Die eerste krijgt een seal of approval van mijquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef Moody het volgende:
Jonathan Wilson en Turin Brakes zijn de veelgedraaide platen in huize Moody op het moment.
Ik heb Jonathan al een beetje kapot geluisterdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef Moody het volgende:
Jonathan Wilson en Turin Brakes zijn de veelgedraaide platen in huize Moody op het moment.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die eerste krijgt een seal of approval van mij
Moet ik nog luisterenquote:
Ik luister geen albums kapotquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Jonathan al een beetje kapot geluisterd
Blindsided Again zit in de top-3 van beste nummers van dit jaar. Is helaas nog geen tuubje vanquote:
Volgens mij bestaat je top 3 inmiddels al uit 20 albumsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Blindsided Again zit in de top-3 van beste nummers van dit jaar. Is helaas nog geen tuubje van
Beste nummers zei ik. Wel lezen hequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat je top 3 inmiddels al uit 20 albums
Ik zal eens luisteren binnenkortquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Beste nummers zei ik. Wel lezen he
Luister zelf: http://www.rollingstone.c(...)ng-premiere-20130923
Gemiste kansquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal eens luisteren binnenkort
Pff Darkside nog niet geluisterdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Afspeelwachtrij zegt: Modest Mouse, The Firemen, Darkside, Turin Brakes...
Tijd aan muziek besteden = tijd aan studie besteden .quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Pff Darkside nog niet geluisterd
Besteed je meer tijd aan je studie dan aan muziek luisteren ofzo?
Luistert toch anders.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tijd aan besteden muziek = tijd besteden aan studie.
Vul het antwoord op de vraag maar in he
Ik luister nooit echt aandachtigquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Luistert toch anders.
Ik kan niet werken en aandachtig luisteren naar muziek tegelijk. Moet echt in een relaxte setting. Dacht dat het een mannending was
Gewoon radio opzetten dan toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik luister nooit echt aandachtigAlleen als ik een leuk nummer hoor sla ik hem ergens op
Nee, het is 20 oktoberquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:11 schreef debeterebob het volgende:
Zeg hebben jullie mijn jaarlijstje gezien
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:08 schreef Moody het volgende:
Decemberist
The Decemberists - The Island: Come and See - The Landlord's Daughter - You'll Not Feel the Drowning
Maar ook het nieuwe album bevat een pareltje:
MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2013 #1quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Waar staat die?
Oh! Ik heb dat topic helemaal gemist, even snel een lijstje maken morgen..
Nee doe dat juist zodat ik de komende dagen weer een hoop albums in een keer kan binnenhalen, wat ruimte vrijmaken zeg maar, heb al erg veel dingen die ik graag wil beluisteren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal wel geluisterd. Dan heb ik wat aanvullingen. Zeker en vast.
Zo, daar ga je danquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
Nu trouwens aan Rain Dogs begonnen, instrumentaal erg leuk en de stem kan ik toch wel hebben.
Zal wel niet moeilijk worden om het beste album van de dag hier te worden, alleen maar 6jes en 7tjes gehad vandaag, Wel enorm veel gehad vandaag, want morgen tentamen en nog totaal niet tevreden met hoe ik geleerd heb.quote:
Ik ook niet, ach heb ook geen verstand van zulke muziek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Ik snap de Darksidehype vooralsnog niet
Kom ik alsnog snel aan bij Turin Brakesquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ook niet, ach heb ook geen verstand van zulke muziek.
Met alle respect, als je dit album een keer luistert en dan naar de volgende gaat zoals het hier vaak overkomt ga je het ook nooit snappen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Ik snap de Darksidehype vooralsnog niet
Pfff het klinkt zo geforceerd. Echt weer typisch zo'n sound die het hier goed doetquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Darkside nog steeds op 4.10+ op MM, dat is ongekend
Nou, niet alleen hier dus :/quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pfff het klinkt zo geforceerd. Echt weer typisch zo'n sound die het hier goed doet
Waarom zou ik door gaan luisteren als het me nu al tegen gaat staan? Dan probeer ik het later nog wel een keer. Zolang het hier hard genoeg gehypt wordt doe ik dat welquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met alle respect, als je dit album een keer luistert en dan naar de volgende gaat zoals het hier vaak overkomt ga je het ook nooit snappen.
Omdat niet alle muziek meteen bij de eerste luisterbeurt helemaal duidelijk en waardeerbaar wordt. Sommige dingen gaat meer (luister)tijd overheen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou ik door gaan luisteren als het me nu al tegen gaat staan? Dan probeer ik het later nog wel een keer. Zolang het hier hard genoeg gehypt wordt doe ik dat wel
Oh en dit natuurlijk. Wat dat betreft heb ik liever dat je het niet vaker luistert dan nog vijf keer met tegenzin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
Nee, maar je mag het prima niks vinden hoorGeen probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beweer ook niet anders. Het komt nu alleen totaal niet over.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat niet alle muziek meteen bij de eerste luisterbeurt helemaal duidelijk en waardeerbaar wordt. Sommige dingen gaat meer (luister)tijd overheen.
Over twee wekenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verrek. Helemaal vergeten. Wanneer is dat?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
En over 2 weken min 3 dagen naar Nick Cave
Bizar...Ga zelden naar zulke dure concerten, en dan 2x in 1 week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |