Je abo schenkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:53 schreef robin007bond het volgende:
Een ongelofelijke onwetendheid bij de lokale bibliotheek hier.
Ze zijn gestopt met het aanbieden van De Groene Amsterdammer. Aangezien ik het in het publieke belang vind dat De Groene Amsterdammer door iedereen gelezen wordt, wilde ik mijn abonnement schenken.
Wat krijg ik te horen:
[..]
Een krant
Specifiek gericht op Amsterdammers
Ongelofelijk.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat Silk Road ermee gestopt is, dat is pas zonde.
Ja, het is wellicht wat overdreven, maar het gaat mij om het principe. Als ze nooit goede tijdschriften te zien krijgen, zullen ze die ook nooit openslaan. De bibliotheek geeft mensen een kans om ze uit hun situatie te laten klimmen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:16 schreef GSbrder het volgende:
In het publiek belang vinden dat een dagblad gelezen moet worden is ook nogal overdreven, niet?
Laat mensen lekker de Donald Duck doorpluizen.
Dat is natuurlijk onzin. Het lezen van regionale dagbladen is wel degelijk in ieders belang.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:16 schreef GSbrder het volgende:
In het publiek belang vinden dat een dagblad gelezen moet worden is ook nogal overdreven, niet?
Laat mensen lekker de Donald Duck doorpluizen.
Maar daar hebben velen geen trek in en de paar die daadwerkelijk de bibliotheek gebruiken om zichzelf op te trekken uit hun kansloze bestaan zullen genoeg lectuur vinden die de moeite van het lezen waard is. De Groene Amsterdammer is een prima blaadje, maar ook geen verheffingsalmanak.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, het is wellicht wat overdreven, maar het gaat mij om het principe. Als ze nooit goede tijdschriften te zien krijgen, zullen ze die ook nooit openslaan. De bibliotheek geeft mensen een kans om ze uit hun situatie te laten klimmen.
Weekbladen daarentegenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Het lezen van regionale dagbladen is wel degelijk in ieders belang.
Die komen en gaan.quote:
Het is inderdaad geel almanak of iets dergelijks, maar toch wel informatief. Stel je voor: een 15-jarige jongen die in een of ander Henk en Ingrid-gezin leeft. Thuis hebben ze alleen de Veronica-gids. Hij is erg geïnteresseerd in politiek en filosofie, maar krijgt daar thuis de ruimte niet voor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar daar hebben velen geen trek in en de paar die daadwerkelijk de bibliotheek gebruiken om zichzelf op te trekken uit hun kansloze bestaan zullen genoeg lectuur vinden die de moeite van het lezen waard is. De Groene Amsterdammer is een prima blaadje, maar ook geen verheffingsalmanak.
Die moet gewoon klappen krijgen, vraag maar aan Reya.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad geel almanak of iets dergelijks, maar toch wel informatief. Stel je voor: een 15-jarige jongen die in een of ander Henk en Ingrid-gezin leeft. Thuis hebben ze alleen de Veronica-gids. Hij is erg geïnteresseerd in politiek en filosofie, maar krijgt daar thuis de ruimte niet voor.
Er bestaat tegenwoordig zoiets als internet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad geel almanak of iets dergelijks, maar toch wel informatief. Stel je voor: een 15-jarige jongen die in een of ander Henk en Ingrid-gezin leeft. Thuis hebben ze alleen de Veronica-gids. Hij is erg geïnteresseerd in politiek en filosofie, maar krijgt daar thuis de ruimte niet voor.
Of de minimumloner die geen Groene Amsterdammer kan betalen.
Ja, maar daar zijn ook niet alle artikelen gratis te vinden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er bestaat tegenwoordig zoiets als internet.
Prima toch? Krijgt die knaap een voorproefje en als het hem bevalt dan kan hij een krantenwijkje nemen en sparen voor een abo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn ook niet alle artikelen gratis te vinden.
Voor zulke achtergestelden hebben ze de POL-SC uitgevonden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of de minimumloner die geen Groene Amsterdammer kan betalen.
Daar zit een hele kleine kern van waarheid in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor zulke achtergestelden hebben ze de POL-SC uitgevonden.
Dat verheft ze gratis en voor niets en ik beschouw de bezoekjes van intelligentsia in deze reeks dan ook als uitermate waardevol vrijwilligerswerk.
Bij mij werkt 't gewoon?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:38 schreef remlof het volgende:
Facebook kampt met wereldwijde storing
Like [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |