Uit plicht: adam moest bij eva blijvenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Waardoor blijft een man nou bij een vrouw?
Wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef trovey het volgende:
Omdat hetzelfde bij een man toch niet helemaal van je het is voor veel mannen.
Wat ik zeg, even nadenken dan begrijp je het wel.quote:
Neequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ik zeg, even nadenken dan begrijp je het wel.
kan ook lekker makkelijk van een grote afstandquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Misschien moet je eens proberen aan zijn lul te zuigen, frigide teef.
Waarom vraag je dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Waardoor blijft een man nou bij een vrouw?
Dan moet hij maar een langere lul hebben hequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:54 schreef wasssup het volgende:
[..]
kan ook lekker makkelijk van een grote afstand
ik zat in een lange afstand flowquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef TomAdorson het volgende:
Je zit in een lange afstand relatie?
Gewoon nog online. Duidelijk online lol!quote:
nee, gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je verliefd op een getrouwde man?
En je communiceert ook zo lekker duidelijk.quote:
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of watquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je communiceert ook zo lekker duidelijk.
Waarom blijf jij bij een man?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of wat
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of wat
Je denkt dat alle mannen daar bij alle vrouwen dezelfde beweegredenen voor hebben?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
Ik wou al zeggenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffff dit gaat uren duren zo
nee het is liefdequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]heb ik geen zin in hoor
En voor geld...en als politiek besluit en en enquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja het zou liefde moeten zijn
Dingen als 'voor de kinderen' bestaan helaas ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |