En voor het geval dat...quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef lovely_sunset het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)en-in-een-vrouw.html
Doe dit maar lezen dan
politiek besluit?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En voor geld...en als politiek besluit en en en
Dit ja.quote:
In de middeleeuwen was dat zeer gebruikelijk hier in west Europa dat een dochter van de ene koning aan de zoon van een andere koning werd uitgehuwelijkt, om zo de band tussen beide koninkrijken te versterken (bijvoorbeeld om zo te voorkomen dat er oorlog tussen beide koninkrijken zou komen).quote:
Vragen om duidelijkheid is wat anders dan gezeikquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
zoveel gezeik hier omheen is niet nodig hoor
ik dacht misschien weet iemand het magische antwoord
ja liefde, oke maar die liefde ontstaat toch uit iets, ik zal jullie niet meer lastig vallen
ah ja, en nu een recent voorbeeld?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de middeleeuwen was dat zeer gebruikelijk hier in west Europa dat een dochter van de ene koning aan de zoon van een andere koning werd uitgehuwelijkt, om zo de band tussen beide koninkrijken te versterken (bijvoorbeeld om zo te voorkomen dat er oorlog tussen beide koninkrijken zou komen).
Gewoon een voorbeeldje.
== politiek
de vraag spreekt toch voor zichquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vragen om duidelijkheid is wat anders dan gezeik![]()
Met jouw vraag kan niemand echt iets aanvangen.
Maar wat je wilt, succes ermee
ja uit verliefdheidquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
ja liefde, oke maar die liefde ontstaat toch uit iets, ik zal jullie niet meer lastig vallen
Behoefte aan genegenheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
Je snapt hem ook eindelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja uit verliefdheid
en dat komt weer uit feromonen en hormonen (dacht ik)
Maar dat weet je toch ook al gewoon?
Hoe oud ben je? En recent gedumpt of zo?
Sommige personen blijven altijd boeien!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toe
en nee gewoon nieuwsgierig
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt hem ook eindelijk!
Excuus, maar ik heb het irrelevante gedeelte er maar uit geknipt, ik zou zeggen, waag er maar een google op als je specifieke voorbeelden wilt hebbendoe eens niet zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij quote mij met 'politieke' maar hebt geen recent voorbeeld
Dan is het toch niet relevant?He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
liefde!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toe
en nee gewoon nieuwsgierig
Gaan we weer!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe eens niet zo moeilijk
Jij quote mij met 'politieke' maar hebt geen recent voorbeeld
Dan is het toch niet relevant?
Niet mijn probleemquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Op je mobiel zijn pi's niet eens zichtbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |