En foto's van die hond.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, hun seksleven om precies te zijn.
Je bent zelf boosquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kan boos worden op mij.
naja niet zo lang dan.
En dat varkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En foto's van die hond.
lelijk beest was het eigenlijk
die kerel ken ik niet. hier was het met een ander vriendjequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die twee zijn psychisch niet helemaal gezond.
Niet gezien. Eigenlijk ook maar 2 foto's van hun gezien. Praatte maar een beetje met Tjacka mee om hun te trollen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En foto's van die hond.
lelijk beest was het eigenlijk
Je kan ook via email.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
Waarom moet je nou weer inloggen via FB
Ah okayquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet persoonlijk, wel vaak genoeg zien gebeuren
Ja hadden ze toch ook fotos van, met een fles bier in zijn bekquote:
was mooie tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geniaal troll materiaal gemist vroeger zo tezien
Watquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hadden ze toch ook fotos van, met een fles bier in zijn bek
1 of ander familie lid van hun had een varken als huisdier,ne hadden ze foto van gemaakt met een biertje in zijn bekquote:
Oh, dat is zielig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 of ander familie lid van hun had een varken als huisdier,ne hadden ze foto van gemaakt met een biertje in zijn bek
spoor je toch n iet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |