Held is het, jaquote:
Ja moest aan hem denken na een sketch van VIquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Held is het, ja![]()
Edit: Livenummer van Raymond in dit filmpje, voor de duidelijkheid.
Drukdrukdrukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Zo we doen al 3 dagen met 1 topic! Is men ziek? Is voetbal zoveel boeiender?
Het "probleem" met hem is dat hij heel veel klassiekers geschreven heeft maar ze staan erg verspreidt over de vele albums door de jaren heen. Je kan een compilatiealbum proberen, of een van de vroegere albums. Kamiel In België was het eerste wat ik van hem kende, een livealbum uit de jaren '70, ook heel mooi. Raymond live is altijd verrassend trouwens, sommige hits worden gespeeld maar ook veel recent materiaal. Setlist wisselt vaak, erg mooi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja moest aan hem denken na een sketch van VIIk ken hem eigenlijk niet heel goed, heb je tips arn0?
Het nieuwe lied van Marco Borsato.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef Kerftminister het volgende:
Ok ik heb jullie hulp nodig. Heb zin in Can, maar kan niet kiezen of ik Tago Mago of Ege Bamyasi opnieuw ga luisteren.
Tago Mago is wel 2x langer, heb die 4x in zijn geheel geluisterd, Ege Bamyasi maar 3x, maar ken de nummers daar toch beter. Eerste die het zegt kies ik.
Daar heb ik iets aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het nieuwe lied van Marco Borsato.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Eerste luisterbeurt zit erop. Voorzichtige eerste mening: goed album, ik hoor een band die plezier heeft, maar ik vind de keuze voor een dubbelaar beetje jammer. Staan wat fillers op lijkt 't, waardoor de aandacht te veel verslapt.
Favorieten so far: Reflektor, Normal Person, You Already Know, It's Never Over (Oh Orpheus) en Afterlife.Precies hetzelfde probleem als met The Suburbs ja. Dat was ook veels te lang. Dat probleem heeft deze inderdaad ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Als het uit economische redenen was hadden ze het beter toch op één cd kunnen zetten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:51 schreef Z het volgende:
Misschien is het een dubbelaar geworden uit economische redenen. Een cd moet z'n geld waard zijn. Dat is toch ook de reden dat er altijd flink wat bonustracks op Japanse uitgaves van cd's staan?
pfffffffquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef Tchock het volgende:
Random Access Memories deluxe aangekondigd. In een mooie doos, met het album op vinyl en digitaal op gouden USB-sticks en nog een boel andere hebbedingetjes. Voor de schappelijke prijs van twee motherfucking honderd euro![]()
http://web.randomaccessmemories.com/deluxe/
Hebben!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef Tchock het volgende:
Random Access Memories deluxe aangekondigd. In een mooie doos, met het album op vinyl en digitaal op gouden USB-sticks en nog een boel andere hebbedingetjes. Voor de schappelijke prijs van twee motherfucking honderd euro![]()
http://web.randomaccessmemories.com/deluxe/
Gewoon Alle 40 Goed aanschaffen, dan heb je een fijne instap. Zou ik zeggen dan, dus zet hem op Norrage!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het "probleem" met hem is dat hij heel veel klassiekers geschreven heeft maar ze staan erg verspreidt over de vele albums door de jaren heen. Je kan een compilatiealbum proberen, of een van de vroegere albums. Kamiel In België was het eerste wat ik van hem kende, een livealbum uit de jaren '70, ook heel mooi. Raymond live is altijd verrassend trouwens, sommige hits worden gespeeld maar ook veel recent materiaal. Setlist wisselt vaak, erg mooi.
dat had ik direct al doorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:15 schreef Norrage het volgende:
Wat een troep was dat achteraf he, ongelooflijk. Alleen die Nile Rodgers nummers waren goed.
ja jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het ook nooit echt goed gevonden geloof ik. Het is dat Get Lucky erg aanstekelijk is en de opener van het album dat ook was, maar verder was het maar alleszins matig....Maar ik ben sowieso geen Daft Punk fan op het Live album na....
quote:
Ik ben weg....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:07 schreef ranja het volgende:
[..]
ga je nou nog naar Sebadoh? als über-indie-opperhoofd kun je die niet missen eigenlijk
Zitten een paar heerlijke nummers op, maar ook een paar nummers zijn zo bullshitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef Kerftminister het volgende:
Vond dat Daft Punk album best behoorlijk hoor, was geen hoogstaande muziek, maar jamde lekker en was goed zomers.
Mja ben ook geen electronica kenner.
Vind volgens mij alleen dat nummer met die wat oudere vent niks. Get Lucky, Fragments of Time, Give Life Back to Music en Lose Yourself to Dance zijn allemaal hele behoorlijke nummers en ook Instant Crush en Giorgio by Moroder zijn erg vet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zitten een paar heerlijke nummers op, maar ook een paar nummers zijn zo bullshit
Is ook niet echt electronicaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef Kerftminister het volgende:
Vond dat Daft Punk album best behoorlijk hoor, was geen hoogstaande muziek, maar jamde lekker en was goed zomers.
Mja ben ook geen electronica kenner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |