Genot.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:01 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen muziek en af en toe TV. Voor voetbal is er een beter forum
Ja zit voor voetbal ook meestal ergens anders, maar hier zijn de aantallen aanwezigen wel wat groter, dus hoef ik niet alles wat ik wil zeggen uit te typen maar kan ik gewoon quoten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:01 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen muziek en af en toe TV. Voor voetbal is er een beter forum
Elliottquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Arn0 het volgende:
Vandaag is het tien jaar geleden dat held Elliott Smith het leven verliet. Zijn hier fans allicht? Ik vind het samen met Nick Drake een van de beste singer songwriters ooit, en in beide gevallen had er veel meer ingezeten, ware het niet voor hun depressies. (maar, catch-22, die depressies zorgden voor prachtige muziek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse Brabo dus ja. Hah ja die gratisheid valt wel vies tegen of ik zit hier tegen iemand te praten die weet dat ik de hele zomer promo heb zitten doen voor een of andere mooi festival. Maar veel betaalde optredens allemaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Volgens mij kom je uit Tilburg![]()
Ik heb er hier ook wel wat van gezien, heel wat is ook gratis geweest uit dit lijstje toch?
Nou, speciaal voor jou dan, en de andere liefhebbers uiteraard:quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit blijft ook altijd voor mij een hoogtepuntje. Elliott die één van de mooiste liedjes van Harrison covert.
Of die cover van het wonderschone Thirteen.
Wow, thanks! Awesome!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan, en de andere liefhebbers uiteraard:
https://mega.co.nz/#!4QUT(...)2IBt4l9RQi-dUzK_I8vQ
Dit bevat een mapje met 54(!) covers die hij deed, van wisselende kwaliteit. Ook nog een mapje met wat als zijn beste live bootleg wordt beschouwd en inderdaad, de setlist en kwaliteit is fantastisch. En ja, mods, dit mag ik posten want good old Elliott Smith heeft letterlijk toestemming gegeven om bootlegs vrij op het internet te verspreiden
Klopt helemaal!quote:
Hij was makkelijk te vinden, zo bovenaan je lijstjequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2013 #1
Ctr+F op Decemberists
Elliottquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Arn0 het volgende:
Vandaag is het tien jaar geleden dat held Elliott Smith het leven verliet. Zijn hier fans allicht? Ik vind het samen met Nick Drake een van de beste singer songwriters ooit, en in beide gevallen had er veel meer ingezeten, ware het niet voor hun depressies. (maar, catch-22, die depressies zorgden voor prachtige muziek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |