Die eerste krijgt een seal of approval van mijquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef Moody het volgende:
Jonathan Wilson en Turin Brakes zijn de veelgedraaide platen in huize Moody op het moment.
Ik heb Jonathan al een beetje kapot geluisterdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef Moody het volgende:
Jonathan Wilson en Turin Brakes zijn de veelgedraaide platen in huize Moody op het moment.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die eerste krijgt een seal of approval van mij
Moet ik nog luisterenquote:
Ik luister geen albums kapotquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Jonathan al een beetje kapot geluisterd
Blindsided Again zit in de top-3 van beste nummers van dit jaar. Is helaas nog geen tuubje vanquote:
Volgens mij bestaat je top 3 inmiddels al uit 20 albumsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Blindsided Again zit in de top-3 van beste nummers van dit jaar. Is helaas nog geen tuubje van
Beste nummers zei ik. Wel lezen hequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat je top 3 inmiddels al uit 20 albums
Ik zal eens luisteren binnenkortquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Beste nummers zei ik. Wel lezen he
Luister zelf: http://www.rollingstone.c(...)ng-premiere-20130923
Gemiste kansquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal eens luisteren binnenkort
Pff Darkside nog niet geluisterdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Afspeelwachtrij zegt: Modest Mouse, The Firemen, Darkside, Turin Brakes...
Tijd aan muziek besteden = tijd aan studie besteden .quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Pff Darkside nog niet geluisterd
Besteed je meer tijd aan je studie dan aan muziek luisteren ofzo?
Luistert toch anders.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tijd aan besteden muziek = tijd besteden aan studie.
Vul het antwoord op de vraag maar in he
Ik luister nooit echt aandachtigquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Luistert toch anders.
Ik kan niet werken en aandachtig luisteren naar muziek tegelijk. Moet echt in een relaxte setting. Dacht dat het een mannending was
Gewoon radio opzetten dan toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik luister nooit echt aandachtigAlleen als ik een leuk nummer hoor sla ik hem ergens op
Nee, het is 20 oktoberquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:11 schreef debeterebob het volgende:
Zeg hebben jullie mijn jaarlijstje gezien
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:08 schreef Moody het volgende:
Decemberist
The Decemberists - The Island: Come and See - The Landlord's Daughter - You'll Not Feel the Drowning
Maar ook het nieuwe album bevat een pareltje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |