http://fotoboek.fok.nl/ en dan ''profiel aanpassen''.quote:Op maandag 14 oktober 2013 04:12 schreef Plasticzakje het volgende:
Kan iemand zeggen hoe je een fobo maakt?
Leuk EN leerzaamquote:Op maandag 14 oktober 2013 04:15 schreef roislecxe het volgende:
Het eerste is weer een onbekende etenswaar
Touchéquote:Op maandag 14 oktober 2013 04:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Macadamia's overigens..... Om even in jouw stijl te blijven.
Trustenquote:Op maandag 14 oktober 2013 04:22 schreef roislecxe het volgende:
Als jullie verdergaan, veel plezier! En anders: ook truste!
Van je pic?quote:Op maandag 14 oktober 2013 04:22 schreef Plasticzakje het volgende:
krijg verdomme dat formaat niet goed
Welke melding krijg je dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 04:23 schreef Plasticzakje het volgende:
Klopt. er staat je mag 200x300
en ik maak 200x200 en .JPEG en die upload die niet
Ik ben er niet echt in thuisquote:Op maandag 14 oktober 2013 04:25 schreef Plasticzakje het volgende:
heb ontdekt dat formaat en pixels niet hetzelfde is en 200x300 pixel is HEEEEEEEEEEL klein
en als je "extra fotos" doet krijg ik dat ie aan het uploaden is en daarna verdwijnt ie gewoon en ben ik terug bij af
Ik dacht dat jij wel iets met groen zou hebben, gezien je UIquote:Op maandag 14 oktober 2013 04:38 schreef Plasticzakje het volgende:
fack, die kleur
dit heb ik tot nu toe
ruylig mall6 tcfic____!
Ik spreek je op 3 plekken tegelijkertijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 04:51 schreef Plasticzakje het volgende:
Verbaast je zeker niet dat die door n ander voor me gemaakt is of wel?
Slapen is voor apen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 05:11 schreef Plasticzakje het volgende:
moet een makkie zijn voor je deze
[ afbeelding ]
Het is bijna wintertijd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:50 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
kan gewoon niet lelijker schrijven met de muis
Kun je mijn laatste tekening ontcijferen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:50 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
kan gewoon niet lelijker schrijven met de muis
Het is stervenskoud hierquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Vluuks het volgende:
Jezus die kleuren op de vorige pagina. Groen en blauw allemachtig. Mn ogen haha. :'D
Die andere is het is bijna 2014 ja.
[ afbeelding ]
Moest het wel echt opzettelijk lelijk maken, haha.
Fijn, nou heb je hem niet gereekst, maar heb je wel persé deze opgeëist in plaats van mijne die wel was gereekst, en die ik zelf was begonnen als originele TS. Nou is het op de goede manier geopende topic dicht, en nu is vanuit hier niet terug te linken naar deel 1 van het topic.quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:58 schreef Plasticzakje het volgende:
Titel spreekt voor zich.
Schrijf met je muis of touchpad van je laptop een tekst in paint en post die hier.
Het moet een echte tekst zijn, en hoe moeilijker hoe beter.
Teksten uitsluitend Nederlands
deel 2.
huilenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fijn, nou heb je hem niet gereekst, maar heb je wel persé deze opgeëist in plaats van mijne die wel was gereekst, en die ik zelf was begonnen als originele TS. Nou is het op de goede manier geopende topic dicht, en nu is vanuit hier niet terug te linken naar deel 1 van het topic.
Lekker stom en eigenwijs.
No problem.quote:
Bananen zijn niet…quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bananen zijn niet BLAUW, denk ik
Whuuuut....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:47 schreef roislecxe het volgende:
Het is aanklikbaar, dat is alvast een idee.
[ afbeelding ]
Ja ehm... vroeger speelde je het met een pen, maakte je een fout en had je het beter met potlood kunnen doen.quote:
Als je faalt in je carriere kan je altijd nog braille schrijver wordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:47 schreef roislecxe het volgende:
Het is aanklikbaar, dat is alvast een idee.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:51 schreef Plasticzakje het volgende:
[..]
Als je faalt in je carriere kan je altijd nog braille schrijver worden
Connect is goedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:53 schreef Plasticzakje het volgende:
Dat eerste ding lijkt op "schelp" en dat ding eronder op "connect"
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En tevens een enorme hint naar het complete antwoord
closequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:57 schreef Plasticzakje het volgende:
hallo medejunken, we connecten de cokelijnen om deze nacht door te halen
Tmf kon je wel goed chicks hosselenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:04 schreef roislecxe het volgende:
Er is op dit tijdstip echt verder niemand he
Lijkt wel de tmf-chat van vroeger. Of de foxkids-chat.
Die heb ik niet veel gedaan, was wel m'n standaard zoekpagina een hele tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:05 schreef Plasticzakje het volgende:
[..]
Tmf kon je wel goed chicks hosselen
Ik vond als kind Ilse chat tof
Prima.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:00 schreef Plasticzakje het volgende:
hey maar moemoe had vannacht ook een tof spelletje!
dat kenne we toch ook met zn drieën doen?
ik ben erquote:
jullie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die heb ik niet veel gedaan, was wel m'n standaard zoekpagina een hele tijd.
Hoe oud zijn we eigenlijk?
Wtfquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:10 schreef roislecxe het volgende:
27
Das iig gelijk.
moemoe is zeker 50
En in zoiets zoeken ze mensen denk je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:21 schreef Plasticzakje het volgende:
ga je toch een poosje nachtportieren in een of ander hotel?
heb ik 3 jaar gedaan.
8 uur aanwezig, 6 uur chillen (slapen, gamen whatever)
hoef je geen specifieke opleiding voor te hebben
Klinkt wel oke. Niet dat ik vies ben van iets nuttigs doen, maar als het zo kan, is het helemaal mooi natuurlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:45 schreef Plasticzakje het volgende:
dat is van 11 tot 7, Fletcher is het chillst. verdient redelijk en je hoeft echt geen fuck te doen.
een laptop hebben is een pré voor jezelf
gratis inloggen op wifi, ff door je checklist heen rennen en 6/7 uur lang chillen
Goedzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet hem denk.
Eet jij ook graag soep?
I know right?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:51 schreef Plasticzakje het volgende:
Ik ook niet, ben hondsmoealtijd leuk, nieuw vriendinnetje
Terechte klachtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:51 schreef Plasticzakje het volgende:
Ik ook niet, ben hondsmoealtijd leuk, nieuw vriendinnetje
Jaaaaquote:Op zondag 20 oktober 2013 07:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hooidraad en Geo4kant zijn knuffelbaar
Ik kam er el vaak. Dus kan goed zijn jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zeg, was jij nie moemoe van fok irc lang geleeje btw? met missshobje enzo
aait, dan hek wel de goeie voor mequote:Op zondag 20 oktober 2013 08:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kam er el vaak. Dus kan goed zijn ja.
Jou. nick komt me niet bekend voor van IRC, maar je hebt .el een bekende nickquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
aait, dan hek wel de goeie voor me
Ik weet zelfs nog dat we volgens mij ongeveer dezelfde leeftijd zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hahaha is ook al lang terug meiske
Moest m'n best doen om het moeilijk te makenquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog dat we volgens mij ongeveer dezelfde leeftijd zijn.
Anyway.... Teken jij eens wat.
Moemoe ken je me nog? Kan wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moest m'n best doen om het moeilijk te maken
Volgens mij niet echt gelukt
[ afbeelding ]
Maar 25-30 klopt wel ja
Ik jou wel?quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
laatste deel klopt niet
het is een klassieker
Ja joh hij's gesloopt laatste tijd dus slaapt s'nachtsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:57 schreef roislecxe het volgende:
Hij leeft weer!
Maar ik niet.
Morgen weer.
Truste
Mijn eerste tekening ging al over jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh, en wie staat er weer niet bij
MakkelijkE. Gokje: and the?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:03 schreef Plasticzakje het volgende:
Bijna goed!! "makkelijk" heeft nog een extra letter en bij de puntjes mis je nog 2 woorden
Ninja edit gespotquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:27 schreef roislecxe het volgende:
Anyway/Anywee?
Edit: nee dat slaat nergens op in die zin
Yaaaaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef moemoe het volgende:
Hier weer eentje omdat de show must go on. Makkelijke om erin te komen. Gr Gr.
Hotel gedoetje?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Plasticzakje het volgende:
[..]
Ninja edit gespot
Was het nog gelukt met dat hotel gedoetje?
Iedereen kan afwassen of stofzuigen. Koken en strijken is een ander verhaal, vooral aan strijken ga ik me ook niet wagenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit is je kans om je te bekwamen in het huishouden.
Niet iedereen kan het echter ook efficiënt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Iedereen kan afwassen of stofzuigen. Koken en strijken is een ander verhaal, vooral aan strijken ga ik me ook niet wagen
En met een beetje googelen is koken wel te doen
Achter het woord Net is het maar 1 woordquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Plasticzakje het volgende:
Net GTA5 gespeeld en heel hard verloren.. ook dat nog
Niet zo chago doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Achter het woord Net is het maar 1 woord
Ninjaedit gespot.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Plasticzakje het volgende:
Afwassen terwijl je kookt, wachtend tot het eten gaar is
Strijken hoef je niet te doen als je je was direct ophangt als de wasmachine klaar is. stofzuigen is toch zo gepiept
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:50 schreef moemoe het volgende:
Als we je tekening hebben ontcijferd, weten we zeker waarom je zo chago bent?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:55 schreef Plasticzakje het volgende:
[..]
Roislecxe aan de warmup voor de badminton
In combinatie met mijn post, wat zou er staanquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over 5 minuten ga ik schaapjes tekenen??
Schaapjes tellen....quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
In combinatie met mijn post, wat zou er staan.
Niet eens gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Moemoe: zondag 27 oktober 2013 @ 01:31:45 #290
Roislecxe: zondag 27 oktober 2013 @ 01:31:45 #289
Hoezo tegelijk
Vast wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:36 schreef roislecxe het volgende:
Morgen of overmorgen doet plasticzakje ook wel weer mee toch
Paint nog wat zou ik zeggenquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:35 schreef roislecxe het volgende:
Tellen!
Trusteeee
(maak nog ff 3 posts dan kan ik deel 3 openen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |