ik begin steeds meer te denken dat jij geen rijbewijs hebt, of totaaaaal geen rijervaring.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het punt is dus dat een bestuurder van een motorvoertuig gewoon op moet letten en dat een fietser zijn licht aan moet doen.
Het is echter zo dat het belangrijker is (en dus een grovere overtreding als hij dat niet doet) dat de bestuurder oplet dan dat de fietser zijn licht aan heeft. Dat jij dat niet snapt is ook wel een beetje vreemd / volslagen belachelijk als je een rijbewijs hebt
Zou best kunnen, ik schiet altijd snel een steegje in als ze me zien. Meestal zien ze me niet omdat ik geen licht heb en dus onzichtbaar benquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ze hebben toch soms van die acties dat ze je verlichting geven ipv een boete?
ninjaquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:25 schreef noutie het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik schiet altijd snel een steegje in als ze me zien. Meestal zien ze me niet omdat ik geen licht heb en dus onzichtbaar ben
dat klopt, en de door mij geschetste situatie is er geen waarbij je in het pikkedonker op de tast naar fietsers moet zoekenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat jij geen rijbewijs hebt, of totaaaaal geen rijervaring.
Geeft verder niet hoor![]()
Er zitten grensen aan wat een mens kan zien. Dat behoeft verder geen uitleg.
Ben je beroepschauffeur toevallig?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat jij geen rijbewijs hebt, of totaaaaal geen rijervaring.
Geeft verder niet hoor![]()
Er zitten grensen aan wat een mens kan zien. Dat behoeft verder geen uitleg.
Ja shitquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
vind je?![]()
Dat ze ergens een controle houden waar ze er veel vangen is toch alleen maar efficient? het gaat er uiteindelijk om dat mensen in hun botte hersens krijgen zitten dat ze werkende verlichting moeten hebben.
Dat gaat alleen maar door negatieve prijzen uit te delen, en de pakkans significant te maken...
Als je lampjes gaat uitdelen dan liggen die lampjes de volgnde dag thuis op het kastje in het schuurtje en rijden ze gewoon weer zonder licht...
haha ja, er is ook wel zoiets als een officiele geregistreerde waarschuwing.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja shitdat is ook wel zo.
Maar dan zouden ze eigenlijk een aanteking moeten maken dat er al een keer lampjes zijn
uitgedeeld en bij de tweede keer zonder licht wel die boete of nog meer.
Maar dit is vast niet realiseerbaar en ook veel te omslachtig![]()
Achja
Wat hugecooll zegt, indien je een fietser mist als automobilist ben je gewoon blind of je hoort geen rijbewijs te hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het punt is dus dat een bestuurder van een motorvoertuig gewoon op moet letten en dat een fietser zijn licht aan moet doen.
Het is echter zo dat het belangrijker is (en dus een grovere overtreding als hij dat niet doet) dat de bestuurder oplet dan dat de fietser zijn licht aan heeft. Dat jij dat niet snapt is ook wel een beetje vreemd / volslagen belachelijk als je een rijbewijs hebt
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
Hij: Ik ben niet je vriend en nu even op je worden passen.
ja en dan er maar 9 doen en toch die boete geven zekerquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik vond 50 euro echt van de gekke! Waarom niet gewoon 10 stokslagen?
Nee de tweede keer 20 stokslagen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja en dan er maar 9 doen en toch die boete geven zeker
Inwendig ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:17 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee de tweede keer 20 stokslagen.
Ik vind ook dat elke boete die je kan krijgen met de auto ook x 7 gedaan moet worden. Ik rij immers toch zelf geen auto. Of was dat niet de reden dat jij de 350 euro voor fietsen zonder licht met de fiets leuk vind?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:13 schreef eRKa het volgende:
Ik ga voor de boete van ¤350. Óók voor brugpiepers. Jong geleerde lessen worden het langzaamst vergeten.
Dit is half waarquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
het gaat pas werken als mensen financieel gepakt worden, hoe meer er gepakt worden hoe beter.
De opsporingsambtenaren zagen de TS toch best duidelijk denk ik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je dit meent ben je echt een mongool. JE BENT ALS FIETSER NIET ZICHTBAAR ZONDER LICHT.
Je kan geen boete verdienen, aangezien je er niet rijker van wordt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:38 schreef Redbullkid het volgende:
De klacht is eigenlijk gewoon dat de TS te pauper was om te fiets niet eens te kunnen ontsnappen van de politie. Dan verdien je die boete gewoon
Blijkbaar niet genoeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je hoeveel van die krengen ik al gekocht heb![]()
Die worden constant gejat of gesloopt of de batterij is iets van een maand.
En als je je gewone dynamo licht laat repareren dan wordt het binnen een week weer kapot getrapt bij het uitgaan
Ervaring rijker? Volgende keer wegfietsenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:39 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je kan geen boete verdienen, aangezien je er niet rijker van wordt.
Die heb ik gekocht, zijn binnen no time leeg of stuk of gestolenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg.
Gewoon meenemen. Action heeft van die krengen die je met een soort lus en haakje bevestigd, kost je wel 2 seconden en 4 euro per twee.
Hoezo laat je ze dan stelen, neem ze gewoon mee man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht, zijn binnen no time leeg of stuk of gestolen
Als je niet de staatskas wilt spekken is er een hele simpele oplossing: geen overtredingen begaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Effiecient voor de staatskas misschien
Ik had gedronken en ik had muziek op dus hoorde ze pas op het laatste moment dus maar niet gedaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:38 schreef Redbullkid het volgende:
De klacht is eigenlijk gewoon dat de TS te pauper was om te fiets niet eens te kunnen ontsnappen van de politie. Dan verdien je die boete gewoon
Oké dat wel , of proberen er onder uit te lullen voor de bruggemannen onder ons.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ervaring rijker? Volgende keer wegfietsen
Gewoon paar extra meenemen tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht, zijn binnen no time leeg of stuk of gestolen
Dan moet je ze voor elk wissewasje d'r weer afhalen, en dan er weer op doen en dan vergeet ik ze weer, het is gewoon kutquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoezo laat je ze dan stelen, neem ze gewoon mee man.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon paar extra meenemen toch
[ afbeelding ]
Gewoon doorfietsen alsof je ze niet hoortquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had gedronken en ik had muziek op dus hoorde ze pas op het laatste moment dus maar niet gedaan
Hoe dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:51 schreef smitjew het volgende:
Gewoon een fiets hebben wat eigenlijk geen fiets is.
Ik lul maar wat dingen zonder kennis of het wel kan.quote:
Jij moet minister wordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:53 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik lul maar wat dingen zonder kennis of het wel kan.
Ben liever een grote ster.quote:
Je gewone dynamo licht "LATEN" repareren. man man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je hoeveel van die krengen ik al gekocht heb![]()
Die worden constant gejat of gesloopt of de batterij is iets van een maand.
En als je je gewone dynamo licht laat repareren dan wordt het binnen een week weer kapot getrapt bij het uitgaan
Moet ik dat elke keer zelf gaan doen dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je gewone dynamo licht "LATEN" repareren. man man.![]()
![]()
![]()
als je 10 duimen hebt zal dat idd. een behoorlijk pittige klus zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet ik dat elke keer zelf gaan doen dan?
Als jij liever 50 euro betaald niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet ik dat elke keer zelf gaan doen dan?
Nee die draadjes kan ik zelf in een zucht repareren, ik heb het over wanneer je hele licht eraf getrapt isquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
als je 10 duimen hebt zal dat idd. een behoorlijk pittige klus zijn
Wat valt daarnou aan te snappen/te repareren lol. We hebben het over 1 draadje letterlijk...
oh nou das best ingewikkeld ja. steeksleuteltje 10, of een platte schroevendraaier vast houden met 2 hoeven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die draadjes kan ik zelf in een zucht repareren, ik heb het over wanneer je hele licht eraf getrapt is
Ik kan het wel, heb er alleen geen zin inquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh nou das best ingewikkeld ja. steeksleuteltje 10, of een platte schroevendraaier vast houden met 2 hoeven.
maar goed, ik kan dat dus niet begrjipen. Het kost je meer tijd om hem naar de fietsenmaker te brengen en te halen dan dat je het zelf doet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan het wel, heb er alleen geen zin in
Nee want je moet sowieso een nieuwe lamp halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
maar goed, ik kan dat dus niet begrjipen. Het kost je meer tijd om hem naar de fietsenmaker te brengen en te halen dan dat je het zelf doet.
ja, dat doe je als je je boodschapjes doet. Kost je 5 minuten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want je moet sowieso een nieuwe lamp halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |