quote:
Hoi, nog met de 'klassieke' Funeral lineup dus met owen pallett zelfs.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vond Reflektor stuk beter, maar Afterlife is ook weer prima single. Die Bowie-invloeden bevallen mij wel.
Had ik nou m'n kaarten voor de Champions League nog maar niet verkochtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:54 schreef ranja het volgende:
Hoe zou die controle zijn... stel je koopt een kaart voor Ziggodome, dan koop je een kaart voor Tivoli en verkoop je die van Ziggodome...
Reflektor is de song van het jaar ja, maar Afterlife is een aardig nummertje ook. Het enige bezwaar van beide nummers is dat ze redelijk repetitief zijn. Ik hoop echt op wat meer afwisseling binnen de nummers. Gelukkig lijkt Here Comes The Night Time dat bv wel te hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vond Reflektor stuk beter, maar Afterlife is ook weer prima single. Die Bowie-invloeden bevallen mij wel.
Ik ben zo'n Tim Knol haterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:19 schreef Maxerazzi het volgende:
De nieuwe Tim Knol. Haters gaan maar haten, ik vind 't weer een prima nummertje.
Ja, wil nog niet echt he? Lijkt er in ieder geval niet op dat het album een soort enorm epische klassieker gaat worden waar elke recensent dezelfde mening over heeft....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:39 schreef Maxerazzi het volgende:
http://www.metacritic.com/music/reflektor/arcade-fire
De recensies lopen aardig uiteen voorlopig.
Hoeft ook niet natuurlijk. De kritieken op Kid A waren toentertijd ook enigszins gemengd. Als bands nieuwe wegen inslaan, gaat dat meestal gepaard met uiteenlopende meningen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, wil nog niet echt he? Lijkt er in ieder geval niet op dat het album een soort enorm epische klassieker gaat worden waar elke recensent dezelfde mening over heeft....
True, maar van deze AF nummers heb ik niet zoiets van 'wow, waar gaat dit ineens heen?'. Ik ga het eerder saai vinden dan dat ik nog niet klaar ben voor het nieuwe gebruik van instrumenten ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet natuurlijk. De kritieken op Kid A waren toentertijd ook enigszins gemengd. Als bands nieuwe wegen inslaan, gaat dat meestal gepaard met uiteenlopende meningen.
http://www.metacritic.com/music/kid-a/radiohead/critic-reviews
Ja over die ontwikkeling van die nummers ben ik het wel eens, dat is ook mijn voornaamste bezwaar...dat voortkabbelen....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef DO2 het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat zowel Reflektor als Afterlife me 'n beetje tegenvallen.
't Klinkt wel lekker, maar beide nummers, die toch behoorlijk lang duren, ontwikkelen zich nauwelijks.
Voor 'n band als Arcade Fire is het eigenlijk niet goed genoeg.
Die slaan we maar over, kost nog een keer 45 piek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef Norrage het volgende:
QOTSA naar Tivoli, maar alleen voor Ziggo Dome tickethouders
Apart
En doet een solo tour die ook LGW aandoetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef Norrage het volgende:
Destroyer
https://soundcloud.com/mergerecords/destroyer-el-rito
Destroyer brengt een Spaanse EP uit
Samen met Yo La Tengo de highlight voor mij, en de redenen dat ik gaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:01 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
En doet een solo tour die ook LGW aandoet
Ik zag ze nog ooit in de oosterpoort en hmh in 2008. Voel me ik me even oud...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef Norrage het volgende:
QOTSA naar Tivoli, maar alleen voor Ziggo Dome tickethouders
Apart
Juist de meest baanbrekende albums schoppen de meeste mensen voor hun schenen (behalve héle slechte, natuurlijk). Dus wat dat betreft ben ik niet bezorgd. Als ze nu enkel tien hele positieve reviews hadden kon je al bijna voorspellen dat het een soort The Suburbs 2.0 wordt, toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, wil nog niet echt he? Lijkt er in ieder geval niet op dat het album een soort enorm epische klassieker gaat worden waar elke recensent dezelfde mening over heeft....
Dan hadden ze een 5 op PF gekregen omdat ze niets nieuws hadden gemaaktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist de meest baanbrekende albums schoppen de meeste mensen voor hun schenen (behalve héle slechte, natuurlijk). Dus wat dat betreft ben ik niet bezorgd. Als ze nu enkel tien hele positieve reviews hadden kon je al bijna voorspellen dat het een soort The Suburbs 2.0 wordt, toch?
Die hoge van Pitchfork komt nog wel, let maar op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan hadden ze een 5 op PF gekregen omdat ze niets nieuws hadden gemaakt
Zonder twijfel de beste bandnaam die ik dit jaar gehoord heb.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé leuk, ik zie op luisterpaal dat The T.S. Eliot Appreciation Society zijn album eindelijk heeft uitgebracht. Ontzettend talentvolle Nederlandse songwriter.
Black Milkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Norrage het volgende:
Kerfty, nog bedankt voor de Black Milk tip. Dat nieuwe album is ook superNet als Tronic
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:04 schreef Z het volgende:
Ik heb enorm geen zin in de op handen zijnde Arcade Fire hype.
Als dat waar is lekt 'ie voor vandaag. Maar het is wel des Arcade Fires om een stunt met nepplaten uit te halen (aangenomen dat het bericht waar is).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Schijnt dat Ierse winkels al Reflektor in de schappen hebben liggen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:07 schreef Z het volgende:
Ik hoop op een fantastische plaat natuurlijk. Al dat gedoe erom heen.
Hopen dat de massa je band niet leert kennen is juist hipster.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Ik haat hypes ook. Maar laten we de hype-discussie hier niet opnieuw beginnenAls 3FM AF maar niet teveel gaat draaien nu en al die suffe gillende hipstermeisjes dan naar de concerten gaan....
Ja, hipstermeisjes was het verkeerde woord. Die stomme gillende huppelkutten zonder eigen mening, dat bedoel ik. DIe ook bij James Blake waren vorige weekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat de massa je band niet leert kennen is juist hipster.
Zal de kift geweest zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:12 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Waarom heb ik De Kift nooit eerder geluisterd?
Geen idee, briljante band iigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:12 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Waarom heb ik De Kift nooit eerder geluisterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ze zat ook in The Lord of the Rings OST? veelzijdige artiesten heb je IJsland toch altijd
Robert Moog died for our synths
Little Wing is zeker top 5, maar dit is echt de beste:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef Moody het volgende:
Out of the blue post ik gewoon het beste nummer van Jimi HendrixKort en krachtig, geen geneuzel
![]()
Al zijn er nog 10-15 nummers van dit niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |