Dan vergeet je Broempoe als JDS wintquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:24 schreef Hooidraad het volgende:
JDS, Hendricks & Geo, the new champs of 2013.
O jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vergeet je Broempoe als JDS wint
Hij heeft maar 1 goede klap nodig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:25 schreef Hooidraad het volgende:
Zou me erg verbazen als Nelson wint.
Hij zag er zo kansloos uit tegen Miocic.
Als Cormier afstand houdt net als Miocic dan kan hem weinig gebeuren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 goede klap nodig.
Mwah, ik zie Alistair geen 205 meer wegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:29 schreef Hooidraad het volgende:
O ja, ze zijn allebei aan het cutten voor 205
We houden niemand meer over op HW.
Ik volg hem niet zo, maar hij moet het toch ook vooral hebben van 1x een goeie tik?quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:41 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het al, big country is te langzaam
DC heeft een goed gameplan. En ik vind het verre van saai.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:41 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het al, big country is te langzaam
he's hurtquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:51 schreef Geo4kant het volgende:
Cormier kijkt wel veel naar de clock..
Maar het verschil is Roy heeft een granite chin en Overeem niet, plus Roy zijn gastank is wss nog beter dan die van Overeem.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:52 schreef hugecooll het volgende:
lol beter doet roy dat soort acties niet
deed overeem ook
Mja, Overeem is gewoon een lul. Die Roy kon dat toch wel doen omdat ie geen fuck had uitgevoerd. Overeem was 2x aan het winnen en verloor gewoon op zulke ongeinquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het verschil is Roy heeft een granite chin en Overeem niet, plus Roy zijn gastank is wss nog beter dan die van Overeem.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het verschil is Roy heeft een granite chin en Overeem niet, plus Roy zijn gastank is wss nog beter dan die van Overeem.
of een dwerg, zoals barryquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:53 schreef hugecooll het volgende:
Toch wel jammer dat een aantal van die heavyweights eigenlijk gewoon bolletjes zijn
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ooooh dan hoef ik me niet druk te maken
Ga even wat boodschappen doen en als ik terug kom ga ik eens goed voor mijn picks zitten!!
"...and STILL the Undisputed TUP Champ..."
quote:
Speaking of Overeem.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Net zo arrogant als Cees tegen Bigfoot, hopelijk ga je net zo hard onderuit
Waarschijnlijk ja. Maar als Cain verliest kan hij wellicht nog op HW blijven. Maar zou hem wel op LHW willen zien.quote:
Huhu, dat bedoelde ik dus. Als ie gewoon normaal doorging maakte Silva niet echt een kans (net als daarvoor), zelfde met die andere lolbroek waar hij daarna z'n knie een paar keren goed in planttequote:Op zondag 20 oktober 2013 05:55 schreef Geo4kant het volgende:
Speaking of Overeem.
[ afbeelding ]
Taz
Travis Brownequote:Op zondag 20 oktober 2013 05:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, dat bedoelde ik dus. Als ie gewoon normaal doorging maakte Silva niet echt een kans (net als daarvoor), zelfde met die andere lolbroek waar hij daarna z'n knie een paar keren goed in plantte
Travis Browne dus
Tuurlijk wel. Als je ronde 1 tegen Cees overleeft heb je een kans.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, dat bedoelde ik dus. Als ie gewoon normaal doorging maakte Silva niet echt een kans (net als daarvoor), zelfde met die andere lolbroek waar hij daarna z'n knie een paar keren goed in plantte
Travis Browne dus
quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
Speaking of Overeem.
[ afbeelding ]
Taz
ja, in theorie ja. In de praktijk zou hij gewoon in elkaar gebeukt zijn als Overeem niet van NANANANANA SLA ME DAN ging doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je ronde 1 tegen Cees overleeft heb je een kans.
In de praktijk ook. Dan is de gastank leeg en Cees heeft geen chin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja, in theorie ja. In de praktijk zou hij gewoon in elkaar gebeukt zijn als Overeem niet van NANANANANA SLA ME DAN ging doen
#teamcainquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Junior het nu doet, ik riep al vanaf minuut 1 dat JDS veel trager oogde dan normaal. Maar ik pick Cain omdat ik denk dat hij de betere vechter is.
Cees = Overeem?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
In de praktijk ook. Dan is de gastank leeg en Cees heeft geen chin.
Is zijn middle name http://nl.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeemquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe dat dan?nog niet eerder gehoord
Ahquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is zijn middle name http://nl.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |