SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gifje gaan we vanavond terugzien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:09 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Laten we het hopen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen gaat ook van Ajax winnen.
Joden hebben het daar altijd moeilijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwolle heeft gescoord hoor.quote:
Shit happens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Momo... het volgende:
Ik heb net vorige keer Klich en Van Polen weg gedaan in de manager
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
lolquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-1 gespeeld vorige maandquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Joden hebben het daar altijd moeilijk.
is al gespeeld, 1 schot, 1 goal van groningen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
xdquote:
Huilen Stijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is toch wel schandalig hoe simpel Kevin Blom vrije trappen geeft aan PSV.
ze moeten nog een xquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:11 schreef Adames het volgende:
[..]
is al gespeeld, 1 schot, 1 goal van groningen.
Als het iemand was met een Ajaxshirt aan een een Heerenveen sjaal om danzal het hem wel zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
Zag ik daar nou Rens met een Grunn vlag?
Daarom.quote:
Hij zit daar alleen in dat lege vak.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
Zag ik daar nou Rens met een Grunn vlag?
boehoehoequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
boeiend.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Yolo, yolo!quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet goed wat je met je laatste yolo doet.
Oh boehoehoe alleen PSV-supporters mogen commentaar hebben op de scheidsrechter. Ons monopolie wordt geschonden!!!!quote:
quote:
spannendquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:13 schreef newguy3000 het volgende:
de nummers 1 tm 7 op twee punten van elkaar nu
In jouw geval yoso.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet goed wat je met je laatste yolo doet.
1-0 of 2-0 verlies, wat maakt dat nou uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV mag zichzelf heel gelukkig prijzen.
Daar kunnen AZ en Heerenveen ook nog bijkomen. Dan 1 t/m 9 op 3 punten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:13 schreef newguy3000 het volgende:
Net als Groningen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV mag zichzelf heel gelukkig prijzen.
hihi jodengrapjequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
In jouw geval yoso.
You only shower once.
Nu kunnen ze nog 1-1 maken en bji een 2-0 stand kan dat niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1-0 of 2-0 verlies, wat maakt dat nou uit.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef kurk_droog het volgende:
psv
Kan iemand mij uitleggen waarom je supporter bent voor zulks schijtclub?
Dat snap ik nou ook nooit bij ajax. Wat een kutclub is datquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef kurk_droog het volgende:
psv
Kan iemand mij uitleggen waarom je supporter bent voor zulks schijtclub?
truequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit bij ajax. Wat een kutclub is dat
En denk jij dat dat gebeurt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu kunnen ze nog 1-1 maken en bji een 2-0 stand kan dat niet.
McClaren is het hier mee eens.
Schijnt iets moois te hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geeft maar aan dat deze competitie niks voorstelt in het buitenland, maarja dat wisten al.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:13 schreef newguy3000 het volgende:
Denk het wel hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
Niemand wilt koploper van de eredivisie worden ofzo
goede comebackquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
daar lijkt het wel opquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
Twente koploperquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
Gisteren ook al zonder speciale reden, ze hebben zeker instructies gehad.quote:
gewoon een sterke top. Net als de EPLquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Geeft maar aan dat deze competitie niks voorstelt in het buitenland, maarja dat wisten al.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat moet gewoon rood zijn voor Jozefzoon
Blom
Vieze kut hont
quote:
Bruma had ook al rood kunnen krijgen tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:17 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een onzin, die droplul moet gewoon rood krijgen maar dat durft Blom natuurlijk niet aan.
Waarom zou hij dat niet durven in Groningenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:17 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een onzin, die droplul moet gewoon rood krijgen maar dat durft Blom natuurlijk niet aan.
Ik zei dat PSV niet te halen was, niet dat Ajax niet konquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV had al 2 keer rood moeten krijgen
alleen jammer van die 1 tegen voor de manager.quote:
Ik vond het wel een interessant weetje.quote:
Nee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef leolinedance het volgende:
Zeer geflatteerde uitslag. PSV verdiende meer.
hahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef leolinedance het volgende:
Nog meer?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef leolinedance het volgende:
Gelijk was wel verdiender denk ik, winst op basis van de tweede helft zeker niet.quote:
Moet ik alle posts gaan quoten over dat doelpunt hier en je wijzen op de TT? Ik snap dat je baalt dat NEC niet kan voetballen maar dat hoef je niet op mij af te reagerenquote:
Heerlijk weekend? Dieptriest weekend, het faillissement van de eredivisie is aanstaande.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
heerlijk weekend eigenlijk weer. Jammer dat Ajax het gisteren niet afmaakte.
Ajax heeft geluk gehad gisteren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
Gelijkspelletje was op zijn plaats geweest ja. Tjah. Worden dit jaar sinds lange tijd weer eens kampioen. Dat vind ik veel belangrijker.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijk was wel verdiender denk ik, winst op basis van de tweede helft zeker niet.
Euhm, het is al 2 minuten afgelopenquote:
Hij gebruikt hem op dezelfde manier zoals hij in dit topic vaak gebruikt wordt?quote:
Twente wordt kampioen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijkspelletje was op zijn plaats geweest ja. Tjah. Worden dit jaar sinds lange tijd weer eens kampioen. Dat vind ik veel belangrijker.
PSV
Echte Jodenopmerking dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:20 schreef Gramulanion het volgende:
afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan er ook wel mee levenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Ik vind de uitslag niet helemaal onterecht.
Had van jou ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Ik vind de uitslag niet helemaal onterecht.
5-0 was het record.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
Heeft PEC het ooit zo bont gemaakt qua score in de Eredivisie trouwens?
Oei gae of cambuur?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:17 schreef newguy3000 het volgende:
ado vernedert door promovendus met CL-aspiraties
Vond ik gisteren de tweede helft ook niet heel overtuigend. Nee, PSV wordt gewoon kampioen.quote:
quote:
4-0quote:
Ik doe geen voorspellingen meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik gisteren de tweede helft ook niet heel overtuigend. Nee, PSV wordt gewoon kampioen.
Tussen 2 en 7 zelfs 1 punt. KNOTSGEKKE COMPETITIE!quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef FireFox1 het volgende:
Tussen nummer 1 en 7 is er 2 punten verschil. Eredivisie![]()
Vent kijk naar mijn sig, ik ben Ajacied. Die discussie in de marge boeit me helemaal niets, al is NEC 100x de club die pec ooit zal zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik alle posts gaan quoten over dat doelpunt hier en je wijzen op de TT? Ik snap dat je baalt dat NEC niet kan voetballen maar dat hoef je niet op mij af te reageren
Gewoonquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik gisteren de tweede helft ook niet heel overtuigend. Nee, PSV wordt gewoon kampioen.
Ik neem hem wel serieus op zich.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
Ga naar huis Schaars. Niemand neemt je serieus
Lekker in de waan laten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajaciedjes rekenen zich al rijk.
Lachwekkend.
ajax uiteraard, binnenkort gaat Bojan nl weer spelenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, omdat je net ook al ongesteld liep te doen over NEC dacht ik dat je Nijmegenaar was. Dan is het eigenlijk nog vervelender.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Vent kijk naar mijn sig, ik ben Ajacied. Die discussie in de marge boeit me helemaal niets, al is NEC 100x de club die pec ooit zal zijn.
Heb alleen de eerste helft gezien. Een deel. Ajax werd wel redelijk weggetikt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk dat je vanwege pure frustratie dingen wat verkeerd interpreteert.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajaciedjes rekenen zich al rijk.
Lachwekkend.
ja, als je had kunnen winnen welquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Hadden gewoon gedeeld eerste kunnen staan.
De schaal kan gegraveerd worden, de titel zit nu wel in de tas.quote:
Niet aan denken. In principe zijn we juist ingelopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Hadden gewoon gedeeld eerste kunnen staan.
Ik vind Ajax een heel matig team hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ajax uiteraard, binnenkort gaat Bojan nl weer spelen
Ik hou het nog op Ajaxquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je de posts van kurk_droog verkeerd hebt gelezen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk dat je vanwege pure frustratie dingen wat verkeerd interpreteert.
Had 3, 4-0 bij rust mogen staan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste helft gezien. Een deel. Ajax werd wel redelijk weggetikt.
afdrogen qua scoren ja. Qua spel was Ajax gewoon veel beter dan dat flut psvquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En zonder 4 basisspelers 4-0 Ajax afdrogenZegt wel veel.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De schaal kan gegraveerd worden, de titel zit nu wel in de tas.
Oh, je vat zijn post altijd samen met 'de ajacieden' ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je de posts van kurk_droog verkeerd hebt gelezen.
Ik kan me niet voorstellen dat je met de toto nog winst kunt maken met alleen nederlandse wedstrijdenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe geen voorspellingen meer.
Blijft wel in en in triest dat jullie het moeten hebben van een knullige onderlinge wedstrijd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En zonder 4 basisspelers 4-0 Ajax afdrogenZegt wel veel.
Zit nog veel rek inquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Ajax een heel matig team hebben.
Geen zorgen. Hij hangt al aan de muur op De Toekomst.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De schaal kan gegraveerd worden, de titel zit nu wel in de tas.
Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp. Wel goed dat je het probeert.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
2010/2011
2011/2012
2012/2013
2013/2014
Dat kunnen er inderdaad vier tegen nul worden ja.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
afdrogen qua scoren ja. Qua spel was Ajax gewoon veel beter dan dat flut psv
Het spijt me voor de verwarring, waarde GGMMquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, je vat zijn post altijd samen met 'de ajacieden' ?
raar.
doe ik welquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je met de toto nog winst kunt maken met alleen nederlandse wedstrijden
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef Syntix het volgende:
Dat het zo dicht bij elkaar zit komt alleen maar omdat Ajax al wat lastige uitwedstrijden heeft gehad, anders stonden we al minstens 4 punten los.
Geeft niet, ik snap wel dat er een beetje frustratie heerst.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het spijt me voor de verwarring, waarde GGMM
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je de posts van kurk_droog verkeerd hebt gelezen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft wel in en in triest dat jullie het moeten hebben van een knullige onderlinge wedstrijd.
Als je 4-0 verslagen wordt ben je nóóit beter. Laat staan veel beter.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is zeg maar best wel een belangrijk onderdeel in het voetbal.quote:
Die wil veel te veelquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Gramulanion het volgende:
Heeft Bakkali vandaag een bal overgespeeld?
Die jongen mennekes zijn dadelijk op elkaar ingespeeld. Je hebt de potentie eerder dit seizoen gezien. Dat heb ik bij Ajax nog niet gezien.quote:
Niet volgens de Boerquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste helft gezien. Een deel. Ajax werd wel redelijk weggetikt.
Ik vind dit jammer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, ik snap wel dat er een beetje frustratie heerst.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het leedvermaak is veel groter omdat ze zelf zo hoog van de toren blazen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is serieus nog knulliger bij een verliespartij van PSV dan een verlies partij van Ajax of Feyenoord.
Ajax laat altijd het beste in de tweede seizoenshelft zien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen mennekes zijn dadelijk op elkaar ingespeeld. Je hebt de potentie eerder dit seizoen gezien. Dat heb ik bij Ajax nog niet gezien.
We staan ook nog steeds 2e Stijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft wel in en in triest dat jullie het moeten hebben van een knullige onderlinge wedstrijd.
Ah, de "zoveel geef ik niet om voetbal post". Hij liet al lang op zich wachten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit jammer.
Nu gaat het leven weer verder.
Dat komt welquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen mennekes zijn dadelijk op elkaar ingespeeld. Je hebt de potentie eerder dit seizoen gezien. Dat heb ik bij Ajax nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |