Die heb je dus al enkele malen hard door gepaald?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is 16 en stond bovenaan de bangalijst van haar middelbare school
Nope.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb je dus al enkele malen hard door gepaald?
Bangalijst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is 16 en stond bovenaan de bangalijst van haar middelbare school
Je zit in portugal zaadaap.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:49 schreef Toto69 het volgende:
tyf op, ik versta jullie niet en rot op
Dat was echt een ding hierquote:
Dat ik ze niet versta boeit niet maar dat ze hier mijn rust vsrstoren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
en nederlanders maar klagen over buitenlanders die geen nederlands spreken
Tsja, dan is het hopen dat je een leuk meisje tegenkomt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was echt een ding hier
Maarja, nein danke dus
Leuke meisjes genoeg opzichquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tsja, dan is het hopen dat je een leuk meisje tegenkomt.
Spreek ze aan dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuke meisjes genoeg opzich
quote:
quote:
doe normaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:54 schreef Dearest het volgende:
Inb4 ik zou jou door m'n dooie hond nog niet laten raken
Jij wel dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij zou je eigen dooie hond nog niet eens raken?
jij lijkt echt konko veel op iemand die ik ken ahahaquote:
Nu wil ik best wel pics eigenlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij lijkt echt konko veel op iemand die ik ken ahaha
echt bijna 2 druppels water, mind blown
Van Dearest of van zichzelf?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
insomnia kennende heeft die alleen naaktpics.
Van een groot aantal weet ik dat ik geen kans maakquote:
In 5 treinen gezeten, nul reden er op tijdquote:
Nah, dat kan zich heus nog wel verder ontwikkelen hoor, niet zo snel opgeven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van een groot aantal weet ik dat ik geen kans maakBeetje zelfkennis natuurlijk
En anderen spreek ik wel aan maar heb ik snel door dat ze me ''wel aardig'' vinden. Echt doorpakken heeft dan ookgeen zin
Vrouwen weten binnen luttele seconden wat ze van iemand vinden
Klinkt bekendquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 5 treinen gezeten, nul reden er op tijd
Maar ben jij dan zo iemand die zeikt om 3 minuten te laat of was het echt veel te laat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 5 treinen gezeten, nul reden er op tijd
to black ?quote:
Nee dank uquote:
subtielquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Fobo van Omdatappel gecheckt.
Niet teleurgesteld.
Potjandikkie, vuige lurker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Fobo van Omdatappel gecheckt.
Niet teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |