Dan vergeet je Broempoe als JDS wintquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:24 schreef Hooidraad het volgende:
JDS, Hendricks & Geo, the new champs of 2013.
O jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vergeet je Broempoe als JDS wint
Hij heeft maar 1 goede klap nodig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:25 schreef Hooidraad het volgende:
Zou me erg verbazen als Nelson wint.
Hij zag er zo kansloos uit tegen Miocic.
Als Cormier afstand houdt net als Miocic dan kan hem weinig gebeuren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 goede klap nodig.
Mwah, ik zie Alistair geen 205 meer wegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:29 schreef Hooidraad het volgende:
O ja, ze zijn allebei aan het cutten voor 205
We houden niemand meer over op HW.
Ik volg hem niet zo, maar hij moet het toch ook vooral hebben van 1x een goeie tik?quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:41 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het al, big country is te langzaam
DC heeft een goed gameplan. En ik vind het verre van saai.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:41 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het al, big country is te langzaam
he's hurtquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:51 schreef Geo4kant het volgende:
Cormier kijkt wel veel naar de clock..
Maar het verschil is Roy heeft een granite chin en Overeem niet, plus Roy zijn gastank is wss nog beter dan die van Overeem.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:52 schreef hugecooll het volgende:
lol beter doet roy dat soort acties niet
deed overeem ook
Mja, Overeem is gewoon een lul. Die Roy kon dat toch wel doen omdat ie geen fuck had uitgevoerd. Overeem was 2x aan het winnen en verloor gewoon op zulke ongeinquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het verschil is Roy heeft een granite chin en Overeem niet, plus Roy zijn gastank is wss nog beter dan die van Overeem.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het verschil is Roy heeft een granite chin en Overeem niet, plus Roy zijn gastank is wss nog beter dan die van Overeem.
of een dwerg, zoals barryquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:53 schreef hugecooll het volgende:
Toch wel jammer dat een aantal van die heavyweights eigenlijk gewoon bolletjes zijn
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ooooh dan hoef ik me niet druk te maken
Ga even wat boodschappen doen en als ik terug kom ga ik eens goed voor mijn picks zitten!!
"...and STILL the Undisputed TUP Champ..."
quote:
Speaking of Overeem.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Net zo arrogant als Cees tegen Bigfoot, hopelijk ga je net zo hard onderuit
Waarschijnlijk ja. Maar als Cain verliest kan hij wellicht nog op HW blijven. Maar zou hem wel op LHW willen zien.quote:
Huhu, dat bedoelde ik dus. Als ie gewoon normaal doorging maakte Silva niet echt een kans (net als daarvoor), zelfde met die andere lolbroek waar hij daarna z'n knie een paar keren goed in planttequote:Op zondag 20 oktober 2013 05:55 schreef Geo4kant het volgende:
Speaking of Overeem.
[ afbeelding ]
Taz
Travis Brownequote:Op zondag 20 oktober 2013 05:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, dat bedoelde ik dus. Als ie gewoon normaal doorging maakte Silva niet echt een kans (net als daarvoor), zelfde met die andere lolbroek waar hij daarna z'n knie een paar keren goed in plantte
Travis Browne dus
Tuurlijk wel. Als je ronde 1 tegen Cees overleeft heb je een kans.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, dat bedoelde ik dus. Als ie gewoon normaal doorging maakte Silva niet echt een kans (net als daarvoor), zelfde met die andere lolbroek waar hij daarna z'n knie een paar keren goed in plantte
Travis Browne dus
quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
Speaking of Overeem.
[ afbeelding ]
Taz
ja, in theorie ja. In de praktijk zou hij gewoon in elkaar gebeukt zijn als Overeem niet van NANANANANA SLA ME DAN ging doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je ronde 1 tegen Cees overleeft heb je een kans.
In de praktijk ook. Dan is de gastank leeg en Cees heeft geen chin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja, in theorie ja. In de praktijk zou hij gewoon in elkaar gebeukt zijn als Overeem niet van NANANANANA SLA ME DAN ging doen
#teamcainquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Junior het nu doet, ik riep al vanaf minuut 1 dat JDS veel trager oogde dan normaal. Maar ik pick Cain omdat ik denk dat hij de betere vechter is.
Cees = Overeem?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
In de praktijk ook. Dan is de gastank leeg en Cees heeft geen chin.
Is zijn middle name http://nl.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeemquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe dat dan?nog niet eerder gehoord
Ahquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is zijn middle name http://nl.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeem
Mja hij wil ook wel erg graag worstelenquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:12 schreef Geo4kant het volgende:
Cain overstrekt zich heel snel als hij en punch gooit, veel ruimte voor JDS
gmtaquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd of Cain voor elbows gaat om die cut te testen die JDs heeft, beetje zoals tegen Bigfoot
Mja, ze kunnen wel zeggen "JUNIOR LANDED A BIG LEFT!!!" maar als je vervolgens geen reactie van Cain ziet, zal dat ook wel loslopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:16 schreef Geo4kant het volgende:
Damn wat een ronde.. Cain 2x rocked, JDS 1x lichtjes denk ik.. Cain pakte harde stoten op zijn kin.
Da's waar, moet ie wel ophouden met die anderson silva ongein, want hij is geen anderson silvaquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:18 schreef Geo4kant het volgende:
Het mooie aan heavyweights is.. maakt niet uit hoeveel Cain land, je weet gewoon dat JDS het zo kan eindigen.
Cees overleeft het never nooit 7 rondes tegen Cain.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:22 schreef THEFXR het volgende:
ik zie een beetje cees zwakheden, cardio enzo
Ik mis de tijd dat we geloofden dat het wel mogelijk was voor Cees.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cees overleeft het never nooit 7 rondes tegen Cain.
7 rondes gaat em niet worden neequote:Op zondag 20 oktober 2013 06:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cees overleeft het never nooit 7 rondes tegen Cain.
bewonderenswaardig dat ie doorgaat idd, vorige keer werd ie ook al behoorlijk afgetuigdquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:27 schreef Geo4kant het volgende:
Junior pakt echt teveel klappen, respect voor zijn heart maar het is niet gezond.
Als ie doorgaat met zich niet te verdedigen zit dat er wel aan te komen jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:29 schreef Geo4kant het volgende:
Moet nu wel een TKO komen in ronde 4, Herb heeft mij nu al genaaid mofo..
Zeker goeie gevechtenquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:31 schreef Geo4kant het volgende:
Wel geweldig eigenlijk dat JDS die eerste partij pakte daardoor hebben we deze trilogieook al is het kut als JDS fan om dit te zien, het zijn wel top gevechten (van Cain).
It ain't over till it's over.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:39 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, je pakt gewoon 5/5 in de laatste TUP-ronde. Dat is wel een bazenactie.
Ah, dacht al, wat maakt het nou allemaal uit voor TUPquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, in de 3e ronde was gewoon een stoppageherb naait mij met mijn bets.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:40 schreef moemoe het volgende:
Ik kijk niet, maar ik vind het fijn dat jullie zo genieten.
Ga je weer zo'n mooi Photoshopje maken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
2 helden.. 2 grote voorbeelden.
Beide top vechters en gewoon rustige aardige respectvolle mensen.
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga je weer zo'n mooi Photoshopje maken?
Ik was het van plan maar dat feestje gaat niet door.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahaweet het nog niet. Is niet zo leuk als je het voor jezelf maakt eigenlijk.
tussen de 500.000 en 5 miljoenquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:42 schreef hugecooll het volgende:
Wat verdienen ze eigenlijk met zo'n gevecht?
Dunnow.. komt omdat mensen snel dingen vergeten, kan me nog UFC 140,142 en 144 vaag herinneren die ook allemaal steengoed waren.quote:
129 was ook geweldig incl. prelims, behalve GSP vs. Shields.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dunnow.. komt omdat mensen snel dingen vergeten, kan me nog UFC 140,142 en 144 vaag herinneren die ook allemaal steengoed waren.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:47 schreef hugecooll het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk 7 maanden tussen Overeems laatste gevecht en z'n volgende? Ook nogal een luizenleventje zo
Diego's ogen zijn echt helemaal dichtquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:48 schreef Geo4kant het volgende:
Diego en JDS zijn morgen niet meer te herkennen..
Omdat hij steeds geKO'd wordt .. dan moet je eerst verplicht een aantal weken rusten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:47 schreef hugecooll het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk 7 maanden tussen Overeems laatste gevecht en z'n volgende? Ook nogal een luizenleventje zo
Toch geen 7 maanden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat hij steeds geKO'd wordt .. dan moet je eerst verplicht een aantal weken rusten.
Ah, okquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het gevecht zou eerst volgende maand zijn maar het is verplaatst vanwege een blessure.
Snap ikquote:
Bij UFC-vechters is het al veel als ze 4x vechten. Meestal 2-3x.quote:
Mja, toch wel jammer. Doet ie nog wel K1 of kan je dat eigenlijk niet goed combineren?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij UFC-vechters is het al veel als ze 4x vechten. Meestal 2-3x.
Zoals Geo zegt, vaak moeten ze verplicht een tijdje rusten tussen de gevechten door. Cees gaat graag op vakantie na een gevecht en beetje rondhangen in Nederland. En een trainingskamp duurt normaal gezien minstens 6 weken.
Is dat niet dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:54 schreef Hooidraad het volgende:
Joe die doet alsof de HW divisie "as stacked as ever" is
quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:59 schreef moemoe het volgende:
Het zou kunnen dat mijn onderstaande post over 2 users in dit topic gaat.
ONZ / [PAINT] Onleesbare paint-teksten #2
Ik ook niet. Zit ik hier in mijn huiskamer met 2 TV's. Eentje waarop UFC was en eentje waarop ik baseball keekquote:Op zondag 20 oktober 2013 07:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same![]()
Ga denk ik gewoon de post press ff kijken want kan nu toch nog niet slapen.
Hoeveel daarvan zie je kans maken op de titel? Want ik zie een 'stacked division' als een groep waarin veel potentiële champs rondlopen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat niet dan?
Cain, JDS, Werdum, Barnett, Cormier, Mir, Bigfoot, Overeem, Browne, Hunt, Nelson, Noguiera..
Ja, maar genoeg namen en titels in deze bunch.. JDS en Cain steken er gewoon met kop en schouder boven uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zie je kans maken op de titel? Want ik zie een 'stacked division' als een groep waarin veel potentiële champs rondlopen.
Cees en Mir liggen er bij hun volgende loss uit.
Cormier gaat naar LHW. Nelson heeft zijn laatste twee verloren (en deed in beide gevechten helemaal niks) en moet ook oppassen voor een cut.
Hunt is een leuke power puncher maar komt ook niet ver. Zelfde geldt voor Bigfoot.
Nogueira zal niet veel gevechten meer in zich hebben.
Zijn allemaal grote namen die je noemt hoor, maar ik heb het idee dat de meesten tegen het einde van hun UFC-carrière aanlopen.
Cain, JDS, Werdum, Barnett en Browne (en evt. Cees) zie ik als de huidige talenten van de divisie.
Neequote:Op zondag 20 oktober 2013 07:12 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zal even de einduitslag posten. Is de belt al klaar, Geonaldo?
Het gaat mij er niet om hoeveel ze in het verleden gewonnen hebben, dat zegt niks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg namen en titels in deze bunch.. JDS en Cain steken er gewoon met kop en schouder boven uit.
Maar met deze redenatie is alleen LW stacked. Want alle andere champs zitten op 20-2 of 10-1 etc.
Dan heb je gelijk, maar wat ik zei met die redenatie is alleen LW stacked.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om hoeveel ze in het verleden gewonnen hebben, dat zegt niks.
Daarom typte ik 'potentiële champs'.
Hey, toevallig. Ik heb daar ook beeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:25 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.ufc.tv/video/ufc-166-post-fight-press-conference
Hier heb ik beeld
SPOILER: Totaaloverzicht Season 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LegendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd er rekening mee dat de dopingcontrole nog uitgevoerd moet worden![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:31 schreef Hooidraad het volgende:
AND THE NEEEEEEEW
TWO TIIIIIME
TUP CHAMPION OF THE WORLD......
Geo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
n00c die toch nog een dagwinst pakt bij het laatste eventSPOILER: Totaaloverzicht Season 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LegendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd er rekening mee dat de dopingcontrole nog uitgevoerd moet worden
[ afbeelding ]![]()
Heb je dat plaatje opgeslagen toen? Of heb je die weten te sherlocken?![]()
Heb alles wat ik van TUP kon vinden in een mapje gepleurdquote:Op zondag 20 oktober 2013 07:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Heb je dat plaatje opgeslagen toen? Of heb je die weten te sherlocken?
Ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:13 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/296806]Hooidraad./url] het volgende:
Moemoe kan volgens mij ook wel goed vechten.
Ga bij Marloes trainen.
Zo vet, toch nog 1 dagzege er uit weten te trekken!quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:31 schreef Hooidraad het volgende:
AND THE NEEEEEEEW
TWO TIIIIIME
TUP CHAMPION OF THE WORLD......
Geo.
n00c die toch nog een dagwinst pakt bij het laatste event
Houd er rekening mee dat de dopingcontrole nog uitgevoerd moet worden
[ afbeelding ]
Yep, als Jordan won dan werden Taz en ik champ. Geo had Gonzaga gepickt, verder hadden we alledrie dezelfde picks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Klein vraagje Hooidraad, was het nu de Gonzaga fight die de doorslag gaf?
Sneuquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:41 schreef Hooidraad het volgende:
Dus ik hoop nog dat Gonzaga positief test.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef Fenomeno het volgende:
Geo gefeliciteerd man, wel leuk dat er maar 1 champ is ipv gedeeld
quote:
Ja.. daar naaide hij, geen 60euro.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi. JDS houdt z'n handen laag om takedowns te stuffen en direct zodra hij z'n handen omhoog doet gaat Cain weer idd voor een takedown.
[ afbeelding ]
Op 1.57 steekt Herb zelfs z'n hand al uit om het te stoppen.
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je zou 60 euro (extra) hebben gewonnen als het in de 3e gestopt zou worden?
in de bibliotheekquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Beste card sinds tijden. Melendez vs Sanchez. Tering wat een fight was dat zeg. Stond echt te schreeuwen achter mijn laptop.
Prima verwoordquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Jezus wat een event zeg
Melendez vs Sanches![]()
![]()
Main was ook heerlijk en een eervolle vermelding voor Amagov
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Prima verwoord
Op het fout schrijven dan de naam van the nightmare/dream/vision (doorhalen wat niet van toepassing is) dan
Thanks brahquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy Fuck!! Wat een card zeg
Hoop niet dat UFC 167 nu keihard zal zuigen...
Felicitaties voor Geo!!![]()
Statistisch gezien pak ik hem komende seizoen weer
I'll be back!!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Ghehehe, als JDS naar voren komt om z'n trademark "hier ga jij liggen" move te doen komt Cain hem tegemoet lopen, bijna in z'n gezicht "ik dacht het even niet"
[ afbeelding ]
haha ik kon.alleen maar lachen en verbaasd kijken bij die 3de ronde, wat een partij!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Beste card sinds tijden. Melendez vs Sanchez. Tering wat een fight was dat zeg. Stond echt te schreeuwen achter mijn laptop.
Damn, ik weet niet wat ik hier op moet zeggen precies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hospital pic
According to his manager, Anca Cláudia Guedes, JDS remembers nothing after the knockdown in the third: "He went to autopilot mode after that strike, he doesn't know what happened. We've told him now, but he thought he had been knocked out in the third and the fight ended there. He had no idea he made it into the fifth round or even that he gave an interview in the end".
OMG, die heb ik zelfs over het hoofd gezien, hij is echt geweldig!!!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Melendez vs Sanchez nog een keer gekeken, gelijk weer adrenaline... mother of god what a war.
[ afbeelding ]
Met de hoeveelheid klappen die hij tegen z'n hoofd heeft gehad heeft hij over een paar jaar last van hersenschade. Nu is z'n lichaam nog jong en gezond en wordt dat nog gecompenseerd maar over een paar jaar als z'n lichaam door ouderdom is verzwakt...quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hospital pic
According to his manager, Anca Cláudia Guedes, JDS remembers nothing after the knockdown in the third: "He went to autopilot mode after that strike, he doesn't know what happened. We've told him now, but he thought he had been knocked out in the third and the fight ended there. He had no idea he made it into the fifth round or even that he gave an interview in the end".
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:06 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben bang dat we hier een Gary Goodrich to be hebben....
Eerste 2 ronde's waren volledig voor Melendez, die derde ronde was wel mooi omdat Sanchez voor de KO of Sub moest gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Melendez vs Sanchez nog een keer gekeken, gelijk weer adrenaline... mother of god what a war.
[ afbeelding ]
Chillquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:49 schreef THEFXR het volgende:
Komende zaterdag een UK card, yolololo schappelijke tijden
18.00 uur prelims
21.00 uur main card
Heeft iemand Peter Aerts recentelijk horen praten? Holy shit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]![]()
http://www.mixedmartialar(...)ng-from-brain-damage
He was willing to fight anyone anywhere, and he did, over the years facing the heaviest hands, and feet, in the history of the sport, including Fedor Emelianenko, Alistair Overeem, Igor Vovchanchyn, Pedro Rizzo, Marco Ruas, Mark Coleman, Gilbert Yvel, Heath Herring, Don Frye, and many more. Goodridge had some 85 MMA and kickboxing bouts in total.
Gary earned pride, fans, and money, and he paid for it in the end with his health. In the interview below, he shows signs of slurred speech and diminished cognitive funtion. For example, in the video below when asked how long it had been since he fought in Japan, Goodridge replied; it had been about ten years, when in fact it was under two years.
He fought on, right up until seven months ago. He still wants to fight. But...
Friends say his speech, memory and co-ordination have deteriorated steadily for several years.
The hands that once delivered punches now cradle pill bottles.
To navigate life after fighting, the 45-year-old depends on medication.
Levoxyl for his thyroid.
Cipralex for depression.
Aricept for memory.
Still quick with a joke, Goodridge can recall his fights in painstaking detail. But he sometimes stumbles over words, and often repeats himself because he simply forgets what he’s just said.
His drug regimen is suited to an Alzheimer’s patient, and that’s no accident. After 85 combined kickboxing and MMA bouts, many of them poorly regulated, Goodridge at times feels much older than 45.
“My brain,” he says, “doesn’t remember much these days.”
===============================
Dementia pugilistica, otherwise known as punch-drunk syndrome, is a disease often attributed to combat athletes who absorb repeated concussive and sub-concussive blows to the head.
"It was definitely the K-1 kickboxing that did me in. In MMA, I never really got struck, but the K-1 kickboxing is where I got knocked out. That's where I got my brain damage," proclaimed Goodridge.
===============================
http://www.mmafighting.co(...)-who-stayed-too-long
Deze komt uit 2012quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Heeft iemand Peter Aerts recentelijk horen praten? Holy shit.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Damn, dat ik daar ooit op gefapt heb
Good riddancequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Hooidraad het volgende:
Voorlopig even geen TUP trouwens dus we kunnen lekker ontspannen kijken.
beter dan de mainquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:48 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe waren de prelims trouwens? (No spoilzz) Net zo vet als de main card...? Moet die nog checken!
Glass jaw!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:40 schreef THEFXR het volgende:
Cain Velasquez: Suspended until April 18 due to possible broken jaw![]()
![]()
![]()
kwam hem laatst tegen in amsterdam toen liep die er ook bij als een suffe :p maar blijft een baas!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
Aerts is toch altijd al een beetje een simpele geweest?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:00 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
kwam hem laatst tegen in amsterdam toen liep die er ook bij als een suffe :p maar blijft een baas!
Eén of andere casual.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Good riddanceWie was de winnaar dan?
quote:Thank you to @ufc @danawhite @lorenzofertitta & #JoeSilva for the opportunities you have given me. Time for a new chapter in my fight life.
— joey beltran (@mexicutioner760)
Ik hoop het wel, dan ga ik helemaal uit mijn plaatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik word gek als Hendricks hem pakt maar ik zie het niet gebeuren
Jawel, want:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
twitter:AliPuncherKing twitterde op donderdag 24-10-2013 om 13:16:40@AliPuncherKing: Dear Mr. @TElliott125 , there is no way back
) #ufc167 #ufc @ufc @Fnsofficial @DuelloSportsMgt http://t.co/dU8EBPjr3D reageer retweet
Wie weet kun je in 2014 je kans grijpenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Balen dat ik zaterdag niet in Manchester kan zijn. De kans om Machida in levende lijve te zien was nog nooit zo dicht bij mijn huis geweest.
WARR DWAGOAN!
quote:Ultimate Fighting Championship (UFC) is planning to host a minimum of six mixed martial arts (MMA) "Fight Night" events overseas for its 2014 fight campaign, only this time, it's not going to worry about adjusting the broadcast schedule to capture a stateside audience.
Sorry Yanks, but this one is strictly for the European market.
The first such event is expected to be held at the O2 Arena in London, England, and will be a "significant event," according to UFC CEO Lorenzo Fertitta. In addition, the focus will be on local talent -- which explains this recent signing -- while catering to UFC's European broadcast partners.
UFC Executive Vice President Garry Cook breaks it down for FOX Sports:
"I think there's got to be a little bit more purpose in our European events. You have to be fighting for a reason, for something, and that's important. We can't have a tournament, as you well know. It's very difficult to do that, but we do see the opportunity to create more European champions."
The expectation is to eventually reach an average of 12-16 events per year, just in that region, according to the report.
Most of the combat sports landscape in that part of the world in unfertilized. Regional promotions like BAMMA have been doing their part, but don't have the type of resources UFC has when it comes to investing in longterm growth and development.
In addition, you need to do more than just spend beaucoup bucks, you also need to secure broadcast partners like BT Sport, who recently signed on for another three years with UFC to air a mixture of live, taped and originally-produced programming.
Future markets under consideration for the promotion's European expansion strategy include but are not limited to:
Istanbul, Turkey - Dublin, Ireland - Lodz, Poland - Glasgow, Scotland - Berlin, Germany
Having more international events is a great way to expand the already too-full UFC roster, making more opportunities available for folks who would otherwise be unable to get to the states. And who knows what diamond in the rough is waiting for ZUFFA overseas?
DE toppers die dus PPV money hebben, zie je dus niet op die cards!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wie weet kun je in 2014 je kans grijpen
UFC Europe: Six overseas 'Fight Night' events scheduled for 2014 are 'not designed for U.S. audiences'
[..]
De culinaire beterweter bij de gasten thuis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
Aerts is toch altijd al een beetje een simpele geweest?
True, maar volgens mij komen buiten deze 6 FN's ook nog PPV naar europa.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
DE toppers die dus PPV money hebben, zie je dus niet op die cards!
Ik wel. Voel het aan mijn water! GSP gaat nokkie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dan krijgen we een nieuwe trilogie. Goed voor GSP zijn retirement plan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel. Voel het aan mijn water! GSP gaat nokkie.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
Lyoto Machida (19-4) vs. Mark Munoz (13-3)
Ross Pearson (15-6) vs. Melvin Guillard (31-12-2)
Jimi Manuwa (13-0) vs. Ryan Jimmo (18-2)
Norman Parke (18-2) vs. Jon Tuck (7-0)
Alessio Sakara (19-10) vs. Nicholas Musoke (10-2-1)
Phil Harris (22-10) vs. John Lineker (22-6)
Paul Harris.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, ben er een beetje uit hoor. Wanneer heeft die Braziliaanse knieënsloper voor het laatst gevochten? Ben ff zijn naam kwijt, maar als hij je been te pakken had, was je zo een beetje klaar...
die jaquote:
Paar weken geleden. Weer een knie gesloopt en voor straf uit de UFC gezet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, ben er een beetje uit hoor. Wanneer heeft die Braziliaanse knieënsloper voor het laatst gevochten? Ben ff zijn naam kwijt, maar als hij je been te pakken had, was je zo een beetje klaar...
echt? Tegen wie en in welk event?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Paar weken geleden. Weer een knie gesloopt en voor straf uit de UFC gezet.
Fight Night 29.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
echt? Tegen wie en in welk event?
Bedanktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:51 schreef THEFXR het volgende:
beach, hier staat het \/
18.00 uur prelims
21.00 uur main card
twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 22:22:34BREAKING: Tito Ortiz injured, out of Bellator pay-per-view fight against 'Rampage' Jackson -- http://t.co/S6utYZVgG9 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |