Uit plicht: adam moest bij eva blijvenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Waardoor blijft een man nou bij een vrouw?
Wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef trovey het volgende:
Omdat hetzelfde bij een man toch niet helemaal van je het is voor veel mannen.
Wat ik zeg, even nadenken dan begrijp je het wel.quote:
Neequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ik zeg, even nadenken dan begrijp je het wel.
kan ook lekker makkelijk van een grote afstandquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Misschien moet je eens proberen aan zijn lul te zuigen, frigide teef.
Waarom vraag je dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Dan moet hij maar een langere lul hebben hequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:54 schreef wasssup het volgende:
[..]
kan ook lekker makkelijk van een grote afstand
ik zat in een lange afstand flowquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef TomAdorson het volgende:
Je zit in een lange afstand relatie?
Gewoon nog online. Duidelijk online lol!quote:
nee, gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je verliefd op een getrouwde man?
En je communiceert ook zo lekker duidelijk.quote:
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of watquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je communiceert ook zo lekker duidelijk.
Waarom blijf jij bij een man?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of wat
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
ja sorry, ik wil eigenlijk gewoon weten waardoor een man nou blijft bij een vrouw, is het het karakter of wat
Je denkt dat alle mannen daar bij alle vrouwen dezelfde beweegredenen voor hebben?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
Ik wou al zeggenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffff dit gaat uren duren zo
nee het is liefdequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef wasssup het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]heb ik geen zin in hoor
En voor geld...en als politiek besluit en en enquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja het zou liefde moeten zijn
Dingen als 'voor de kinderen' bestaan helaas ook
En voor het geval dat...quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef lovely_sunset het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)en-in-een-vrouw.html
Doe dit maar lezen dan
politiek besluit?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En voor geld...en als politiek besluit en en en
Dit ja.quote:
In de middeleeuwen was dat zeer gebruikelijk hier in west Europa dat een dochter van de ene koning aan de zoon van een andere koning werd uitgehuwelijkt, om zo de band tussen beide koninkrijken te versterken (bijvoorbeeld om zo te voorkomen dat er oorlog tussen beide koninkrijken zou komen).quote:
Vragen om duidelijkheid is wat anders dan gezeikquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
zoveel gezeik hier omheen is niet nodig hoor
ik dacht misschien weet iemand het magische antwoord
ja liefde, oke maar die liefde ontstaat toch uit iets, ik zal jullie niet meer lastig vallen
ah ja, en nu een recent voorbeeld?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de middeleeuwen was dat zeer gebruikelijk hier in west Europa dat een dochter van de ene koning aan de zoon van een andere koning werd uitgehuwelijkt, om zo de band tussen beide koninkrijken te versterken (bijvoorbeeld om zo te voorkomen dat er oorlog tussen beide koninkrijken zou komen).
Gewoon een voorbeeldje.
== politiek
de vraag spreekt toch voor zichquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vragen om duidelijkheid is wat anders dan gezeik![]()
Met jouw vraag kan niemand echt iets aanvangen.
Maar wat je wilt, succes ermee
ja uit verliefdheidquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
ja liefde, oke maar die liefde ontstaat toch uit iets, ik zal jullie niet meer lastig vallen
Behoefte aan genegenheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
Je snapt hem ook eindelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja uit verliefdheid
en dat komt weer uit feromonen en hormonen (dacht ik)
Maar dat weet je toch ook al gewoon?
Hoe oud ben je? En recent gedumpt of zo?
Sommige personen blijven altijd boeien!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon wat zorgt dat de interesse blijft van de man naar de vrouw toe
en nee gewoon nieuwsgierig
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt hem ook eindelijk!
Excuus, maar ik heb het irrelevante gedeelte er maar uit geknipt, ik zou zeggen, waag er maar een google op als je specifieke voorbeelden wilt hebbendoe eens niet zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij quote mij met 'politieke' maar hebt geen recent voorbeeld
Dan is het toch niet relevant?He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
liefde!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
Gaan we weer!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe eens niet zo moeilijk
Jij quote mij met 'politieke' maar hebt geen recent voorbeeld
Dan is het toch niet relevant?
Niet mijn probleemquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Op je mobiel zijn pi's niet eens zichtbaar
dat jij alleen met irrelevante dingen (die je dan niet uit wil leggen, verwijzen naar wiki als je zelf geen argumenten meer hebt is natuurlijk erg lame) en drogredenen komt ook niet het mijnequote:
Verkeerde topicquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Mijn vriendje ruikt trouwens wel enorm lekker, en dat van na het sporten en de geur en bespringen herken ik wel. Maar dat komt ook door zijn hoofd en lichaam.
Kijk Rhu, van Hiergaanwedan's positieve instelling zou jij nog wat kunnen leren!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie offtopic gezeik heeft anders meer diepgang dan de vraaggang hier ontopic.
Je snapt me gewoon niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat jij alleen met irrelevante dingen (die je dan niet uit wil leggen, verwijzen naar wiki als je zelf geen argumenten meer hebt is natuurlijk erg lame) en drogredenen komt ook niet het mijne
Maar ik ga dit top topic niet verder vervuilen met offtopic gezeik
Nee inderdaad, en bedankt voor deze tipquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als meid zijnde moet je de pi's van mannen goed kunnen interpreteren om hun aandacht vast te houden en te zorgen dat ze bij je blijven. Dus TS als je een man op fok hebt en je wil hem blijven boeien denk dan om je pi's. Want discussies over pi's zijn niet leuk zoals je hier wel kan lezen.
Ik heb wel meer goede tips voor je hoor. Je hoeft er alleen maar om te vragenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef wasssup het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en bedankt voor deze tip
Dat is voor iedere man anders.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
Elke avond verzekerd zijn van seks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Interesse blijft wanneer hij zich realiseert dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man. Met andere woorden: jij pikt geen bullshit van hem, want als hij gek gaat doen en jou als vanzelfsprekend gaat zien moet hij zich realiseren dat jij heel makkelijk je biezen kan pakken. Jij kan je leven ook leiden zonder hem. Dat houdt hem op scherp. Verder moet je wel lief en zorgzaam zijn hoor en hem af en toe gunnen de mannelijke hero te zijn (houden mannen van). Maar je hoeft geen nonsense te pikken van hem en zorg er subtiel voor dat jouw mannetje dat door heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef wasssup het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.quote:
tot het moment dat ie gewoon jou niet meer wil. Sta je met je trukendoos om de man bij je te houden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Interesse blijft wanneer hij zich realiseert dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man. Met andere woorden: jij pikt geen bullshit van hem, want als hij gek gaat doen en jou als vanzelfsprekend gaat zien moet hij zich realiseren dat jij heel makkelijk je biezen kan pakken. Jij kan je leven ook leiden zonder hem. Dat houdt hem op scherp. Verder moet je wel lief en zorgzaam zijn hoor en hem af en toe gunnen de mannelijke hero te zijn (houden mannen van). Maar je hoeft geen nonsense te pikken van hem en zorg er subtiel voor dat jouw mannetje dat door heeft.
Noem eens voorbeelden van die bullshit en dat gek doen? En wat doe jij dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Interesse blijft wanneer hij zich realiseert dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man. Met andere woorden: jij pikt geen bullshit van hem, want als hij gek gaat doen en jou als vanzelfsprekend gaat zien moet hij zich realiseren dat jij heel makkelijk je biezen kan pakken. Jij kan je leven ook leiden zonder hem. Dat houdt hem op scherp. Verder moet je wel lief en zorgzaam zijn hoor en hem af en toe gunnen de mannelijke hero te zijn (houden mannen van). Maar je hoeft geen nonsense te pikken van hem en zorg er subtiel voor dat jouw mannetje dat door heeft.
Dacht het ff niet. Then it's time for me to lift five fingers and wave goodbye. Ik begeleid hem met plezier naar het gat van de deur als dat nodig is. Ik ga echt geen moeite doen voor een man die niet eens wil blijven, kom nou zeg. Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tot het moment dat ie gewoon jou niet meer wil. Sta je met je trukendoos om de man bij je te houden.
Bullshit & gek doen (wat ik niet tolereer in een relatie) = --> afspraken niet nakomen, grenzen overschrijden omdat hij denkt: 'ach, boeieh... ze blijft toch bij me, misschien wordt ze boos en schreeuwt ze tegen me, maar puntje bij paaltje zal ze echt niet weggaan'quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van die bullshit en dat gek doen? En wat doe jij dan?
In je eerste post zei je dat hij zich moet realiseren dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:32 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Dacht het ff niet. Then it's time for me to lift five fingers and wave goodbye. Ik begeleid hem met plezier naar het gat van de deur als dat nodig is. Ik ga echt geen moeite doen voor een man die niet eens wil blijven, kom nou zeg. Waar zie je me voor aan?
[..]
Bullshit & gek doen (wat ik niet tolereer in een relatie) = --> afspraken niet nakomen, grenzen overschrijden omdat hij denkt: 'ach, boeieh... ze blijft toch bij me, misschien wordt ze boos en schreeuwt ze tegen me, maar puntje bij paaltje zal ze echt niet weggaan'
Wanneer een man dit soort trekjes begint te vertonen en me als vanzelfsprekend gaat zien (ik ben in relaties heel lief en zorgzaam en sommige mannen zien dat als een teken van zwakte), maar nee hoor, dan is het voor mij heel simpel: duidelijk maken dat ik geen zin heb in dat soort onzin-praktijken en als hij niet heel snel normaal doet, kies ik voor mezelf en dat houdt in dat ik met de noorderzon vertrek. Maar dan is het wel héél bont, ik vertrek niet om het minste of geringste, maar structureel bullshit uithalen bij me? Sorry, adios amigos. Is me een aantal keren overkomen en toen ik het aankaartte, hield het al snel op (bullshit gedrag dan, niet de relaties)
Nee tuurlijk moet hij geen bullshit van mij pikken, voor mij geldt precies hetzelfde. Logisch toch? Ik ga geen zaken verwachten van een ander, als ik dat zelf niet waar kan maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In je eerste post zei je dat hij zich moet realiseren dat hij je elk moment kan verliezen aan een andere man.
Die bullshit moet hij van jou wel pikken?
zaadvragende ogenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef wasssup het volgende:
Maar je presenteert die bullshit van jou als de manier waarop hij zijn interesse in jou moet houden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef JuztMe het volgende:
[..]
Nee tuurlijk moet hij geen bullshit van mij pikken, voor mij geldt precies hetzelfde. Logisch toch? Ik ga geen zaken verwachten van een ander, als ik dat zelf niet waar kan maken.
Elk moment kan verliezen aan een ander man >> Als ik met de noorderzon vertrek, ben ik zo'n vrij als een vogeltje, houdt ook in dat ik weer in de markt ben.
Die bullshit die ik niet tolereer houdt zijn interesse in die zin vast dat hij zich realiseert dat ik geen deurmat ben die over zich heen laat lopen en een man wil uiteindelijk niet met een deurmat eindigen, maar met een vrouw die niet alles pikt en stevig in haar schoenen staat. Houdt dat niet zijn interesse vast, dan ben ik blij dat ie opgesodemieterd is, want zo'n man kan mij blijkbaar niet aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je presenteert die bullshit van jou als de manier waarop hij zijn interesse in jou moet houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |