?
wie op FOK! spoort wel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 of ander familie lid van hun had een varken als huisdier,ne hadden ze foto van gemaakt met een biertje in zijn bek
spoor je toch n iet helemaal
Wie buiten FOK! spoort wel?!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie op FOK! spoort wel?
Zak erover en neuken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Meisjes van 13 met een duckface op hotornot
Nikesquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ligt eraan welke?
Als het vans worden, niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik net tegen in de moppentrommel![]()
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
ik niet iggquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie op FOK! spoort wel?
als er maar een gat in zit hequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Meisjes van 13 met een duckface op hotornot
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als er maar een gat in zit he
quote:
Jajaquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij zijn inso en ik de enige die écht sporen.
valt meequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
404048]xcachet[/url] het volgende:[/b]quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/[quote]
[b]Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook, maar op FOK! gedraag ik me graag als een mongool, beetje tot het niveau verlagen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
:quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
404048]xcachet[/url] het volgende:[/b]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Applaus Fok-It. Mooiste quote evaaaquote:
jaquote:
Ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie op FOK! spoort wel?
Van wie gekregen?quote:
quote:
Ik ben een liberaal, ik spoor ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
Misschienquote:
jaquote:
okequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben een liberaal, ik spoor ook.
gr
Krijg ik ook terug?quote:
bek dicht.quote:
Jongens doen dat gelukkig nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
Wat een duckface-wijven staan er op die app
inso ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
Foute nichten misschien wel.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent verslaafd aan drank en wiet
jij aan xquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjacka doe normaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef xcachet het volgende:
[..]Dat is niet Stinho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]hahahahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd
![]()
is dat de ekte?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
HETE LUCHTBALLONquote:
Heb jij weleens foto van Stinho gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |