quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
binnenkort gaan wij ook samen foto's delen enzo
net zo als die debielen toen in jng
quote:
sws hot togquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kwam LB vandaag tegen op Hot or Not
Doet zij dat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
Is dat weer wat anders dan tinder?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het idee dat dit hele topic dat doetquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
fokkie welquote:
Had het bij haar niet verwachtquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit hele topic dat doet
Ik weet niet wat tinder isquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat weer wat anders dan tinder?
Er zullen vast meerdere mensen zijn die goed bij je passen en waarmee je je leven kunt delen, inderdaad. Ik hoef geen andere.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, ik geloof dat er altijd wel iemand is waarmee je uiteindelijk je leven wil en kan delen. Ja ik zal van haar houden als geen ander.
Maar als je haar niet had ontmoet had je iemand anders kunnen ontmoeten waarmee dat ook zo is. Zoveel mensen op de wereld. Als er maar 1 ware is, zou het ontmoeten daarvan haast onmogelijk zijn.
Komt goed.quote:
Komt ook goed.quote:
Ja die promi en taxquote:
Dat komt omdat ik al een vriendje hebquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar je moet me niet
HAHAHAHA oh diequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die promi en tax![]()
Lachwekkend stel ook wel
alles kan kapotquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik al een vriendje heb
ik was alleen die in de nacht in JNGquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die promi en tax![]()
Lachwekkend stel ook wel
En bij mij ook hoop ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zullen vast meerdere mensen zijn die goed bij je passen en waarmee je je leven kunt delen, inderdaad. Ik hoef geen andere.
[..]
Komt goed.
[..]
Komt ook goed.
Dat is de goede instellingquote:
ja, dan noem je me ook iemandquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die promi en tax![]()
Lachwekkend stel ook wel
Ik verwacht niet dat zij het nodig heeft, daarmee eens. Maar ik snap best dat je het grappig kunt vinden om ermee aan te kloten, zoals gezegd, als ik vrijgezel was had ik dat ook grappig gevonden terwijl ik van die datingsites echt kut vindquote:
Ervaring meequote:
Kwamen alleen in de sc om over seks te pratenquote:
Ik was een keer aan het werk. En toen kwam er een klant de keuken in. Schijnbaar kende hij de chef. Toen kwam die vragen of ik een vriend had.quote:
Als er maar een gat in zit.quote:
Trieste zeugquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan noem je me ook iemand
die heeft hier ook voor de nodige commotie gezorgd
Maar het perfecte vriendje bestaat niet, dat ben ik ook niet. Ik heb mijn nukken en dat zal mijn toekomstige vriendin ook hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zullen vast meerdere mensen zijn die goed bij je passen en waarmee je je leven kunt delen, inderdaad. Ik hoef geen andere.
I guessquote:[..]
Komt goed.
Ehm, hun seksleven om precies te zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwamen alleen in de sc om over seks te praten![]()
wat een debielen waren datquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een debielen waren dat
ik heb toen mijn ongezoute mening goed klaar gelegd.
Ja eerst nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik al een vriendje heb
Ik ook. Maar op jou werden ze niet boos. Op mij welquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een debielen waren dat
ik heb toen mijn ongezoute mening goed klaar gelegd.
Die twee zijn psychisch niet helemaal gezond.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ze single was was ze gezellig
niemand kan boos worden op mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op jou werden ze niet boos. Op mij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |