Held is het, jaquote:
Ja moest aan hem denken na een sketch van VIquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Held is het, ja![]()
Edit: Livenummer van Raymond in dit filmpje, voor de duidelijkheid.
Drukdrukdrukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Zo we doen al 3 dagen met 1 topic! Is men ziek? Is voetbal zoveel boeiender?
Het "probleem" met hem is dat hij heel veel klassiekers geschreven heeft maar ze staan erg verspreidt over de vele albums door de jaren heen. Je kan een compilatiealbum proberen, of een van de vroegere albums. Kamiel In België was het eerste wat ik van hem kende, een livealbum uit de jaren '70, ook heel mooi. Raymond live is altijd verrassend trouwens, sommige hits worden gespeeld maar ook veel recent materiaal. Setlist wisselt vaak, erg mooi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja moest aan hem denken na een sketch van VIIk ken hem eigenlijk niet heel goed, heb je tips arn0?
Het nieuwe lied van Marco Borsato.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef Kerftminister het volgende:
Ok ik heb jullie hulp nodig. Heb zin in Can, maar kan niet kiezen of ik Tago Mago of Ege Bamyasi opnieuw ga luisteren.
Tago Mago is wel 2x langer, heb die 4x in zijn geheel geluisterd, Ege Bamyasi maar 3x, maar ken de nummers daar toch beter. Eerste die het zegt kies ik.
Daar heb ik iets aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het nieuwe lied van Marco Borsato.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |