Oh vandaar. Probeer al een half uur tevergeefs een artikel op onze FB-pagina te zetten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef remlof het volgende:
Facebook kampt met wereldwijde storing
Like [ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat het PGB daar helemaal niet voor bedoeld is.
Tsja, nu je ineens losgeslagen projectielen door de SC hebt vliegenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het vroeger iets eenvoudiger was de aandacht op z'n tijd bij die politieke rode draad te houden.
Heel goed, richt je op het individu en niet de groep waar die individu toe behoort.quote:
twitter:wetmogwai twitterde op maandag 21-10-2013 om 15:44:20Did #Facebook die? Yay! Facebook's dead! reageer retweet
Ik kan alweer liken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:53 schreef remlof het volgende:
twitter:wetmogwai twitterde op maandag 21-10-2013 om 15:44:20Did #Facebook die? Yay! Facebook's dead! reageer retweet
Om mij heen ken ik mensen die met hun MBO 'even gaan werken' daarna geld proeven en niet meer gaan studeren. Achteraf na ontslag enorme spijt enzo, dus het gaat niet om je stagebedrijf maar om jou.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het stagebedrijf waar ik zit heeft liever dat ik na mijn stage gelijk ga werken. Dan is deeltijd studeren in Breda misschien een optie. In Zeeland kun je informatica volgens mij niet deeltijd volgen.
Dat ja. Ik zie zelfs WO-Bachelors blijven 'hangen'quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:55 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Om mij heen ken ik mensen die met hun MBO 'even gaan werken' daarna geld proeven en niet meer gaan studeren. Achteraf na ontslag enorme spijt enzo, dus het gaat niet om je stagebedrijf maar om jou.
En de realisatie dat het gros van de economie van de Oostenrijkse School berust op pseudowetenschap en vooral ideologische onderbouwingen kent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Robin ging werken en merkte toen dat de praktijk een tikkeltje weerbarstiger is dan dat gelul op papier.
Was jij maar zo genuanceerd met je opmerkingen over Israel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed, richt je op het individu en niet de groep waar die individu toe behoort.
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:55 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Om mij heen ken ik mensen die met hun MBO 'even gaan werken' daarna geld proeven en niet meer gaan studeren. Achteraf na ontslag enorme spijt enzo, dus het gaat niet om je stagebedrijf maar om jou.
Jij snapt de emanciperende werking van de bieb.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad geel almanak of iets dergelijks, maar toch wel informatief. Stel je voor: een 15-jarige jongen die in een of ander Henk en Ingrid-gezin leeft. Thuis hebben ze alleen de Veronica-gids. Hij is erg geïnteresseerd in politiek en filosofie, maar krijgt daar thuis de ruimte niet voor.
Of de minimumloner die geen Groene Amsterdammer kan betalen.
Wat een malloot ben je dan.quote:
Wat is er mis met een eindje fietsen naar de biebquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jij snapt de emanciperende werking van de bieb.
In Rotterdam hebben ze bijna alle kleine gesloten de afgelopen jaren en de overgebleven zes 'groter gemaakt'. Helaas.
Of ik kon een voet tussen de deur krijgen in media-land of ik kon doorstuderen waarna ik maar moest afwachten of ik ergens binnen zou kunnen komen. M'n huidige werkgever was me dan allang vergeten.quote:
Hmm..quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het studeren gaat een stuk trager als je 40 uur per week werkt.
Daarnaast, hoelang duurt een volledige studie in deeltijd wel niet?
Daar ben ik ook erg bang voor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:55 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Spijt is een groot woord, maar had beter besteed kunnen worden waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
Heeft niemand spijt van al die uren die hij verprutst heeft in deze SC?
Geen dank, ik doe het met plezier.quote:
Ik dacht dat jij je Master of Journalism had afgerondquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of ik kon een voet tussen de deur krijgen in media-land of ik kon doorstuderen waarna ik maar moest afwachten of ik ergens binnen zou kunnen komen. M'n huidige werkgever was me dan allang vergeten.
Hoe dan ook, ik heb de keuze gemaakt.
Israël is een kunstmatig instituut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was jij maar zo genuanceerd met je opmerkingen over Israel.
Eens.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:00 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Spijt is een groot woord, maar had beter besteed kunnen worden waarschijnlijk.
Tsja, ik vind het al lastig om een deeltijdstage te combineren met m'n masters.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
rognaEROGREJONRHJOTRNHBSROPEMHGOEAMG
Geen idee hoe lang het duurt. Het ligt er ook aan hoe lang je het zelf maakt hé. Informatica pak ik erg snel op. Het gros van de tijd zit in het opstellen van documenten.
Het is ook een laagdrempelige activiteit. Je opent je browser, gaat hiernaartoe en hoppa. Het is ons equivalent van slechte reality shows op de late avond.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:00 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Spijt is een groot woord, maar had beter besteed kunnen worden waarschijnlijk.
Indertijd voelde ik me geintemideerd door alle dikke opleidingen die voorbij kwamenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je Master of Journalism had afgerond.
Ik vind het anders best goede reality-tv hier. Vrij frequent wat popcorn-momentjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook laagdrempelige activiteit. Je opent je browser, gaat hiernaartoe en hoppa. Het is ons equivalent van slechte reality shows op de late avond.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Indertijd voelde ik me geintemideerd door alle dikke opleidingen die voorbij kwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |