abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132418422
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Oh ja, misschien is indirect het woord dat ik zocht.
Graag gedaan! ;)

Maar dan nog, indirecte hints werken bij een man evenmin als subtiele hints :P

Maar goed, jouw leven dit dat :P
pi_132419082
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Oh, ik heb zeker geen problemen om mijn mening te geven.
Maar een voorbeeld met wat ik bedoel over subtiele signalen geven dat ik bepaalde dingen nooit zal pikken.

Een keer keek ik tv met mijn toenmalige vriend en op de Amerikaanse tv stikt het van de crime scene programma's. Dit keer ging het over overspel en misdrijven. Een voormalige fbi-agente had het huis van haar man en haarzelf in de fik gestoken, omdat zij vermoedde dat hij vreemd ging met haar zus. Hij lag toen te slapen in de slaapkamer (die ze op slot had gedraaid). Hij was uiteindelijk gestikt/verbrand. Toen zei ik lachwekkend tegen mijn toenmalige vriend: joh als ik in haar schoenen stond en hij daadwerkelijk vreemd was gegaan, dan had ik hem eerst persoonlijk in kleine reepjes gehakt, in de fik gestoken en zelf toegekeken. Zo subtiel gaf ik aan dat ik vreemdgaan op geen enkele manier tolereer. Of was mijn aanpak geen subtiele manier? :p
Het is heel duidelijk dat jij je anders voor doet dan je eigenlijk bent. Je doet je veel 'stoerder' voor dan je bent omdat je bang bent om gekwetst te worden. Op die manier word je niet gekwetst maar zul je ook geen echte liefde kennen.

'No pain no gain'
pi_132419464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is heel duidelijk dat jij je anders voor doet dan je eigenlijk bent. Je doet je veel 'stoerder' voor dan je bent omdat je bang bent om gekwetst te worden. Op die manier word je niet gekwetst maar zul je ook geen echte liefde kennen.

'No pain no gain'
Waarom gooit iedereen het op -> bang zijn gekwetst te worden, wellicht gepest zijn, vroeger onzeker zijn geweest etc. Het is toch normaal dat je bepaalde dingen niet pikt en dat de partner, op welke manier je dat ook communiceert, daarvan op de hoogte is?
pi_132419821
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Waarom gooit iedereen het op -> bang zijn gekwetst te worden, wellicht gepest zijn, vroeger onzeker zijn geweest etc. Het is toch normaal dat je bepaalde dingen niet pikt en dat de partner, op welke manier je dat ook communiceert, daarvan op de hoogte is?
Omdat jij heel hard je best doet om jouw vriend (en ons) ervan te overtuigen dat je het niet pikt, als je hier echt van overtuigd was hoefde je dit niet zo duidelijk te zeggen,

Natuurlijk weet mijn vriend dat ik het niet zou pikken als hij vreemd zou gaan, dit hoef ik hem echt niet te vertellen of op een andere manier duidelijk te maken dit weet hij gewoon. Ik hoef hem echt niet te overtuigen dat hij bij mij moet blijven, hij weet gewoon dat wij bij elkaar horen. In een echt goeie relatie hoef je elkaar niks duidelijk te maken maar weet je gewoon van elkaar hoe het zit. Van jouw reacties straalt de onzekerheid gewoon af.
pi_132420109
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Ja, maar wat iedereen je probeert te zeggen is dat je waarschijnlijk nooit verliefd bent geweest en daarom dus zo een instelling heb en dus "stoerder" overkomt/bent op vlak van relaties/mannen.
De meeste mensen die diep verliefd ("sky is the limit") zijn geweest, vonden het niet zo gemakkelijk om er een punt achter te zetten, ondanks dat de relatie niet meer goed ging, wat je wel kan.
Mensen die heel verliefd zijn hebben bijna geen grenzen, die leven in the statement van "sky is the limit".

Persoonlijk ben ik nooit verliefd geweest , maar mijn moeder was zo "verliefd"(?) op mijn vader ondanks het feit dat hij haar heel zwaar fysiek en emotioneel mishandelde, bleef zij bij hem.
En op dat vlak snap ik dan wel dat je zegt " ik laat mij niet misbruiken omdat ik lief ben"!

Maar mensen die verliefd zijn of die denken dan hun man verliefd is op hen en die daarom ( en om nog andere redenen) bij hun man willen blijven, ervaren het heel anders zoals in het voorbeeld van mijn moeder. En persoonlijk zal ik mijn moeder nooit begrijpen, ik probeer het zelfs niet meer.
En je mag het al raden: ze zijn nog altijd "samen". -O- , maar gelukkig mijn "probleem" niet meer. *O*

Snap je wat ik bedoel JuztMe?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132420207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Omdat jij heel hard je best doet om jouw vriend (en ons) ervan te overtuigen dat je het niet pikt, als je hier echt van overtuigd was hoefde je dit niet zo duidelijk te zeggen,

Natuurlijk weet mijn vriend dat ik het niet zou pikken als hij vreemd zou gaan, dit hoef ik hem echt niet te vertellen of op een andere manier duidelijk te maken dit weet hij gewoon. Ik hoef hem echt niet te overtuigen dat hij bij mij moet blijven, hij weet gewoon dat wij bij elkaar horen. In een echt goeie relatie hoef je elkaar niks duidelijk te maken maar weet je gewoon van elkaar hoe het zit. Van jouw reacties straalt de onzekerheid gewoon af.
Het simpel reageren op andere comments hier is niet hard mijn best doen om jou of wie dan ook te overtuigen. Als jij op mijn comment reageert, is het logisch dat ik een reactie geef, dat snap je toch wel? En het vreemdgaan was een 'voorbeeld'.
pi_132420296
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Het simpel reageren op andere comments hier is niet hard mijn best doen om jou of wie dan ook te overtuigen. Als jij op mijn comment reageert, is het logisch dat ik een reactie geef, dat snap je toch wel? En het vreemdgaan was een 'voorbeeld'.
Het is logisch dat je een reactie zou kunnen geven, maar je -hoeft- dat natuurlijk niet he? :P
pi_132420469
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja, maar wat iedereen je probeert te zeggen is dat je waarschijnlijk nooit verliefd bent geweest en daarom dus zo een instelling heb en dus "stoerder" overkomt/bent op vlak van relaties/mannen.
De meeste mensen die diep verliefd ("sky is the limit") zijn geweest, vonden het niet zo gemakkelijk om er een punt achter te zetten, ondanks dat de relatie niet meer goed ging, wat je wel kan.
Mensen die heel verliefd zijn hebben bijna geen grenzen, die leven in the statement van "sky is the limit".

Persoonlijk ben ik nooit verliefd geweest , maar mijn moeder was zo "verliefd"(?) op mijn vader ondanks het feit dat hij haar heel zwaar fysiek en emotioneel mishandelde, bleef zij bij hem.
En op dat vlak snap ik dan wel dat je zegt " ik laat mij niet misbruiken omdat ik lief ben"!

Maar mensen die verliefd zijn of die denken dan hun man verliefd is op hen en die daarom ( en om nog andere redenen) bij hun man willen blijven, ervaren het heel anders zoals in het voorbeeld van mijn moeder. En persoonlijk zal ik mijn moeder nooit begrijpen, ik probeer het zelfs niet meer.
En je mag het al raden: ze zijn nog altijd "samen". -O- , maar gelukkig mijn "probleem" niet meer. *O*

Snap je wat ik bedoel JuztMe?
Ik snap je complicate, maar vraag het me dan simpel of ik ooit verliefd ben geweest in plaats van zaken aannemen of conclusies trekken. Ik heb relaties gehad, dus obviously ben ik verliefd geweest (alhoewel ik erg moeilijk verliefd word, maar het is mogelijk). Wat vervelend voor je moeder dat ze dat heeft moeten doorstaan en wel respect voor haar dat ze kan blijven.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is logisch dat je een reactie zou kunnen geven, maar je -hoeft- dat natuurlijk niet he? :P
Haha klopt. Laat ik het dan zo zeggen: als iemand op mijn comment reageert, dan 'wil' ik reageren, maar het hoeft natuurlijk niet. :p
pi_132420559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Ik snap je complicate, maar vraag het me dan simpel of ik ooit verliefd ben geweest in plaats van zaken aannemen of conclusies trekken. Ik heb relaties gehad, dus obviously ben ik verliefd geweest (alhoewel ik erg moeilijk verliefd word, maar het is mogelijk). Wat vervelend voor je moeder dat ze dat heeft moeten doorstaan en wel respect voor haar dat ze kan blijven.

[..]

Haha klopt. Laat ik het dan zo zeggen: als iemand op mijn comment reageert, dan 'wil' ik reageren, maar het hoeft natuurlijk niet. :p
Daarom zei ik gewoon dat het mogelijk (waarschijnlijk) was dat je nooit verliefd bent geweest, ik ging er niet van uit dat het zo was.
Anyway, ik apprecieer je ingesteldheid.
Maar voor andere mensen die echt zo diep verliefd zijn of die te lief zijn of die echt van elkaar houden, bestaat die optie zelfs niet om uit elkaar gaan, wat bij jou wel het geval is als mannen over je grenzen gaan of je vriendelijkheid misbruiken, ... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 22-10-2013 01:08:08 ]
pi_132420721
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Daarom zei ik gewoon dat het mogelijk (waarschijnlijk) was dat je nooit verliefd bent geweest, ik ging er niet van uit dat het zo was.
Anyway, ik apprecieer je ingesteldheid.
Maar voor andere mensen die echt zo diep verliefd zijn of die te lief zijn of die echt van elkaar houden, bestaat die optie zelfs niet om uit elkaar gaan, wat bij jou wel het geval is als mannen over je grenzen gaan of je vriendelijkheid misbruiken, ... ;)
I know. Jij zegt nog netjes: mogelijk / waarschijnlijk in plaats van dingen meteen aannemen, unlike some other people.
pi_132420834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:09 schreef JuztMe het volgende:

[..]

I know. Jij zegt nog netjes: mogelijk / waarschijnlijk in plaats van dingen meteen aannemen, unlike some other people.
Thanx. :)
Ik heb vandaag geleerd dat de beste manier om een persoon te kennen of te verstaan is :
er nooit van uitgaan dat je de persoon kent omdat die zo en niet zo reageert. Maar wel door inderdaad rechtsreeks te vragen of onrechtsreeks via mogelijke veronderstellingen , maar nooit denken --> A zegt A dus is A=A....dit is wat ik geleerd heb vandaag ;) .
pi_132420871
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Thanx. :)
Ik heb vandaag geleerd dat de beste manier om een persoon te kennen of te verstaan is :
er nooit van uitgaan dat je de persoon kent omdat die zo en niet zo reageert. Maar wel door inderdaad rechtsreeks te vragen of onrechtsreeks via mogelijke veronderstellingen , maar nooit denken --> A zegt A dus is A=A....dit is wat ik geleerd heb vandaag ;) .
Hahahahaha en heb je dat op FOK geleerd?
pi_132420962
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:18 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Hahahahaha en heb je dat op FOK geleerd?
Ik kan het zelf niet geloven , maar ja. ;)
Door de bronnen uit de topic over autisme, ben ik gewoon gaan beseffen dat mensen gewoon anders zijn , maar daarom niet beter of slechter. Zo iets in die genre....
Maar je zal dat wel al weten hé....ik wist het wel, maar was mij nog niet zo doorgedrongen als vandaag :) Het waren wel officiële bronnen hé :)
pi_132421025
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik kan het zelf niet geloven , maar ja. ;)
Door de bronnen uit de topic over autisme, ben ik gewoon gaan beseffen dat mensen gewoon anders zijn , maar daarom niet beter of slechter. Zo iets in die genre....
Maar je zal dat wel al weten hé....ik wist het wel, maar was mij nog niet zo doorgedrongen als vandaag :) Het waren wel officiële bronnen hé :)
Aha zo, via FOK naar officiele bronnen geleid en via die bronnen geleerd. Nou zo kan je toch nog wat opsteken hier ;). Keep it up!
pi_132421063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:27 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Aha zo, via FOK naar officiele bronnen geleid en via die bronnen geleerd. Nou zo kan je toch nog wat opsteken hier ;). Keep it up!
Yep ;)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:03:02 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132421547
Serieus, mensen, maak een keuze, Engels of Nederlands. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_132421570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:03 schreef snakelady het volgende:
Heujjjj

ENGELANDS

Kijk de combinatie :)
Rustig aan.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:06:22 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132421590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heujjjj

ENGELANDS

_O-
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_132421628
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heujjjj

ENGELANDS

^O^
pi_132423192
quote:
Hahaha sorry snakelady, ik ga over een uur in de ijzeren vogel stappen en crossen door de wolken om te landen op amerikaans grond, moest even alvast in de mood komen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:54:45 #165
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_132423233
Schuld ,liefde ,angst en nog wel een paar gevoelens kunnen allemaal wel meespelen.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_132423262
Juweeltje weer dit....
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:50:12 #167
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_132424228
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:48 schreef JuztMe het volgende:
Sorry, ik accepteer het niet. Ook al zijn er kinderen in het spel, vergeven zal ik het nooit.
En al gebeurt het na 30 / 40 jaar goed huwelijk, een oogje toeknijpen gaat me echt te ver.
Is goed schat :*
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_132452483
Het idee dat ie niks beters kan krijgen. Zodra er in zijn ogen wat beters langskomt die hem aandacht schenkt loopt ie daar weer achteraan als een hond achter een loopse teef :)
pi_132454048
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Nee het reageren niet maar ik heb het ook niet over het feit dat je reageert maar over wat je zegt en hoe je over probeert te komen.
pi_132455825
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:52 schreef JuztMe het volgende:

[..]

Hahaha sorry snakelady, ik ga over een uur in de ijzeren vogel stappen en crossen door de wolken om te landen op amerikaans grond, moest even alvast in de mood komen.
Wat een pure aids ben jij :')
pi_132458126
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef wasssup het volgende:
Waardoor blijft een man nou bij een vrouw?
Ha eindelijk gewoon een vraag die in één regel past zonder de nodige opsmuk waar je je op een avond door heen moet ploegen. Antwoord is simpel:
"Gewoon, omdat het kan".
pi_132465651
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef jaha het volgende:

[..]

Ha eindelijk gewoon een vraag die in één regel past zonder de nodige opsmuk waar je je op een avond door heen moet ploegen. Antwoord is simpel:
"Gewoon, omdat het kan".
:D :7
pi_132504242
quote:
Zegt slangedame snakelady.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:49:48 #174
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132504282
quote:
12s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Zegt slangedame snakelady.
Snakelady is een volledig Engels woord naar in weten. ;)
Ik heb niks tegen Engels, alleen Engels en Nederlands door elkaar staat gewoon zo proleterig.
pi_132504430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Snakelady is een volledig Engels woord naar in weten. ;)
Ik heb niks tegen Engels, alleen Engels en Nederlands door elkaar staat gewoon zo proleterig.
Daar valt een Engelse naam op een Nederlandstalig forum ook onder wat mij betreft.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:14:07 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132504603
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Daar valt een Engelse naam op een Nederlandstalig forum ook onder wat mij betreft.
Net als jouw naam bedoel je? (het symbool Gy)
Maar ja, ik heb een andere mening daarover, geen probleem toch?
pi_132506964
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Net als jouw naam bedoel je? (het symbool Gy)
Maar ja, ik heb een andere mening daarover, geen probleem toch?
Ik ben me dan ook heel bewust van m'n eigen proleterigheid. :P

Maar het is geheel geen probleem dat onze meningen verschillen. :)
pi_132547356
Als jij dat niet snapt blijf dan gewoon single.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')