sorry mangquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij tegenspreken sowieso![]()
Waz met jou
Hengelo Enschede is altijd fissaquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef Dearest het volgende:
Dat gezeik aan het spoor tussen Enschede-Hengelo/Enschede-Almelo de hele tijd word je zo langzamerhand trouwens ook helemaal chagrijnig van
Wat heb je ontzettend mooie ogen! En dat is dan nog het minst mooie aan je.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten, though.
Jij zit hier nog steeds zie ik?quote:
Ja, ik heb geen waggie inderdaad.quote:
Als mensen willen weten hoe ik er uit zie kijken ze maar op facebookquote:
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafdequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit hier nog steeds zie ik?![]()
Dacht dat je maanden niet meer zou posten?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat heb je ontzettend mooie ogen! En dat is dan nog het minst mooie aan je.
Verkapte 'vraag-om-mijn-facebook'-post.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als mensen willen weten hoe ik er uit zie kijken ze maar op facebook
Viespeukje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafde
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vieze FOK!verslaafde
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komen![]()
Je bent gewoon poisoned jij
Ga ik aan de meesten toch niet gevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verkapte 'vraag-om-mijn-facebook'-post.
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja teringjantje van sochtends tot savonds zie ik jouw verziekte profiel hier voorbij komen![]()
Je bent gewoon poisoned jij
quote:
Kritisch alles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ik aan de meesten toch niet geven
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.
Rechtse rakkersquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij strijd samen met mij tegen communisme en ander linkse hippies.
quote:
Jonkie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
Volgend jaar ben ik gewoon 18, dan kan ik naar de hoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |