Uit plicht: adam moest bij eva blijvenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Waardoor blijft een man nou bij een vrouw?
Wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef trovey het volgende:
Omdat hetzelfde bij een man toch niet helemaal van je het is voor veel mannen.
Wat ik zeg, even nadenken dan begrijp je het wel.quote:
Neequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ik zeg, even nadenken dan begrijp je het wel.
kan ook lekker makkelijk van een grote afstandquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Misschien moet je eens proberen aan zijn lul te zuigen, frigide teef.
Waarom vraag je dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Dan moet hij maar een langere lul hebben hequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:54 schreef wasssup het volgende:
[..]
kan ook lekker makkelijk van een grote afstand
ik zat in een lange afstand flowquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef TomAdorson het volgende:
Je zit in een lange afstand relatie?
Gewoon nog online. Duidelijk online lol!quote:
nee, gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je verliefd op een getrouwde man?
En je communiceert ook zo lekker duidelijk.quote:
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of watquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je communiceert ook zo lekker duidelijk.
Waarom blijf jij bij een man?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of wat
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of wat
Je denkt dat alle mannen daar bij alle vrouwen dezelfde beweegredenen voor hebben?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
Ik wou al zeggenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffff dit gaat uren duren zo
nee het is liefdequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]heb ik geen zin in hoor
En voor geld...en als politiek besluit en en enquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja het zou liefde moeten zijn
Dingen als 'voor de kinderen' bestaan helaas ook
En voor het geval dat...quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef lovely_sunset het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)en-in-een-vrouw.html
Doe dit maar lezen dan
politiek besluit?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En voor geld...en als politiek besluit en en en
Dit ja.quote:
In de middeleeuwen was dat zeer gebruikelijk hier in west Europa dat een dochter van de ene koning aan de zoon van een andere koning werd uitgehuwelijkt, om zo de band tussen beide koninkrijken te versterken (bijvoorbeeld om zo te voorkomen dat er oorlog tussen beide koninkrijken zou komen).quote:
Vragen om duidelijkheid is wat anders dan gezeikquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
zoveel gezeik hier omheen is niet nodig hoor
ik dacht misschien weet iemand het magische antwoord
ja liefde, oke maar die liefde ontstaat toch uit iets, ik zal jullie niet meer lastig vallen
ah ja, en nu een recent voorbeeld?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de middeleeuwen was dat zeer gebruikelijk hier in west Europa dat een dochter van de ene koning aan de zoon van een andere koning werd uitgehuwelijkt, om zo de band tussen beide koninkrijken te versterken (bijvoorbeeld om zo te voorkomen dat er oorlog tussen beide koninkrijken zou komen).
Gewoon een voorbeeldje.
== politiek
de vraag spreekt toch voor zichquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vragen om duidelijkheid is wat anders dan gezeik![]()
Met jouw vraag kan niemand echt iets aanvangen.
Maar wat je wilt, succes ermee
ja uit verliefdheidquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
ja liefde, oke maar die liefde ontstaat toch uit iets, ik zal jullie niet meer lastig vallen
Behoefte aan genegenheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
Je snapt hem ook eindelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja uit verliefdheid
en dat komt weer uit feromonen en hormonen (dacht ik)
Maar dat weet je toch ook al gewoon?
Hoe oud ben je? En recent gedumpt of zo?
Sommige personen blijven altijd boeien!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toe
en nee gewoon nieuwsgierig
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt hem ook eindelijk!
Excuus, maar ik heb het irrelevante gedeelte er maar uit geknipt, ik zou zeggen, waag er maar een google op als je specifieke voorbeelden wilt hebbendoe eens niet zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij quote mij met 'politieke' maar hebt geen recent voorbeeld
Dan is het toch niet relevant?He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
liefde!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
Gaan we weer!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe eens niet zo moeilijk
Jij quote mij met 'politieke' maar hebt geen recent voorbeeld
Dan is het toch niet relevant?
Niet mijn probleemquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Op je mobiel zijn pi's niet eens zichtbaar
dat jij alleen met irrelevante dingen (die je dan niet uit wil leggen, verwijzen naar wiki als je zelf geen argumenten meer hebt is natuurlijk erg lame) en drogredenen komt ook niet het mijnequote:
Verkeerde topicquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Mijn vriendje ruikt trouwens wel enorm lekker, en dat van na het sporten en de geur en bespringen herken ik wel. Maar dat komt ook door zijn hoofd en lichaam.
Kijk Rhu, van Hiergaanwedan's positieve instelling zou jij nog wat kunnen leren!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie offtopic gezeik heeft anders meer diepgang dan de vraaggang hier ontopic.
Je snapt me gewoon niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat jij alleen met irrelevante dingen (die je dan niet uit wil leggen, verwijzen naar wiki als je zelf geen argumenten meer hebt is natuurlijk erg lame) en drogredenen komt ook niet het mijne
Maar ik ga dit top topic niet verder vervuilen met offtopic gezeik
Nee inderdaad, en bedankt voor deze tipquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als meid zijnde moet je de pi's van mannen goed kunnen interpreteren om hun aandacht vast te houden en te zorgen dat ze bij je blijven. Dus TS als je een man op fok hebt en je wil hem blijven boeien denk dan om je pi's. Want discussies over pi's zijn niet leuk zoals je hier wel kan lezen.
Ik heb wel meer goede tips voor je hoor. Je hoeft er alleen maar om te vragenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef wasssup het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en bedankt voor deze tip
Dat is voor iedere man anders.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
Elke avond verzekerd zijn van seks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Interesse blijft wanneer hij zich realiseert dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man. Met andere woorden: jij pikt geen bullshit van hem, want als hij gek gaat doen en jou als vanzelfsprekend gaat zien moet hij zich realiseren dat jij heel makkelijk je biezen kan pakken. Jij kan je leven ook leiden zonder hem. Dat houdt hem op scherp. Verder moet je wel lief en zorgzaam zijn hoor en hem af en toe gunnen de mannelijke hero te zijn (houden mannen van). Maar je hoeft geen nonsense te pikken van hem en zorg er subtiel voor dat jouw mannetje dat door heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.quote:
tot het moment dat ie gewoon jou niet meer wil. Sta je met je trukendoos om de man bij je te houden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Interesse blijft wanneer hij zich realiseert dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man. Met andere woorden: jij pikt geen bullshit van hem, want als hij gek gaat doen en jou als vanzelfsprekend gaat zien moet hij zich realiseren dat jij heel makkelijk je biezen kan pakken. Jij kan je leven ook leiden zonder hem. Dat houdt hem op scherp. Verder moet je wel lief en zorgzaam zijn hoor en hem af en toe gunnen de mannelijke hero te zijn (houden mannen van). Maar je hoeft geen nonsense te pikken van hem en zorg er subtiel voor dat jouw mannetje dat door heeft.
Noem eens voorbeelden van die bullshit en dat gek doen? En wat doe jij dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Interesse blijft wanneer hij zich realiseert dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man. Met andere woorden: jij pikt geen bullshit van hem, want als hij gek gaat doen en jou als vanzelfsprekend gaat zien moet hij zich realiseren dat jij heel makkelijk je biezen kan pakken. Jij kan je leven ook leiden zonder hem. Dat houdt hem op scherp. Verder moet je wel lief en zorgzaam zijn hoor en hem af en toe gunnen de mannelijke hero te zijn (houden mannen van). Maar je hoeft geen nonsense te pikken van hem en zorg er subtiel voor dat jouw mannetje dat door heeft.
Dacht het ff niet. Then it's time for me to lift five fingers and wave goodbye. Ik begeleid hem met plezier naar het gat van de deur als dat nodig is. Ik ga echt geen moeite doen voor een man die niet eens wil blijven, kom nou zeg. Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tot het moment dat ie gewoon jou niet meer wil. Sta je met je trukendoos om de man bij je te houden.
Bullshit & gek doen (wat ik niet tolereer in een relatie) = --> afspraken niet nakomen, grenzen overschrijden omdat hij denkt: 'ach, boeieh... ze blijft toch bij me, misschien wordt ze boos en schreeuwt ze tegen me, maar puntje bij paaltje zal ze echt niet weggaan'quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van die bullshit en dat gek doen? En wat doe jij dan?
In je eerste post zei je dat hij zich moet realiseren dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:32 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Dacht het ff niet. Then it's time for me to lift five fingers and wave goodbye. Ik begeleid hem met plezier naar het gat van de deur als dat nodig is. Ik ga echt geen moeite doen voor een man die niet eens wil blijven, kom nou zeg. Waar zie je me voor aan?
[..]
Bullshit & gek doen (wat ik niet tolereer in een relatie) = --> afspraken niet nakomen, grenzen overschrijden omdat hij denkt: 'ach, boeieh... ze blijft toch bij me, misschien wordt ze boos en schreeuwt ze tegen me, maar puntje bij paaltje zal ze echt niet weggaan'
Wanneer een man dit soort trekjes begint te vertonen en me als vanzelfsprekend gaat zien (ik ben in relaties heel lief en zorgzaam en sommige mannen zien dat als een teken van zwakte), maar nee hoor, dan is het voor mij heel simpel: duidelijk maken dat ik geen zin heb in dat soort onzin-praktijken en als hij niet heel snel normaal doet, kies ik voor mezelf en dat houdt in dat ik met de noorderzon vertrek. Maar dan is het wel héél bont, ik vertrek niet om het minste of geringste, maar structureel bullshit uithalen bij me? Sorry, adios amigos. Is me een aantal keren overkomen en toen ik het aankaartte, hield het al snel op (bullshit gedrag dan, niet de relaties)
Nee tuurlijk moet hij geen bullshit van mij pikken, voor mij geldt precies hetzelfde. Logisch toch? Ik ga geen zaken verwachten van een ander, als ik dat zelf niet waar kan maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In je eerste post zei je dat hij zich moet realiseren dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man.
Die bullshit moet hij van jou wel pikken?
zaadvragende ogenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
Maar je presenteert die bullshit van jou als de manier waarop hij zijn interesse in jou moet houden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Nee tuurlijk moet hij geen bullshit van mij pikken, voor mij geldt precies hetzelfde. Logisch toch? Ik ga geen zaken verwachten van een ander, als ik dat zelf niet waar kan maken.
Elk moment kan verliezen aan een ander man >> Als ik met de noorderzon vertrek, ben ik zo'n vrij als een vogeltje, houdt ook in dat ik weer in de markt ben.
Die bullshit die ik niet tolereer houdt zijn interesse in die zin vast dat hij zich realiseert dat ik geen deurmat ben die over zich heen laat lopen en een man wil uiteindelijk niet met een deurmat eindigen, maar met een vrouw die niet alles pikt en stevig in haar schoenen staat. Houdt dat niet zijn interesse vast, dan ben ik blij dat ie opgesodemieterd is, want zo'n man kan mij blijkbaar niet aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je presenteert die bullshit van jou als de manier waarop hij zijn interesse in jou moet houden.
'Geen deurmat' vind ik een nogal schrale basis voor een relatie. Maar goed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Die bullshit die ik niet tolereer houdt zijn interesse in die zin vast dat hij zich realiseert dat ik geen deurmat ben die over zich heen laat lopen en een man wil uiteindelijk niet met een deurmat eindigen, maar met een vrouw die niet alles pikt en stevig in haar schoenen staat. Houdt dat niet zijn interesse vast, dan ben ik blij dat ie opgesodemieterd is, want zo'n man kan mij blijkbaar niet aan.
Dat mag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Geen deurmat' vind ik een nogal schrale basis voor een relatie. Maar goed.
nou ja, mooi dat je zo bent. Zal je ook nooit een gebroken hart oplopen denk ik, omdat je er toch zo makkelijk onder bent. Als in: my way or the high way... Zo komt het wat op mij over. No offencequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Die bullshit die ik niet tolereer houdt zijn interesse in die zin vast dat hij zich realiseert dat ik geen deurmat ben die over zich heen laat lopen en een man wil uiteindelijk niet met een deurmat eindigen, maar met een vrouw die niet alles pikt en stevig in haar schoenen staat. Houdt dat niet zijn interesse vast, dan ben ik blij dat ie opgesodemieterd is, want zo'n man kan mij blijkbaar niet aan.
uiteraardquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef snakelady het volgende:
Goede communicatievaardigheden en dagelijks pijpen natuurlijk.
Zon type als jou zou ik eerder op afknappen... Hoe kun je nou echt voor iemand gaan met die instelling.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Nee tuurlijk moet hij geen bullshit van mij pikken, voor mij geldt precies hetzelfde. Logisch toch? Ik ga geen zaken verwachten van een ander, als ik dat zelf niet waar kan maken.
Elk moment kan verliezen aan een ander man >> Als ik met de noorderzon vertrek, ben ik zo'n vrij als een vogeltje, houdt ook in dat ik weer in de markt ben.
( ik heb niet het hele topic gelezen)
Ik snap je punt wel, maar this is as simple as you can get. Hij moet wel echt structureel over de scheef gaan hoor, want ik dreig er niet zomaar mee. In een relatie ben ik ontzettend lief en zorgzaam voor mijn partner, behalve wanneer de rode vlag uithangt, de vrouwen zullen me snappen :p, maar dat terzijde... Zodra een man misbruik denkt te maken van mijn 'kindness' wat sommige mannen als 'weakness' zien, dan maak ik er snel korte metten mee. Ik kan een relatie ontzettend waarderen, a man gets me as real as I am, maar dat mag ik ook terug verwachten vind ik. En sommige noemen het hard dat ik zo snel die knop kan omdraaien, maar tja zo ben ik nou eenmaal (wil nog niet zeggen dat ik er geen verdriet om heb hoor, maar ik zet me er best snel overheen).quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Zon type als jou zou ik eerder op afknappen... Hoe kun je nou echt voor iemand gaan met die instelling.
Dan heb ik zoiets ik heb geeneens zin/ga niet eens beginnen aan een relatie als de ander er zo weinig waarde aan hecht/ het echt als iets vervangbaars ziet.
Ik snap wel dat je geen bullshit pikt maar dat kan je ook wel op een andere manier oplossen als dreigen met zoiets.
Girl, you've got issues. Je kunt niet committen. Een relatie is voor jou een wegwerpartikel. You kick him to the curb before he does.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar this is as simple as you can get. Hij moet wel echt structureel over de scheef gaan hoor, want ik dreig er niet zomaar mee. In een relatie ben ik ontzettend lief en zorgzaam voor mijn partner, behalve wanneer de rode vlag uithangt, de vrouwen zullen me snappen :p, maar dat terzijde... Zodra een man misbruik denkt te maken van mijn 'kindness' wat sommige mannen als 'weakness' zien, dan maak ik er snel korte metten mee. Ik kan een relatie ontzettend waarderen, a man gets me as real as I am, maar dat mag ik ook terug verwachten vind ik. En sommige noemen het hard dat ik zo snel die knop kan omdraaien, maar tja zo ben ik nou eenmaal (wil nog niet zeggen dat ik er geen verdriet om heb hoor, maar ik zet me er best snel overheen).
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Girl, you've got issues. Je kunt niet committen. Een relatie is voor jou een wegwerpartikel. You kick him to the curb before he does.
Goh madame, wat weet jij over mijn communicatie technieken? Ga eerst de posts teruglezen voordat je als een malle komt spreken. Ik zeg toch, het moet wel heel bont gaan, met andere woorden dat communicatie niet helpt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
Sowiewo dreigen
Leer gewoon als volwassenen communiceren
je klinkt als 18
en je ongesteldheid als excuus gebruiken is lame en kinderachtig btw
je bent nog steeds verantwoordelijk voor wat je zegt en doet
Oh heb ik issues dokter? Bedankt voor de constatering. Hoe verklaar je die relaties waar ik zo committed to the bone was dan? Ooh nee, sorry ... je kent me verleden niet. Volgende keer wat meer doorvragen over mij en mijn verleden voordat je conclusies trekt over committen etc.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Girl, you've got issues. Je kunt niet committen. Een relatie is voor jou een wegwerpartikel. You kick him to the curb before he does.
Maar wat is misbruik??? In jouw ogen...als hij zegt dat hij om 12 uur thuis is en hij komt om 3 uur met teveel biertjes op thuis? Of als hij een uur vantevoren een afspraak met jou afzegt omdat hij toch met vrienden de stad in gaat? (als uitzondering, niet als de regel).quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar this is as simple as you can get. Hij moet wel echt structureel over de scheef gaan hoor, want ik dreig er niet zomaar mee. In een relatie ben ik ontzettend lief en zorgzaam voor mijn partner, behalve wanneer de rode vlag uithangt, de vrouwen zullen me snappen :p, maar dat terzijde... Zodra een man misbruik denkt te maken van mijn 'kindness' wat sommige mannen als 'weakness' zien, dan maak ik er snel korte metten mee. Ik kan een relatie ontzettend waarderen, a man gets me as real as I am, maar dat mag ik ook terug verwachten vind ik. En sommige noemen het hard dat ik zo snel die knop kan omdraaien, maar tja zo ben ik nou eenmaal (wil nog niet zeggen dat ik er geen verdriet om heb hoor, maar ik zet me er best snel overheen).
Vroeger veel gepest/onzeker maar tegenwoordig ben je je nieuwe ik doe je het gewoon lekker op "JOUW MANIER!" En wie dat niet bevalt die kan OPROTTEN!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:45 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Goh madame, wat weet jij over mijn communicatie technieken? Ga eerst de posts teruglezen voordat je als een malle komt spreken. Ik zeg toch, het moet wel heel bont gaan, met andere woorden dat communicatie niet helpt.
En wat betreft het rode vlaggetje..... tjeeeez het was een grapje tussendoor. En idd dan ben ik niet zo lief wanneer mijn vlaggetje uithang, dat is wat ik zei, dus waar lees je dat ik dit als excuus gebruik? Herhaling: ga eerst netjes lezen... wink wink.
[..]
Oh heb ik issues dokter? Bedankt voor de constatering. Hoe verklaar je die relaties waar ik zo committed to the bone was dan? Ooh nee, sorry ... je kent me verleden niet. Volgende keer wat meer doorvragen over mij en mijn verleden voordat je conclusies trekt over committen etc.
Dank god ben ik nooit gepest. Ik sprong vroeger juist voor de slachtoffers en ving de klappen op. Ik heb veel voor anderen over hoor, daar niet van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Vroeger veel gepest/onzeker maar tegenwoordig ben je je nieuwe ik doe je het gewoon lekker op "JOUW MANIER!" En wie dat niet bevalt die kan OPROTTEN!
(zo komt deze post ongeveer over)
en hoe oud ben je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Dank god ben ik nooit gepest. Ik sprong vroeger juist voor de slachtoffers en ving de klappen op. Ik heb veel voor anderen over hoor, daar niet van.
Ik vind wel grappig dat het zo overkomt, want zo zit het niet (ik neem de tekst in je vorige post meteen mee). Ik ben gewoon straight to the point als het op relaties aankomt. What you see is, what you get. En ben vroeger niet zó hard gekwetst, dat ik daarom deze instelling heb. Zo ben ik gewoon.
Ben 25. Heeft het met mijn leeftijd te maken denk je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hoe oud ben je?
We praten over een jaar of 10 wel eens
Ja, je praat als een puber namelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Ben 25. Heeft het met mijn leeftijd te maken denk je?
hihi, je zei kutquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
20 keer gelezen en ik snap er nog geen kut van
Als jij nou eens beter gaat lezen, stop ik met praten als een puber. Ik verlaag met tot jouw niveau namelijk. Tja wat is liefde, wat voor jouw liefde is kan voor een ander heel anders zitten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, je praat als een puber namelijk
En, ondanks wat je zegt, als iemand die nog geen echt diepe liefde heeft gekend
tja ik praat inderdaad alsof ik zo uit een aflevering van sex en de city kom lopen if you know what I mean wink winkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Als jij nou eens beter gaat lezen, stop ik met praten als een puber. Ik verlaag met tot jouw niveau namelijk. Tja wat is liefde, wat voor jouw liefde is kan voor een ander heel anders zitten.
Actually I'm not sure and frankly who cares? Wink back at yaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja ik praat inderdaad alsof ik zo uit een aflevering van sex en de city kom lopen if you know what I mean wink wink
good call chicka!
Ja maaaaaaar, je moet angst niet laten regeren in een relatie om iemand bij je te houden. En ja een beetje laten merken dat hij best blij met je mag zijn e.d. is niks mis mee. Maar zoals jij het zegt klinkt het wel wat extremer dan je misschien het bedoelt. Interesse moet je vooral houden door je karakter (positiever, vrolijker of wat dan ook dan de rest) en door om je uiterlijk te denken en leuke dingen te doen enzo. Minder door te laten merken dat je bij hem weg kan gaan elk moment dat jou iets niet aanstaat.. dat hoort heel ver onder aan het lijstje te staan van dingen om iemand bij je te houden.. (zo laag dat het hier niet echt genoemd zou moeten worden imoquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu welquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maaaaaaar, je moet angst niet laten regeren in een relatie om iemand bij je te houden. En ja een beetje laten merken dat hij best blij met je mag zijn e.d. is niks mis mee. Maar zoals jij het zegt klinkt het wel wat extremer dan je misschien het bedoelt. Interesse moet je vooral houden door je karakter (positiever, vrolijker of wat dan ook dan de rest) en door om je uiterlijk te denken en leuke dingen te doen enzo. Minder door te laten merken dat je bij hem weg kan gaan elk moment dat jou iets niet aanstaat.. dat hoort heel ver onder aan het lijstje te staan van dingen om iemand bij je te houden.. (zo laag dat het hier niet echt genoemd zou moeten worden imo)
Dat die dag nog mocht komen hé...quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel![]()
goed gezegd
Ben het met je eens dat karakter een rol speelt ja. Zoals ik in mijn vorige berichten aangaf, is het zeker niet zo dat ik om het minste of geringste meteen de biezen pak of laat merken dat ik weg ga. Wat ik wel (vaak subtiel) laat merken, is dat ik geen bullcrap hoeft te pikken. Ik vind dat karakter en het feit dat de man zich realiseert dat de vrouw assertief is en niet over zich heen laat lopen, zijn interesse vergroot. Dus het hoeft niet onder aan het lijstje te staan voor mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maaaaaaar, je moet angst niet laten regeren in een relatie om iemand bij je te houden. En ja een beetje laten merken dat hij best blij met je mag zijn e.d. is niks mis mee. Maar zoals jij het zegt klinkt het wel wat extremer dan je misschien het bedoelt. Interesse moet je vooral houden door je karakter (positiever, vrolijker of wat dan ook dan de rest) en door om je uiterlijk te denken en leuke dingen te doen enzo. Minder door te laten merken dat je bij hem weg kan gaan elk moment dat jou iets niet aanstaat.. dat hoort heel ver onder aan het lijstje te staan van dingen om iemand bij je te houden.. (zo laag dat het hier niet echt genoemd zou moeten worden imo)
Subtiel werkt bij mannen niet altijd even goed he?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat karakter een rol speelt ja. Zoals ik in mijn vorige berichten aangaf, is het zeker niet zo dat ik om het minste of geringste meteen de biezen pak of laat merken dat ik weg ga. Wat ik wel (vaak subtiel) laat merken, is dat ik geen bullcrap hoeft te pikken. Ik vind dat karakter en het feit dat de man zich realiseert dat de vrouw assertief is en niet over zich heen laat lopen, zijn interesse vergroot. Dus het hoeft niet onder aan het lijstje te staan voor mij.
Haha thanks for the insight information about the world of menquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Subtiel werkt bij mannen niet altijd even goed he?
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het hem doen he?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Haha thanks for the insight information about the world of men
Oh, ik heb zeker geen problemen om mijn mening te geven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het hem doen he?
Maar even serieus, vaak werkt het beter om gewoon je mening te geven aan je partner dan om subtiele signalen uit te zenden dat je het ergens niet mee eens bent. Die worden meestal niet (op de juiste manier) opgepikt.
Dat lijkt me zéér vermoeiend om met iemand samen te leven die steeds even ''subtiel'' laat doorschemeren dat hij/zij ook zo de deur uit kan lopen, rot dan maar gelijk opquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat karakter een rol speelt ja. Zoals ik in mijn vorige berichten aangaf, is het zeker niet zo dat ik om het minste of geringste meteen de biezen pak of laat merken dat ik weg ga. Wat ik wel (vaak subtiel) laat merken, is dat ik geen bullcrap hoeft te pikken. Ik vind dat karakter en het feit dat de man zich realiseert dat de vrouw assertief is en niet over zich heen laat lopen, zijn interesse vergroot. Dus het hoeft niet onder aan het lijstje te staan voor mij.
Zolang hij zich gedraagt en uiteraard de andere partner ook, is er niks vermoeiends aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lijkt me zéér vermoeiend om met iemand samen te leven die steeds even ''subtiel'' laat doorschemeren dat hij/zij ook zo de deur uit kan lopen, rot dan maar gelijk op
Wat jij beschrijft is niet subtiel, maar wel indirect. Misschien is het een slecht voorbeeld hoor, maar ik denk dat de meesten (openlijk) zo zouden reageren op vreemdgaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Oh, ik heb zeker geen problemen om mijn mening te geven.
Maar een voorbeeld met wat ik bedoel over subtiele signalen geven dat ik bepaalde dingen nooit zal pikken.
Een keer keek ik tv met mijn toenmalige vriend en op de Amerikaanse tv stikt het van de crime scene programma's. Dit keer ging het over overspel en misdrijven. Een voormalige fbi-agente had het huis van haar man en haarzelf in de fik gestoken, omdat zij vermoedde dat hij vreemd ging met haar zus. Hij lag toen te slapen in de slaapkamer (die ze op slot had gedraaid). Hij was uiteindelijk gestikt/verbrand. Toen zei ik lachwekkend tegen mijn toenmalige vriend: joh als ik in haar schoenen stond en hij daadwerkelijk vreemd was gegaan, dan had ik hem eerst persoonlijk in kleine reepjes gehakt, in de fik gestoken en zelf toegekeken. Zo subtiel gaf ik aan dat ik vreemdgaan op geen enkele manier tolereer. Of was mijn aanpak geen subtiele manier? :p
Met dit soort meningen geef je toch je jonge leeftijd weg, hoor. Het leven is zelden eenvoudig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef JuztMe het volgende:
gaf ik aan dat ik vreemdgaan op geen enkele manier tolereer.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Met dit soort meningen geef je toch je jonge leeftijd weg, hoor. Het leven is zelden eenvoudig.
Een situatie als vreemdgaan is heel goed te vergeven indien er kinderen in het spel zijn. Ook is na 25 jaar huwelijk de relatie zo sterk, dat de ene persoon de andere wel een oogje toeknijpt als die ander dan een geweldige ervaring daar aan overhoudt.
Sorry, ik accepteer het niet. Ook al zijn er kinderen in het spel, vergeven zal ik het nooit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Met dit soort meningen geef je toch je jonge leeftijd weg, hoor. Het leven is zelden eenvoudig.
Een situatie als vreemdgaan is heel goed te vergeven indien er kinderen in het spel zijn. Ook is na 25 jaar huwelijk de relatie zo sterk, dat de ene persoon de andere wel een oogje toeknijpt als die ander dan een geweldige ervaring daar aan overhoudt.
Oh ja, misschien is indirect het woord dat ik zocht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft is niet subtiel, maar wel indirect. Misschien is het een slecht voorbeeld hoor, maar ik denk dat de meesten (openlijk) zo zouden reageren op vreemdgaan.
Edit: Vreemdgaan op de tv dan he?
Graag gedaan!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Oh ja, misschien is indirect het woord dat ik zocht.
Het is heel duidelijk dat jij je anders voor doet dan je eigenlijk bent. Je doet je veel 'stoerder' voor dan je bent omdat je bang bent om gekwetst te worden. Op die manier word je niet gekwetst maar zul je ook geen echte liefde kennen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Oh, ik heb zeker geen problemen om mijn mening te geven.
Maar een voorbeeld met wat ik bedoel over subtiele signalen geven dat ik bepaalde dingen nooit zal pikken.
Een keer keek ik tv met mijn toenmalige vriend en op de Amerikaanse tv stikt het van de crime scene programma's. Dit keer ging het over overspel en misdrijven. Een voormalige fbi-agente had het huis van haar man en haarzelf in de fik gestoken, omdat zij vermoedde dat hij vreemd ging met haar zus. Hij lag toen te slapen in de slaapkamer (die ze op slot had gedraaid). Hij was uiteindelijk gestikt/verbrand. Toen zei ik lachwekkend tegen mijn toenmalige vriend: joh als ik in haar schoenen stond en hij daadwerkelijk vreemd was gegaan, dan had ik hem eerst persoonlijk in kleine reepjes gehakt, in de fik gestoken en zelf toegekeken. Zo subtiel gaf ik aan dat ik vreemdgaan op geen enkele manier tolereer. Of was mijn aanpak geen subtiele manier? :p
Waarom gooit iedereen het op -> bang zijn gekwetst te worden, wellicht gepest zijn, vroeger onzeker zijn geweest etc. Het is toch normaal dat je bepaalde dingen niet pikt en dat de partner, op welke manier je dat ook communiceert, daarvan op de hoogte is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk dat jij je anders voor doet dan je eigenlijk bent. Je doet je veel 'stoerder' voor dan je bent omdat je bang bent om gekwetst te worden. Op die manier word je niet gekwetst maar zul je ook geen echte liefde kennen.
'No pain no gain'
Omdat jij heel hard je best doet om jouw vriend (en ons) ervan te overtuigen dat je het niet pikt, als je hier echt van overtuigd was hoefde je dit niet zo duidelijk te zeggen,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Waarom gooit iedereen het op -> bang zijn gekwetst te worden, wellicht gepest zijn, vroeger onzeker zijn geweest etc. Het is toch normaal dat je bepaalde dingen niet pikt en dat de partner, op welke manier je dat ook communiceert, daarvan op de hoogte is?
Ja, maar wat iedereen je probeert te zeggen is dat je waarschijnlijk nooit verliefd bent geweest en daarom dus zo een instelling heb en dus "stoerder" overkomt/bent op vlak van relaties/mannen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Waarom gooit iedereen het op -> bang zijn gekwetst te worden, wellicht gepest zijn, vroeger onzeker zijn geweest etc. Het is toch normaal dat je bepaalde dingen niet pikt en dat de partner, op welke manier je dat ook communiceert, daarvan op de hoogte is?
Het simpel reageren op andere comments hier is niet hard mijn best doen om jou of wie dan ook te overtuigen. Als jij op mijn comment reageert, is het logisch dat ik een reactie geef, dat snap je toch wel? En het vreemdgaan was een 'voorbeeld'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat jij heel hard je best doet om jouw vriend (en ons) ervan te overtuigen dat je het niet pikt, als je hier echt van overtuigd was hoefde je dit niet zo duidelijk te zeggen,
Natuurlijk weet mijn vriend dat ik het niet zou pikken als hij vreemd zou gaan, dit hoef ik hem echt niet te vertellen of op een andere manier duidelijk te maken dit weet hij gewoon. Ik hoef hem echt niet te overtuigen dat hij bij mij moet blijven, hij weet gewoon dat wij bij elkaar horen. In een echt goeie relatie hoef je elkaar niks duidelijk te maken maar weet je gewoon van elkaar hoe het zit. Van jouw reacties straalt de onzekerheid gewoon af.
Het is logisch dat je een reactie zou kunnen geven, maar je -hoeft- dat natuurlijk niet he?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Het simpel reageren op andere comments hier is niet hard mijn best doen om jou of wie dan ook te overtuigen. Als jij op mijn comment reageert, is het logisch dat ik een reactie geef, dat snap je toch wel? En het vreemdgaan was een 'voorbeeld'.
Ik snap je complicate, maar vraag het me dan simpel of ik ooit verliefd ben geweest in plaats van zaken aannemen of conclusies trekken. Ik heb relaties gehad, dus obviously ben ik verliefd geweest (alhoewel ik erg moeilijk verliefd word, maar het is mogelijk). Wat vervelend voor je moeder dat ze dat heeft moeten doorstaan en wel respect voor haar dat ze kan blijven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, maar wat iedereen je probeert te zeggen is dat je waarschijnlijk nooit verliefd bent geweest en daarom dus zo een instelling heb en dus "stoerder" overkomt/bent op vlak van relaties/mannen.
De meeste mensen die diep verliefd ("sky is the limit") zijn geweest, vonden het niet zo gemakkelijk om er een punt achter te zetten, ondanks dat de relatie niet meer goed ging, wat je wel kan.
Mensen die heel verliefd zijn hebben bijna geen grenzen, die leven in the statement van "sky is the limit".
Persoonlijk ben ik nooit verliefd geweest , maar mijn moeder was zo "verliefd"(?) op mijn vader ondanks het feit dat hij haar heel zwaar fysiek en emotioneel mishandelde, bleef zij bij hem.
En op dat vlak snap ik dan wel dat je zegt " ik laat mij niet misbruiken omdat ik lief ben"!
Maar mensen die verliefd zijn of die denken dan hun man verliefd is op hen en die daarom ( en om nog andere redenen) bij hun man willen blijven, ervaren het heel anders zoals in het voorbeeld van mijn moeder. En persoonlijk zal ik mijn moeder nooit begrijpen, ik probeer het zelfs niet meer.
En je mag het al raden: ze zijn nog altijd "samen"., maar gelukkig mijn "probleem" niet meer.
![]()
Snap je wat ik bedoel JuztMe?
Haha klopt. Laat ik het dan zo zeggen: als iemand op mijn comment reageert, dan 'wil' ik reageren, maar het hoeft natuurlijk niet. :pquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is logisch dat je een reactie zou kunnen geven, maar je -hoeft- dat natuurlijk niet he?
Daarom zei ik gewoon dat het mogelijk (waarschijnlijk) was dat je nooit verliefd bent geweest, ik ging er niet van uit dat het zo was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Ik snap je complicate, maar vraag het me dan simpel of ik ooit verliefd ben geweest in plaats van zaken aannemen of conclusies trekken. Ik heb relaties gehad, dus obviously ben ik verliefd geweest (alhoewel ik erg moeilijk verliefd word, maar het is mogelijk). Wat vervelend voor je moeder dat ze dat heeft moeten doorstaan en wel respect voor haar dat ze kan blijven.
[..]
Haha klopt. Laat ik het dan zo zeggen: als iemand op mijn comment reageert, dan 'wil' ik reageren, maar het hoeft natuurlijk niet. :p
I know. Jij zegt nog netjes: mogelijk / waarschijnlijk in plaats van dingen meteen aannemen, unlike some other people.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Daarom zei ik gewoon dat het mogelijk (waarschijnlijk) was dat je nooit verliefd bent geweest, ik ging er niet van uit dat het zo was.
Anyway, ik apprecieer je ingesteldheid.
Maar voor andere mensen die echt zo diep verliefd zijn of die te lief zijn of die echt van elkaar houden, bestaat die optie zelfs niet om uit elkaar gaan, wat bij jou wel het geval is als mannen over je grenzen gaan of je vriendelijkheid misbruiken, ...
Thanx.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:09 schreef JuztMe het volgende:
[..]
I know. Jij zegt nog netjes: mogelijk / waarschijnlijk in plaats van dingen meteen aannemen, unlike some other people.
Hahahahaha en heb je dat op FOK geleerd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx.![]()
Ik heb vandaag geleerd dat de beste manier om een persoon te kennen of te verstaan is :
er nooit van uitgaan dat je de persoon kent omdat die zo en niet zo reageert. Maar wel door inderdaad rechtsreeks te vragen of onrechtsreeks via mogelijke veronderstellingen , maar nooit denken --> A zegt A dus is A=A....dit is wat ik geleerd heb vandaag.
Ik kan het zelf niet geloven , maar ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:18 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Hahahahaha en heb je dat op FOK geleerd?
Aha zo, via FOK naar officiele bronnen geleid en via die bronnen geleerd. Nou zo kan je toch nog wat opsteken hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet geloven , maar ja.![]()
Door de bronnen uit de topic over autisme, ben ik gewoon gaan beseffen dat mensen gewoon anders zijn , maar daarom niet beter of slechter. Zo iets in die genre....
Maar je zal dat wel al weten hé....ik wist het wel, maar was mij nog niet zo doorgedrongen als vandaagHet waren wel officiële bronnen hé
Yepquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:27 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Aha zo, via FOK naar officiele bronnen geleid en via die bronnen geleerd. Nou zo kan je toch nog wat opsteken hier. Keep it up!
Heujjjjquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:03 schreef snakelady het volgende:
Serieus, mensen, maak een keuze, Engels of Nederlands.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heujjjj
ENGELANDS
Kijk de combinatie
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heujjjj
ENGELANDS
Kijk de combinatie
Hahaha sorry snakelady, ik ga over een uur in de ijzeren vogel stappen en crossen door de wolken om te landen op amerikaans grond, moest even alvast in de mood komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:03 schreef snakelady het volgende:
Is goed schatquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:48 schreef JuztMe het volgende:
Sorry, ik accepteer het niet. Ook al zijn er kinderen in het spel, vergeven zal ik het nooit.
En al gebeurt het na 30 / 40 jaar goed huwelijk, een oogje toeknijpen gaat me echt te ver.
Nee het reageren niet maar ik heb het ook niet over het feit dat je reageert maar over wat je zegt en hoe je over probeert te komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Het simpel reageren op andere comments hier is niet hard mijn best doen om jou of wie dan ook te overtuigen. Als jij op mijn comment reageert, is het logisch dat ik een reactie geef, dat snap je toch wel? En het vreemdgaan was een 'voorbeeld'.
Wat een pure aids ben jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:52 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Hahaha sorry snakelady, ik ga over een uur in de ijzeren vogel stappen en crossen door de wolken om te landen op amerikaans grond, moest even alvast in de mood komen.
Ha eindelijk gewoon een vraag die in één regel past zonder de nodige opsmuk waar je je op een avond door heen moet ploegen. Antwoord is simpel:quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef jaha het volgende:
[..]
Ha eindelijk gewoon een vraag die in één regel past zonder de nodige opsmuk waar je je op een avond door heen moet ploegen. Antwoord is simpel:
"Gewoon, omdat het kan".
Zegt slangedame snakelady.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:03 schreef snakelady het volgende:
Snakelady is een volledig Engels woord naar in weten.quote:
Daar valt een Engelse naam op een Nederlandstalig forum ook onder wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Snakelady is een volledig Engels woord naar in weten.
Ik heb niks tegen Engels, alleen Engels en Nederlands door elkaar staat gewoon zo proleterig.
Net als jouw naam bedoel je? (het symbool Gy)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar valt een Engelse naam op een Nederlandstalig forum ook onder wat mij betreft.
Ik ben me dan ook heel bewust van m'n eigen proleterigheid.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net als jouw naam bedoel je? (het symbool Gy)
Maar ja, ik heb een andere mening daarover, geen probleem toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |