Omdat je zulke opmerkingen beter gewoon voor jezelf kan houden...quote:
Neequote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Niet echt een TT met klasse hm?
Dit..quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gaan we nu stoppen met het collectief kwijlen op cute of hoe zit dat?
Nooit!!!!!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Slijm Slijmquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef c-u-t-e het volgende:
Dankje Xeor!De aandacht leek net afgeleid te zijn hahaha..
Hoezo, ik probeer haar echt alleen maar te helpen hoor. En ik wil verder ook gewoon mijn meningen kunnen geven zonder dat iedereen gelijk een probleem van maakt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef c-u-t-e het volgende:
Dankje Xeor!De aandacht leek net afgeleid te zijn hahaha..
[..]
Omdat je zulke opmerkingen beter gewoon voor jezelf kan houden...Daarom
klopt, maar toen was er ook minder te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Neehaha.. voorheen was toch anders.
[..]
Hoezo niet?
Voordat wij dat gaan doen, wil ik graag even een opmerking plaatsen, namelijk dat juffrouw cute simpelweg beeldschoon is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beetje jammer...quote:
Dat is waar, eerst was het was serieuzerquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar toen was er ook minder te doen.
ieder voordeel heb zn nadeel
Waarom, ik vind haar gewoon een schattig gezicht hebben.. Niks mis mee hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Beetje jammer...
Naam topic![]()
Maar op deze manier
Gewoon kwijlen in dmquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, ik probeer haar echt alleen maar te helpen hoor. En ik wil verder ook gewoon mijn meningen kunnen geven zonder dat iedereen gelijk een probleem van maakt.
Wel iets mis mee vind ik. Straks voelt c-u-t-e- zich alleen maar gewaardeerd om haar uiterlijk, en dat is toch niet fijn, uiterlijk zou minder belangrijk moeten worden in iedereens ogen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarom, ik vind haar gewoon een schattig gezicht hebben.. Niks mis mee hoor
Ik kwijl niet in DM.. dat vind ik juist weer stom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Gewoon kwijlen in dm
Weet je gelijk of het gewenst is of niet
Ik gok het laatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |