Hij is lief.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Profiel gecheckt.
Teleurgesteld omdat opleiding.
Cambuurquote:
Wat gebeurt er eigenlijk als ze gewoon veel meer dollars printen en veel inflatie creëren, ik bedoel ja als ze anders toch failliet gaan, dan maakt die inflatie toch niet meer zoveel uit of wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet, gewoon schuldenplafond onbeperkt verhogen tog XD
Nee bleef hangen op page 10 ofzo want was nagels aan het lakken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Lees jij serieus alles terug cachie?
hoe groot ben jequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee bleef hangen op page 10 ofzo want was nagels aan het lakken.
Ik ben niet klein
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze gewoon veel meer dollars printen en veel inflatie creëren, ik bedoel ja als ze anders toch failliet gaan, dan maakt die inflatie toch niet meer zoveel uit of wel.
ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Te oud, te jong, wat is het nou.
oke sorryquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee bleef hangen op page 10 ofzo want was nagels aan het lakken.
Ik ben niet klein
quote:
Ben jij een Liwadder?quote:
Dat jij nou van plan was op je 7e levensjaar te gaan autorijden en liters alcohol te gaan drinken.quote:
Friezenquote:
Dan gaat Amerika helemaal naar de tering, omdat je geld dan niets meer waard is, en je niets meer kan uitgeven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze gewoon veel meer dollars printen en veel inflatie creëren, ik bedoel ja als ze anders toch failliet gaan, dan maakt die inflatie toch niet meer zoveel uit of wel.
Ik stel #teamjohannes voor.quote:
JA DAT HEB JE GOED GELEZEN JAquote:
Dat is indirect naar #teaminsomnia_quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel #teamjohannes voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |