sorry mangquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij tegenspreken sowieso![]()
Waz met jou
Hengelo Enschede is altijd fissaquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef Dearest het volgende:
Dat gezeik aan het spoor tussen Enschede-Hengelo/Enschede-Almelo de hele tijd word je zo langzamerhand trouwens ook helemaal chagrijnig van
Wat heb je ontzettend mooie ogen! En dat is dan nog het minst mooie aan je.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten, though.
Jij zit hier nog steeds zie ik?quote:
Ja, ik heb geen waggie inderdaad.quote:
Als mensen willen weten hoe ik er uit zie kijken ze maar op facebookquote:
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafdequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit hier nog steeds zie ik?![]()
Dacht dat je maanden niet meer zou posten?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat heb je ontzettend mooie ogen! En dat is dan nog het minst mooie aan je.
Verkapte 'vraag-om-mijn-facebook'-post.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als mensen willen weten hoe ik er uit zie kijken ze maar op facebook
Viespeukje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafde
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafde
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komen![]()
Je bent gewoon poisoned jij
Ga ik aan de meesten toch niet gevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verkapte 'vraag-om-mijn-facebook'-post.
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komen![]()
Je bent gewoon poisoned jij
quote:
Kritisch alles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik aan de meesten toch niet geven
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.
Rechtse rakkersquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.
quote:
Jonkie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
Volgend jaar ben ik gewoon 18, dan kan ik naar de hoeren
bankiersquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem 1 slecht iets aan kapitalisme.
Oneerlijkheid en corruptie!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem 1 slecht iets aan kapitalisme.
communismequote:
Communisme is oneerlijker en mogelijk nog corrupter.quote:
pfft, als er één ding oneerlijk en corrupt is , dan is het wel het communisme.quote:
Niet alles met communisme vergelijken!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Communisme is oneerlijker en mogelijk nog corrupter.
er is inderdaad geen tussenweg nee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke opties heb jij nog open staan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet alles met communisme vergelijken!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=73322363quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik aan de meesten toch niet geven
Waarom ben jij er zo een fan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
pfft, als er één ding oneerlijk en corrupt is , dan is het wel het communisme.
Klopt. Als je kapitalisme gaat afmatten heb je communisme.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er is inderdaad geen tussenweg nee.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
Ik heb zojuist een heel leuk spel bedacht voor op een meet
Je weet toch wel dat spel dat je op je voorhoofd geplakt krijgt ''Sinterklaas'' of zo en dan moet je ja/nee vragen stellen en dan raden wie je bent
Dat maar dan raad de FOK!ker
ja goeie grap, die ken ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=73322363
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom ben jij er zo een fan dan?
okquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Als je kapitalisme gaat afmatten heb je communisme.
Een nieuw systeem dat nog niet bestaat ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke opties heb jij nog open staan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |