Dat is wel heel erg waarquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij staat in de kroeg serieus water te drinken?
Iedereen denkt dat jij continu aan de pillen zit.
Haha ik ging stuk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alcohol drinken om de smaakGewoon lekker kanon klappen en wierie doen met Haan33 en beetje chimeids oppikken en dag er na even alles er uitgooien in de tomatenkas
Hier in de lage landen ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg waar
Ten minste in het westen van het land
Zo daar ken ik weinig vanquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef brooklyndodger het volgende:
Maar goed top 15 dit jaar dan maar:
1. Pere Ubu Doornroosje
2. Ed Schrader's Music Beat Incubate
3. Sean Nicholas Savage Incubate
4. Circle takes the square ieperfest
5. Billy Bao Kraakfestival
6. Zs/Nu sensea/Bismuth incubated
7. Eyehategod little devil
8. Girls against boys ekko
9. Thee Oh Sees erea 51/tivoli
10. The babies+Waxatacha Ekko
11. Earthless 013
12. Gaint Drag Incubate
13. MBV Effenaar
14. Karrenn Dour
15. The Intelligence LGW Mayday
Ken hier echt maar 2 van of zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef brooklyndodger het volgende:
1. Pere Ubu Doornroosje
11. Earthless 013
12. Gaint Drag Incubate
13. MBV Effenaar
14. Karrenn Dour
Dat snap ik echt totaal niet. Prima als je van water drinken houdt maar er is zo veel drank met zo uiteenlopende smaken en water... Is niets. Water smaakt naar welk metaal er toevallig in je leiding zit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dan zou je het voor de smaak doen en vind ik water lekkerder, dus prefereer ik water.
Nou kan ik nu sowieso niet meer op die dag, dat helpt al in de verwerking. Die gedachte zit ook maar ergens en ik kan niet echt verklaren wat het is. Meeste livemateriaal op YT overtuigt mij doorgaans ook wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet joh, gekke Bert.
Hee, tomatenkaservaringquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alcohol drinken om de smaakGewoon lekker kanon klappen en wierie doen met Haan33 en beetje chimeids oppikken en dag er na even alles er uitgooien in de tomatenkas
Ik ken er 2quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoho, zelfs Norrage kent er maar weinig.
Ik denk ook dat we dan dezelfde twee kennenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ken er 2
brooklyndodger is wel de ultieme hipster in dit topic![]()
Ja en ik ken dan nog Eyehategod erbij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we dan dezelfde twee kennen
Volgens mij kom je uit Tilburgquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef brooklyndodger het volgende:
1. Pere Ubu Doornroosje
11. Earthless 013
12. Gaint Drag Incubate
13. MBV Effenaar
14. Karrenn Dour
Ik dan ook 3quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:47 schreef Norrage het volgende:
Ik ontdek net Wataxacha verderop de regel
Als in de liedjes of van naam?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel kendne jullie bij mij? Allemaal wel zeker he?
Ohquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, maar wel soortgelijk werk. Ken je topics van baas Haan niet? Of kom je nooit in KLB?
Dat concertlijstje dat ik posttequote:
Ik eigenlijk alleen muziek en af en toe TV. Voor voetbal is er een beter forumquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zit alleen af en toe wat te trollen in KLB, maar is alweer lang geleden. Post sowieso echt nauwelijks buiten dit topic en het Feyenoord topic.
Genot.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:01 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen muziek en af en toe TV. Voor voetbal is er een beter forum
Ja zit voor voetbal ook meestal ergens anders, maar hier zijn de aantallen aanwezigen wel wat groter, dus hoef ik niet alles wat ik wil zeggen uit te typen maar kan ik gewoon quoten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:01 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen muziek en af en toe TV. Voor voetbal is er een beter forum
Elliottquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Arn0 het volgende:
Vandaag is het tien jaar geleden dat held Elliott Smith het leven verliet. Zijn hier fans allicht? Ik vind het samen met Nick Drake een van de beste singer songwriters ooit, en in beide gevallen had er veel meer ingezeten, ware het niet voor hun depressies. (maar, catch-22, die depressies zorgden voor prachtige muziek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse Brabo dus ja. Hah ja die gratisheid valt wel vies tegen of ik zit hier tegen iemand te praten die weet dat ik de hele zomer promo heb zitten doen voor een of andere mooi festival. Maar veel betaalde optredens allemaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Volgens mij kom je uit Tilburg![]()
Ik heb er hier ook wel wat van gezien, heel wat is ook gratis geweest uit dit lijstje toch?
Nou, speciaal voor jou dan, en de andere liefhebbers uiteraard:quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit blijft ook altijd voor mij een hoogtepuntje. Elliott die één van de mooiste liedjes van Harrison covert.
Of die cover van het wonderschone Thirteen.
Wow, thanks! Awesome!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan, en de andere liefhebbers uiteraard:
https://mega.co.nz/#!4QUT(...)2IBt4l9RQi-dUzK_I8vQ
Dit bevat een mapje met 54(!) covers die hij deed, van wisselende kwaliteit. Ook nog een mapje met wat als zijn beste live bootleg wordt beschouwd en inderdaad, de setlist en kwaliteit is fantastisch. En ja, mods, dit mag ik posten want good old Elliott Smith heeft letterlijk toestemming gegeven om bootlegs vrij op het internet te verspreiden
Klopt helemaal!quote:
Hij was makkelijk te vinden, zo bovenaan je lijstjequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2013 #1
Ctr+F op Decemberists
Elliottquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Arn0 het volgende:
Vandaag is het tien jaar geleden dat held Elliott Smith het leven verliet. Zijn hier fans allicht? Ik vind het samen met Nick Drake een van de beste singer songwriters ooit, en in beide gevallen had er veel meer ingezeten, ware het niet voor hun depressies. (maar, catch-22, die depressies zorgden voor prachtige muziek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |