Omdat je zulke opmerkingen beter gewoon voor jezelf kan houden...quote:
Neequote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Niet echt een TT met klasse hm?
Dit..quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gaan we nu stoppen met het collectief kwijlen op cute of hoe zit dat?
Nooit!!!!!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Slijm Slijmquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef c-u-t-e het volgende:
Dankje Xeor!De aandacht leek net afgeleid te zijn hahaha..
Hoezo, ik probeer haar echt alleen maar te helpen hoor. En ik wil verder ook gewoon mijn meningen kunnen geven zonder dat iedereen gelijk een probleem van maakt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef c-u-t-e het volgende:
Dankje Xeor!De aandacht leek net afgeleid te zijn hahaha..
[..]
Omdat je zulke opmerkingen beter gewoon voor jezelf kan houden...Daarom
klopt, maar toen was er ook minder te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Neehaha.. voorheen was toch anders.
[..]
Hoezo niet?
Voordat wij dat gaan doen, wil ik graag even een opmerking plaatsen, namelijk dat juffrouw cute simpelweg beeldschoon is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beetje jammer...quote:
Dat is waar, eerst was het was serieuzerquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar toen was er ook minder te doen.
ieder voordeel heb zn nadeel
Waarom, ik vind haar gewoon een schattig gezicht hebben.. Niks mis mee hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Beetje jammer...
Naam topic![]()
Maar op deze manier
Gewoon kwijlen in dmquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, ik probeer haar echt alleen maar te helpen hoor. En ik wil verder ook gewoon mijn meningen kunnen geven zonder dat iedereen gelijk een probleem van maakt.
Wel iets mis mee vind ik. Straks voelt c-u-t-e- zich alleen maar gewaardeerd om haar uiterlijk, en dat is toch niet fijn, uiterlijk zou minder belangrijk moeten worden in iedereens ogen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarom, ik vind haar gewoon een schattig gezicht hebben.. Niks mis mee hoor
Ik kwijl niet in DM.. dat vind ik juist weer stom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Gewoon kwijlen in dm
Weet je gelijk of het gewenst is of niet
Ik gok het laatste
Ja want dan ziet iedereen het teminstequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kwijl niet in DM.. dat vind ik juist weer stom.
Beter gewoon een paar keer in een topic zeggen
Gastquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel iets mis mee vind ik. Straks voelt c-u-t-e- zich alleen maar gewaardeerd om haar uiterlijk, en dat is toch niet fijn, uiterlijk zou minder belangrijk moeten worden in iedereens ogen!
Waarom heb je dan niet gewoon 'aardig' in de TT ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gastvoordat ik een foto van haar had gezien vond ik haar al een aardig persoon hoor.
Ik denk dat je je daar moeilijk in vergistquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen waar gaat dit over
Meisjes van dertien hebben nog minder gezeur
Omdat ik haar schattig vindquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet gewoon 'aardig' in de TT ?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:25 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik ben gewoon cool.. Inside and outside.. Dussss..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar moeilijk in vergist![]()
Waar ik me wel niet druk om maakte toen ik 13 was...
wou dat ik weer 13 wasquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar moeilijk in vergist![]()
Waar ik me wel niet druk om maakte toen ik 13 was...
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef Dearest het volgende:
Okee nu weten we allemaal wel hoe leuk c-u-t-e is, volgende onderwerp
Kijk daar is het al, jaloezie, en dat is jouw schuld, Xeor!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd zulke meningen gewoon voor je, dat kan mensen beledigen
Voor mij is het vroeg ja.. Maar voor een ander is het een mooie leeftijd..quote:
Dankje..quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef Dearest het volgende:
Laten we het hebben over hoe geweldig ik benquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef Dearest het volgende:
Mijn oma was 17quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Voor mij is het vroeg ja.. Maar voor een ander is het een mooie leeftijd..![]()
Ligt ook aan de persoon zelf..
Nee, anders word ik jaloers en daar word ik onzeker van!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laten we het hebben over hoe geweldig ik ben![]()
Jij bent AWESOME DUDE!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laten we het hebben over hoe geweldig ik ben![]()
En hoe diegene zwanger is geraakt..quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef Miniem het volgende:
[..]en een stabiele relatie natuurlijk
Ik zeg niks meerquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Kijk daar is het al, jaloezie, en dat is jouw schuld, Xeor!
zaterdag avond-nacht aan het bier, zondag ochtend en middag aan het pittenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef Xeor het volgende:
SGT is heel tof(was je zat afgelopen weekend)?
Lol!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn oma was 17
Dat ben ik nu gewoon, zo raaar. Verder zit er ook een meisje in 5 havo die zwanger is op mijn school
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:29 schreef Dearest het volgende:
SGT stuurt leuke foto's op whatsappchipjesverkering
Met je liefdesverklaringen op whatsappquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
zaterdag avond-nacht aan het bier, zondag ochtend en middag aan het pitten
Ik nog steeds nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen ik 13 was durfde ik niet tegen meisjes te praten hoor
Die gaat het fobo inquote:
En deze ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:29 schreef Dearest het volgende:
SGT stuurt leuke foto's op whatsappchipjesverkering
En nu wel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Herkenbaarquote:
Awh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weledele juffrouw Appelquote:
alles goed?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou niet best wezen anders, toch.
ja hoor. prima weekend gehad. nu weer hard aan het werkquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, gaat best.Met jou?
Vakantie, wat is dat?
Je hebt ze er tussen zittenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou niet best wezen anders, toch.
Nog bijzondere dingen gedaan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor. prima weekend gehad. nu weer hard aan het werk
nee, ben geen scholier meer hequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog bijzondere dingen gedaan?
Ook geen vakantie voor jou dus?
Moest googlen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt ze er tussen zitten
Ik ben nu The Game aan het lezen
Oja, had gekund.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ben geen scholier meer he
2x gaan uiteten
nice, wat heb je gegeten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, had gekund.Precies tegelijk of iets.
Oeh, lekker. Ik ook, toevallig.Hoewel, één op donderdag, dus dat telt niet als weekend eigenlijk...
denk het ook niet echt hoor. Maar heb nu wel ineens zin om te datenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, of je er echt iets mee opschiet, betwijfel ik.
Nou doe wat het boek zegtquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk het ook niet echt hoor. Maar heb nu wel ineens zin om te daten
Gezocht: iemand die dat wilquote:
Heb je geen leuk buurmeisje of iets?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk het ook niet echt hoor. Maar heb nu wel ineens zin om te daten
Noooomnomnom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag ook wok ( en daar hadden ze ook sushi)
zondag calamaris en entrecote
Mijn buurmeisje is 16 en stond bovenaan de bangalijst van haar middelbare schoolquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je geen leuk buurmeisje of iets?
Wel makkelijk om mee te beginnen dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is 16 en stond bovenaan de bangalijst van haar middelbare school
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wel makkelijk om mee te beginnen dus
Die heb je dus al enkele malen hard door gepaald?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is 16 en stond bovenaan de bangalijst van haar middelbare school
Nope.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb je dus al enkele malen hard door gepaald?
Bangalijst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit in portugal zaadaap.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:49 schreef Toto69 het volgende:
tyf op, ik versta jullie niet en rot op
Dat was echt een ding hierquote:
Dat ik ze niet versta boeit niet maar dat ze hier mijn rust vsrstoren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
en nederlanders maar klagen over buitenlanders die geen nederlands spreken
Tsja, dan is het hopen dat je een leuk meisje tegenkomt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was echt een ding hier
Maarja, nein danke dus
Leuke meisjes genoeg opzichquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tsja, dan is het hopen dat je een leuk meisje tegenkomt.
Spreek ze aan dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuke meisjes genoeg opzich
quote:
quote:
doe normaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:54 schreef Dearest het volgende:
Inb4 ik zou jou door m'n dooie hond nog niet laten raken
Jij wel dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij zou je eigen dooie hond nog niet eens raken?
jij lijkt echt konko veel op iemand die ik ken ahahaquote:
Nu wil ik best wel pics eigenlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij lijkt echt konko veel op iemand die ik ken ahaha
echt bijna 2 druppels water, mind blown
Van Dearest of van zichzelf?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
insomnia kennende heeft die alleen naaktpics.
Van een groot aantal weet ik dat ik geen kans maakquote:
In 5 treinen gezeten, nul reden er op tijdquote:
Nah, dat kan zich heus nog wel verder ontwikkelen hoor, niet zo snel opgeven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van een groot aantal weet ik dat ik geen kans maakBeetje zelfkennis natuurlijk
En anderen spreek ik wel aan maar heb ik snel door dat ze me ''wel aardig'' vinden. Echt doorpakken heeft dan ookgeen zin
Vrouwen weten binnen luttele seconden wat ze van iemand vinden
Klinkt bekendquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 5 treinen gezeten, nul reden er op tijd
Maar ben jij dan zo iemand die zeikt om 3 minuten te laat of was het echt veel te laat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 5 treinen gezeten, nul reden er op tijd
to black ?quote:
Nee dank uquote:
subtielquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Fobo van Omdatappel gecheckt.
Niet teleurgesteld.
Potjandikkie, vuige lurker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Fobo van Omdatappel gecheckt.
Niet teleurgesteld.
Jammerquote:
Over het algemeen +5/+10, niet overdreven. Maar daardoor mis je wel overstappen en dus ben ik drie kwartier later aangekomen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar ben jij dan zo iemand die zeikt om 3 minuten te laat of was het echt veel te laat?
Omdat wantquote:
klopt idd, hier zijn ze het gewend en word er al niets meer van gezegtquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over het algemeen +5/+10, niet overdreven. Maar daardoor mis je wel overstappen en dus ben ik drie kwartier later aangekomen.
Daaromquote:
In Nederland woonde ik 1 jaar aan het slechtste traject van het land.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over het algemeen +5/+10, niet overdreven. Maar daardoor mis je wel overstappen en dus ben ik drie kwartier later aangekomen.
Arnhem - Winterswijk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland woonde ik 1 jaar aan het slechtste traject van het land.
Daar reden gewoon 25% van de treinen niet.
Alkmaar / Utrechtquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland woonde ik 1 jaar aan het slechtste traject van het land.
Daar reden gewoon 25% van de treinen niet.
Jeetje, hoe serieus.quote:
So annoying. Heb er ook vaak last van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Appel.quote:
Er staat niks meerquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk-in-mijn-fobo'-post.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk-in-mijn-fobo'-post.
Hoi Tjakkie, heb je gemist?quote:
Dat is echt een kanjertraject ja. Geen NS overigens,quote:
quote:
ja dat valt altijd uit :")quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt een kanjertraject ja. Geen NS overigens,
Mij tegenspreken sowiesoquote:
Laatst lieten ze je van Zwolle naar Amersfoort via Schiphol reizenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef Omdatappel het volgende:
Of tussen Utrecht en Rotterdam en dat je dan via Schiphol moet reizen. Godver.
bruutquote:
Tampenadequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Broodje met tomatentampenade
Lekker verdomme
via schipholquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Laatst lieten ze je van Zwolle naar Amersfoort via Schiphol reizen!!!! Hoe dan.
Gewoon rondje om de kerk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Laatst lieten ze je van Zwolle naar Amersfoort via Schiphol reizen!!!! Hoe dan.
Niet dissenquote:
y?quote:
Ditquote:
tapenade ja, sorryquote:
Leer sarcasme kennen dudequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
y?
Soms kan je gewoon niet anders
Taxi.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
y?
Soms kan je gewoon niet anders
sorry mangquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij tegenspreken sowieso![]()
Waz met jou
Hengelo Enschede is altijd fissaquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef Dearest het volgende:
Dat gezeik aan het spoor tussen Enschede-Hengelo/Enschede-Almelo de hele tijd word je zo langzamerhand trouwens ook helemaal chagrijnig van
Wat heb je ontzettend mooie ogen! En dat is dan nog het minst mooie aan je.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten, though.
Jij zit hier nog steeds zie ik?quote:
Ja, ik heb geen waggie inderdaad.quote:
Als mensen willen weten hoe ik er uit zie kijken ze maar op facebookquote:
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafdequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit hier nog steeds zie ik?![]()
Dacht dat je maanden niet meer zou posten?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat heb je ontzettend mooie ogen! En dat is dan nog het minst mooie aan je.
Verkapte 'vraag-om-mijn-facebook'-post.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als mensen willen weten hoe ik er uit zie kijken ze maar op facebook
Viespeukje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafde
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafde
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komen![]()
Je bent gewoon poisoned jij
Ga ik aan de meesten toch niet gevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verkapte 'vraag-om-mijn-facebook'-post.
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komen![]()
Je bent gewoon poisoned jij
quote:
Kritisch alles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik aan de meesten toch niet geven
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.
Rechtse rakkersquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.
quote:
Jonkie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
Volgend jaar ben ik gewoon 18, dan kan ik naar de hoeren
bankiersquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem 1 slecht iets aan kapitalisme.
Oneerlijkheid en corruptie!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem 1 slecht iets aan kapitalisme.
communismequote:
Communisme is oneerlijker en mogelijk nog corrupter.quote:
pfft, als er één ding oneerlijk en corrupt is , dan is het wel het communisme.quote:
Niet alles met communisme vergelijken!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Communisme is oneerlijker en mogelijk nog corrupter.
er is inderdaad geen tussenweg nee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke opties heb jij nog open staan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet alles met communisme vergelijken!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=73322363quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik aan de meesten toch niet geven
Waarom ben jij er zo een fan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
pfft, als er één ding oneerlijk en corrupt is , dan is het wel het communisme.
Klopt. Als je kapitalisme gaat afmatten heb je communisme.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er is inderdaad geen tussenweg nee.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
Ik heb zojuist een heel leuk spel bedacht voor op een meet
Je weet toch wel dat spel dat je op je voorhoofd geplakt krijgt ''Sinterklaas'' of zo en dan moet je ja/nee vragen stellen en dan raden wie je bent
Dat maar dan raad de FOK!ker
ja goeie grap, die ken ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=73322363
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom ben jij er zo een fan dan?
okquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Als je kapitalisme gaat afmatten heb je communisme.
Een nieuw systeem dat nog niet bestaat ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke opties heb jij nog open staan dan?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een nieuw systeem dat nog niet bestaat ofzo
leidt altijd naar het profiel dat ingelogd is in de browserquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
Huh wat hoe
Haal eens even heel snel weg trouwens
Dat ben ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=73322363
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
Huh wat hoe
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
Huh wat hoe
Ik wilde bijna TR'enquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
BL zal nooit fb links in een sc plaatsen, hij is braav
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef Dearest het volgende:
HAHAHAH ik schrokyou got me there bietrlenom xd
true datquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
BL zal nooit fb links in een sc plaatsen, hij is braav
Debiel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat amerika dit jaar nog failliet gaat
is het plebsquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die met het OV reizen?
Ik niet, want dan gaat de wereld naar de teringquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
Nee hoor word gewoon weer verhoogtquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
Dan hoop je dus ook indirect dat de hele wereld op z'n gat gaat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
Ik moet school werk doen, wat doe ik hier?
jij had nog iets beloofdquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
Ik moet school werk doen, wat doe ik hier?
Kan niet, gewoon schuldenplafond onbeperkt verhogen tog XDquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet, gewoon schuldenplafond onbeperkt verhogen tog XD
Goed erin getrapt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
Huh wat hoe
Het simpele volk.quote:
Lekker met creditcards blijven strooien ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pik jij zomaar dat je vriendje hier openlijk zegt dat hij andere vrouwen wil neuken?
te jongquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in mijn profiel, idiot.
Dat dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Profiel gecheckt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in mijn profiel, idiot.
Leuk land maar het is verder om te huilenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker met creditcards blijven strooien ook.
Klopt. Je zou er moeten gaan wonen als je geen fuck geeft om geld.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk land maar het is verder om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |