Gelukkig is het bijna weekend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:02 schreef roislecxe het volgende:
In before: TS begint:
Makkelijke.
[ afbeelding ]
alleen nlquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:03 schreef roislecxe het volgende:
Zier er engels uit. mag het ook andere talen zijn? Dan gooi ik het in OP erbij.
ik kan er geen meer maken. lig nu mobiel in bed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Leer mij onleesbare handschriften ontcijferen
Heb er zelf ook 1.
De C bijvoorbeeld...quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:10 schreef moemoe het volgende:
Oh, dit is niet zo zeer onleesbaar.... Bepaalde letters zijn er niet op gekomen.
Dat is niet volgens de regels.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:10 schreef moemoe het volgende:
Oh, dit is niet zo zeer onleesbaar.... Bepaalde letters zijn er niet op gekomen.
Hoe bedoel je dat dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga slapen. Hogelijk doen er vandaag meer mensen mee
Ik ga hetzelfde doen. Morgen verder. Kijken wat ervan geworden is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga slapen. Hogelijk doen er vandaag meer mensen mee
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:21 schreef roislecxe het volgende:
Nou dit is ook een dooie dood gestorven.
De OP spreekt ook over uitsluitend Nederlandsquote:
Mij zicht was nog wat wazig inderdaad...quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De OP spreekt ook over uitsluitend Nederlands
Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat heel NL nog slaapt, en dit topic geen echt levendige zal gaan worden...
Ik ontcijfer alleen 'jij'quote:
Nou dan is het een goed beginquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ontcijfer alleen 'jij'Misschien 'ga jij'
quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ontcijfer alleen 'jij'Misschien 'ga jij'
Gokje dan, ga jij ook naar fok?
wat is deze dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hint? :
Ik denk te zien, wad is deze. maar dat zal het niet zijn
Ja! dat reken ik goed. Maar wat staat bij die andere... ik ben al een stukje op weg.quote:
ja denk het dat ook is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet hem denk.
Eet jij ook graag soep?
quote:
De eerste letter klopt, maar de bovenste regel is makkelijker te ontcijferen dan het onderste woord.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:05 schreef Plasticzakje het volgende:
Volgens mij is het laatste woord "geheimen"
Iets vergemakkelijkt. En van 1 woord had je alle letters goed, maar de volgorde klopte niet.quote:
Vertelquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:07 schreef Plasticzakje het volgende:
Als dit ook in het engels mocht was deze zoveel makkelijker
Jullie zijn er bijna hoor...quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:09 schreef Plasticzakje het volgende:
ik heb "de" als tweede
Dear en Nearly had ik er van gemaakt 1e en derde
Jep, en de 4e ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:11 schreef Plasticzakje het volgende:
Derde woord is een zelfstandignaamwoord toch?
En de onderste een krachtterm die duidt dat de eerste 4 woorden niet leuk zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:11 schreef Plasticzakje het volgende:
Derde woord is een zelfstandignaamwoord toch?
Zachtjes tikt de regen godverdomme de hele dag op het zolderraam?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Plasticzakje het volgende:
Hoe had de gemiddelde zolderkamerautist (die obviously nooit buiten komt) dit ooit moeten weten?
Woord 7 staat er bijna gewoonquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:28 schreef Plasticzakje het volgende:
vijfde woord is "ik"
vier zes en zeven krijg k geen soep uit gebrouwen
Nee mn vriendin slaap allang, die mag morgen vroeg opquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:29 schreef Plasticzakje het volgende:
een blowjobkan me niet voorstellen bij n fokker
Is t een nick op fok?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:56 schreef Plasticzakje het volgende:
tweede zin is een naam met 2 hoofdlettersnu hou ik echt me bek
[ afbeelding ]
Hier heb ik al gelijk hints voor nodig. 5 woorden denk? Namen erin? meer hints niet nodig voorlopig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:02 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag wel tussendoor.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:07 schreef Plasticzakje het volgende:
ik zie volgens mij het eind resultaat van een kat dat een epileptische insult op TS zn touchpad kreeg
Klopt. eerste zin is 1 woord met 3 lettergrepenquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:14 schreef moemoe het volgende:
Met geweldige tieten, laatste 3 woorden toch?
Vogelhuis!quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:22 schreef Plasticzakje het volgende:
eerste letter is een V...
Lijkenhuis met geweldige tieten?Dude
Veejdhuis met geweldige tietenquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:22 schreef Plasticzakje het volgende:
eerste letter is een V...
Lijkenhuis met geweldige tieten?Dude
Haha ik heb t nog aanstaan als achtergrondgeluid, maar ik kijk nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:25 schreef Plasticzakje het volgende:
Net op family guy had Chris een vogelhuis gebouwd en had Peter het over de vogelsoort "Great tits"
Kan iemand hem posten hoe hij er in het echt uitziet, ik weet niet hoe ik moet spiegelenquote:
Kan je doen als je upload via www.imgur.comquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan iemand hem posten hoe hij er in het echt uitziet, ik weet niet hoe ik moet spiegelen!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:31 schreef Plasticzakje het volgende:
Hoertje is volgens mij t tweede zinnetje
Neuken met hoertjes...?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan iemand hem posten hoe hij er in het echt uitziet, ik weet niet hoe ik moet spiegelen!
Dafuqquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sacramento voor verdorvenen. Duidelijk.
En nu een echte poging.quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sacramento voor verdorvenen. Duidelijk.
Hintje ? Beginletters ofzo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh excuus, voor is idd wel goed ja..
Echt? Oh, ik dacht nog dat het zelfs te makkelijk zou zijnquote:
Paracetamolletjes voeren verbodenquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:44 schreef Plasticzakje het volgende:
Ik dacht: *diersoort* voeren verboden
quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:44 schreef Plasticzakje het volgende:
Ik dacht: *diersoort* voeren verboden
quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Paracetamolletjes voeren verboden
quote:
Niet in je mond graagquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:48 schreef moemoe het volgende:
Ik maak er wel een wel even een foto van. Ik eet het nu.
Je kunt er ook morgen een foto van maken, dat maakt het wel moeilijker.quote:
ja of volgende weekquote:Op maandag 14 oktober 2013 03:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt er ook morgen een foto van maken, dat maakt het wel moeilijker.
Ik bedoel eigenlijk dat we dan morgen kunnen raden wat het oorspronkelijk geweest zou moeten zijnquote:
verjaardag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:56 schreef moemoe het volgende:
Het laatste woord moet nu wel een inkoppertje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |