Ik wijzig mijn pick naar dillashaw.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Demian Maia vs. Jake Shields
Erick Silva vs. Dong Hyun Kim
Thiago Silva vs. Matt Hamill
Fabio Maldonado vs. Joey Beltran
Rousimar Palhares vs. Mike Pierce
Raphael Assunção vs. T.J. Dillashaw
Tactiek?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn pick naar dillashaw.
Dit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee joh die had er nog een stuk of 20 gegeten anders
Ja en nee. Zat al te denken om Dillashaw te picken maar toen ging ik maar voor asnceinbizssoauw omdat hij een brazilliaan is en het een brazil event is. Maar ik ga toch terug voor dillashaw.quote:
Okee, dan pick ik Assunção wel. Heb je nog meer verrassingen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Okee, dan pick ik Assunção wel. Heb je nog meer verrassingen?
Ja nog eentje..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Okee, dan pick ik Assunção wel. Heb je nog meer verrassingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja nog eentje..Ik ga ook niet kijken hoor, anders kom ik morgenochtend m'n nest niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik die van mij nog wijzigen naar Maldonado dan
Nee, ik blijf altijd bij mij picksquote:
Als ik achter sta wel ja!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
lol, Taz niet.. tacticus himself post altijd als laatste zijn picks.
Als Kim wint dan staan jullie gedeeld eerste.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, ik blijf altijd bij mij picks
Pak hem in het laatste event wel en retain mijn beloved belt
wat is dit voor tactiek?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mietjes tactiek zou jij zeggen. Maar de opponents reageren er al op. Heb mijn verhaal al gedaanquote:
Weet niet wat de regel is maar ik denk tot dat de eerste fight is begonnen? Maar dat is lastig te bepalen als iedereen ligt te slapen.. Dus ik zeg voor de start van de PPV/main, dus voor 01.00 anders niet geldig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Zal wel om uurtje of 01:00 binnen vallen
Niet in het gevang?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Geband waarschijnlijk... wordt ie wel vaker
Echt hilarisch hoe hij altijd mensen snoeihard af maakt in die foto topicsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Geband waarschijnlijk... wordt ie wel vaker
Geen idee, ken hem eigenlijk alleen uit het league of legends topic. Ik kom maar op een heel klein deel van fok, kwam per toeval hier terecht (verkeerde klikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt hilarisch hoe hij altijd mensen snoeihard af maakt in die foto topics
Het is wel een baasjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt hilarisch hoe hij altijd mensen snoeihard af maakt in die foto topics
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Fuck you Geo, ik wil Dillashaw picken
No can do sir.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gun me nou ook eens een belt jongen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die Dillashaw gepickt hebben
Wordt helemaal afgemaakt die gast.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
Een goedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te laat, Hooi ligt al in zijn bedjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:19 schreef Fenomeno het volgende:
Demian Maia vs. Jake Shields
Erick Silva vs. Dong Hyun Kim
Thiago Silva vs. Matt Hamill
Fabio Maldonado vs. Joey Beltran
Rousimar Palhares vs. Mike Pierce
Raphael Assunção vs. T.J. Dillashaw
nu zijn ze te wijzigen zonder dat je een edit ziet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je de picks gewoon voor de prelims moet posten anders tellen ze niet mee.
Maar goed dat is mijn bescheiden mening
Jaaaaaa hoooooorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu zijn ze te wijzigen zonder dat je een edit ziet.
the dilla gaat echt keihard pwnen man!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
quote:Referee Keith Peterson is looking on from nearby, but he allows Hamill to hear the final horn.
wel mattie hij twist die voet nog een keer als de ref er al tussen komtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Paul Harris vs Mike Pierce
[ afbeelding ]
kan niet echt zeggen dat hij expres langer vasthield dan nodig was
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Shields en Assunção. Nou nou, dat wordt me wat.
Netjes hoor, seizoensrecord zelfs.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pussy's die voor Dillashaw gingen
Wel wat geluk met decisions die de goede kant opvielen maar zkr nice jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Netjes hoor, seizoensrecord zelfs.
[..]
Inderdaad
WAT EEN SUKKEL BEN JE, HIER HEB JE DE BELT VERLORENquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wat dat betreft is het echt een klootzak, jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wel mattie hij twist die voet nog een keer als de ref er al tussen komt
Beetje spannend maken joh. Hype creeren ala Dana white.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WAT EEN SUKKEL BEN JE, HIER HEB JE DE BELT VERLOREN![]()
![]()
je bent een hooter chick met een roze jurkjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe TUF heeft hooter chicks en een pool party.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GSP heeft makkelijk nog een jaar of 3 in hem zitten die gaat echt nog niet stoppen binnenkort
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 10-10-2013 om 19:04:23RT @MMA_NOUVELLES: @arielhelwani Firas just told @tvasports that if GSP does not have the motivation after Hendricks fight, he will retire. reageer retweet
Denk niet dat GSP 5+ miljoen dollar paydays op gaat geven vanwege "geen motivatie"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 10-10-2013 om 19:04:23RT @MMA_NOUVELLES: @arielhelwani Firas just told @tvasports that if GSP does not have the motivation after Hendricks fight, he will retire. reageer retweet
neuh, na het tappen geeft hij er nog een extra draai aan, de mongool!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Paul Harris vs Mike Pierce
[ afbeelding ]
kan niet echt zeggen dat hij expres langer vasthield dan nodig was
Beetje overdreven welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:31 schreef THEFXR het volgende:
Dana White: Rousimar Palhares banned from the UFC
http://www.mmafighting.co(...)-banned-from-the-ufc
ik denk dat het een optelsom was, heeft een verleden met te lang vasthouden, gepakt voor roids, nu weer te lang vasthouden en het was op FOX sports.quote:
Hoewel Pierce wel op de ref aan het tappen is dus dat kan Paul niet voelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
neuh, na het tappen geeft hij er nog een extra draai aan, de mongool!
True, bestraffen vind ik ook wel ver gaan. Tevens is dat doorslaan na de ref wat anders, want bij een tap moet je meteen ophouden imo. Bij slagen ben je als fighter nog bezig met het zekere voor het onzekere nemen, dat zit je in een soort rush als het ware. Daar komt bij dat als de ref er tussen komt dat de klappen ook niet meer vol en geplaatst aankomen, maar als je zo'n enkel vast hebt kun je veel meer damage doen denk ik. Vechters kunnen klappen vangen, want daar zijn ze op getrained, maar als zo'n beest keihard je enkel aan het omdraaien is kunnen een aantal seconden langer wel veel meer impact hebben denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe vaak zie je wel niet dat er nog een klap of twee op knallen nadat de ref er tussen staat gaan ze dat dan ook bestraffen?
Het was ook niet alsof hij nog een volle 3 seconden aan dat been bleef hangen![]()
Good riddens, die mafkees zorgt gewoon voor carriere beeindigende blessures met z'n actiesquote:
En je zit niet in een rush als je een submission aan het doen bent? Verder vind ik dat een tap het signaal is naar de ref dat hij het gevecht op geeft en dat je pas moet stoppen als de ref het bevel geeft om te stoppenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True, bestraffen vind ik ook wel ver gaan. Tevens is dat doorslaan na de ref wat anders, want bij een tap moet je meteen ophouden imo. Bij slagen ben je als fighter nog bezig met het zekere voor het onzekere nemen, dat zit je in een soort rush als het ware. Daar komt bij dat als de ref er tussen komt dat de klappen ook niet meer vol en geplaatst aankomen, maar als je zo'n enkel vast hebt kun je veel meer damage doen denk ik. Vechters kunnen klappen vangen, want daar zijn ze op getrained, maar als zo'n beest keihard je enkel aan het omdraaien is kunnen een aantal seconden langer wel veel meer impact hebben denk ik.
Ja ook wel natuurlijk, maar wel een ander soort rush denk ik. Verder ontwijk je wel veel van mn andere argumentenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je zit niet in een rush als je een submission aan het doen bent? Verder vind ik dat een tap het signaal is naar de ref dat hij het gevecht op geeft en dat je pas moet stoppen als de ref het bevel geeft om te stoppen
dit is ook hoe ik er inderdaad over denk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je zit niet in een rush als je een submission aan het doen bent? Verder vind ik dat een tap het signaal is naar de ref dat hij het gevecht op geeft en dat je pas moet stoppen als de ref het bevel geeft om te stoppen
Met die andere dingen ben ik het ook wel eens namelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ook wel natuurlijk, maar wel een ander soort rush denk ik. Verder ontwijk je wel veel van mn andere argumenten
dat was op PPV, de ufc is al een tijdje aan het veranderen sinds ze op main stream sports zitten.quote:
Terecht omdat hij wel geteld 1 seconde te lang vast hield?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef aadspagaat het volgende:
Terechte cut vind ik. maar mischien dat die nog terug kan komen na 3/4 nette overwinningen. had eigenlijk wel graag shields vs palhares willen zien nu. En wat een ko van kim!!
Tja. Inderdaad niet dramatisch, maar denk dat het een optelsom is. Dit was z'n derde keer. Eerste keer een heelhook te lang vastgehouden, 90 dagen schorsing door de UFC (alsof hij binnen 3 maanden weer zou vechtenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Terecht omdat hij wel geteld 1 seconde te lang vast hield?
als je alles bij elkaar optelt , deze straf, geen 50.000 bonus en dan ook nog ontslag is het idd belachelijk, het is net of hij iemand vermoord heeft.quote:
Exactly.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja. Inderdaad niet dramatisch, maar denk dat het een optelsom is. Dit was z'n derde keer. Eerste keer een heelhook te lang vastgehouden, 90 dagen schorsing door de UFC (alsof hij binnen 3 maanden weer zou vechten, na Lombard gevecht geschorst voor te hoge testeron waarde en nu weer een sub te lang vastgehouden. Nogmaals, ik vond het ook niet veel voorstellen maar dit was denk ik 3 strikes and you're out.
Bij subs moet je juist vasthouden tot de ref het stopt. Hoe vaak is het niet gebeurd dat iemand wel een sub losliet voor de ref gezien had dat er een tap was, en het gevecht gewoon doorging? Of de verliezende partij de sub ontkende.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True, bestraffen vind ik ook wel ver gaan. Tevens is dat doorslaan na de ref wat anders, want bij een tap moet je meteen ophouden imo. Bij slagen ben je als fighter nog bezig met het zekere voor het onzekere nemen, dat zit je in een soort rush als het ware. Daar komt bij dat als de ref er tussen komt dat de klappen ook niet meer vol en geplaatst aankomen, maar als je zo'n enkel vast hebt kun je veel meer damage doen denk ik. Vechters kunnen klappen vangen, want daar zijn ze op getrained, maar als zo'n beest keihard je enkel aan het omdraaien is kunnen een aantal seconden langer wel veel meer impact hebben denk ik.
niet alleen vanwege deze actie, maar zoals eerder al gezegd een optelsom van meerdere acties. ufc streeft naar een schone sport met regels die de veiligheid van de vechters gegarandeerd. sterioden gebruiken en twee keer een sub niet op tijd loslaten hoort daar niet bij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Terecht omdat hij wel geteld 1 seconde te lang vast hield?
en een psych heeft ook niet geholpenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef Disorder het volgende:
Ik vind het geen bullshit. Kijk eens naar die partij tegen Drwal. En tegen andere tegenstanders in z'n eerdere carrière. Daarnaast heeft hij dit soort dingen ook in trainingen gedaan. Hij heeft al een aardige reeks mensen ernstig geblesseerd.
Ja maar hier was niets aan de handquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef Disorder het volgende:
Ik vind het geen bullshit. Kijk eens naar die partij tegen Drwal. En tegen andere tegenstanders in z'n eerdere carrière. Daarnaast heeft hij dit soort dingen ook in trainingen gedaan. Hij heeft al een aardige reeks mensen ernstig geblesseerd.
Niets aan de handquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar hier was niets aan de hand
Dan moet je heelhooks en leglocks maar verbieden net zoals die pushkicks op de knie
De scheidsrechter beëindigd het gevecht na een tap niet de vechters zelf. Het komt nu al regelmatig voor dat een tap wordt ontkent als je hem los laat voor de scheids het gevecht stopt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Niets aan de handSchei nou toch uit man.
Met een tap geef je (zowel in het jiu-jitsu als in het MMA) aan je tegenstander aan dat je je gewonnen geeft en de partij over is, en niet 'laten we even op de scheids wachten zodat hij rustig in kan schatten of het over is'. De tap van Pierce gaat - zogenaamd - al helemaal aan Palhares voorbij.
Daarna komt de ref voorbij vliegen, iets wat door ieder fatsoenlijk nadenkend mens in deze situatie opgevat zal worden als ingrijpen, maar ook dat gaat volledig aan hem voorbij.
En zelfs als de ref fysiek contact heeft met beide vechters lijkt het kwartje nog niet te vallen, integendeel zelfs. Ipv loslaten geeft hij nog maar eens een extra ruk aan het been van Pierce, terwijl de ref in het directe blikveld van Palhares (weliswaar op de verkeerde plek van het been, maar dat terzijde) bezig is de twee uit elkaar te halen.
Dit in combinatie met het gegeven dat Palhares al vaker in soortgelijke situaties over de schreef is gegaan, vind ik dat uitsluiting volledig te rechtvaardigen is. Het is gewoon een onnodig extra risico dat je neemt tov van elke tegenstander.
Ik ga niet zeggen dat Palhares expres zijn tegenstanders zo veel mogelijk wil beschadigen, maar het lijkt me wel duidelijk hij de verstandelijke vermogens ontbeerd om geen onnodig gevaar voor anderen te zijn. Zo'n gast wil je als goed functionerende populaire onderneming niet in je gelederen hebben.
Ze hadden het op training even moeten voordoen met hem, gewoon langer vasthouden tot hij eens kapot gaat van de pijn, misschien snapt hij het dan!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De scheidsrechter beëindigd het gevecht na een tap niet de vechters zelf. Het komt nu al regelmatig voor dat een tap wordt ontkent als je hem los laat voor de scheids het gevecht stopt.
Nadat de scheidsrechter erop zit en het bevel geeft om het gevecht te stoppen laat hij vrijwel direct los om precies te zijn 1.08 seconden later. Dit is te verwaarlozen.
Dat Palhares een slecht verleden heeft kan ik moeilijk ontkennen maar hier was absoluut niets aan de hand behalve een prachtig uitgevoerde submission.
zeker prachtig uitgevoerd, maar totaal zonder respect voor zijn tegenstander. en na 3 incidenten dus een terechte cut. hoop wel eigenlijk dat wsof of bellator hem contracteerd. tegen fitch of askren zijn toch leuke matchesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De scheidsrechter beëindigd het gevecht na een tap niet de vechters zelf. Het komt nu al regelmatig voor dat een tap wordt ontkent als je hem los laat voor de scheids het gevecht stopt.
Nadat de scheidsrechter erop zit en het bevel geeft om het gevecht te stoppen laat hij vrijwel direct los om precies te zijn 1.08 seconden later. Dit is te verwaarlozen.
Dat Palhares een slecht verleden heeft kan ik moeilijk ontkennen maar hier was absoluut niets aan de hand behalve een prachtig uitgevoerde submission.
Bellator heeft al aangegeven dat hij terecht ontslag heeft gekregen, dus daar gaat niks lukken, denk dat hij gewoon weer op de boerderij kan gaan werkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
zeker prachtig uitgevoerd, maar totaal zonder respect voor zijn tegenstander. en na 3 incidenten dus een terechte cut. hoop wel eigenlijk dat wsof of bellator hem contracteerd. tegen fitch of askren zijn toch leuke matches
Training is anders dan een gevecht valt niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze hadden het op training even moeten voordoen met hem, gewoon langer vasthouden tot hij eens kapot gaat van de pijn, misschien snapt hij het dan!
jij traint zeker ook niet? want het doet gloeiende pijn aan je knie/enkel, Pierce is nu ook 6 mnd geblesseerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Training is anders dan een gevecht valt niet te vergelijken.
Hij is gecut omdat hij een gevecht won
Ik train zo'n 2 tot 3 keer per week BJJ. Natuurlijk doet het pijn aan je enkel en knie dat is namelijk ook waarom iemand tapt, zelf gebruiken wij ze vrijwel nooit tijdens training maar ik ken de meeste varianten wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij traint zeker ook niet? want het doet gloeiende pijn aan je knie/enkel, Pierce is nu ook 6 mnd geblesseerd
Dat komt omdat dombo er nog een extra draai aan geeft, toen de ref het probeerde te stoppen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik train zo'n 2 tot 3 keer per week BJJ. Natuurlijk doet het pijn aan je enkel en knie dat is namelijk ook waarom iemand tapt zelf gebruiken wij ze vrijwel nooit tijdens training maar ik ken de meeste varianten wel.
Sja jammer dat hij 6 maanden geblesseerd is maar dat is de risico van de sport als hij dat risico niet wil lopen moet hij maar lekker gaan dammen.
Dan had de ref er eerder tussen moeten zittenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat komt omdat dombo er nog een extra draai aan geeft, toen de ref het probeerde te stoppen.
Die was echt snel genoegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had de ref er eerder tussen moeten zitten
Weet je dit zeker? Volgens mij werkt dit nl. zowel in de jiu-jitsu wereld als in de mma wereld niet zo. Volgens mij is de cultuur in beide sporten dat je bij een tap onmiddellijk stopt en de wedstrijd over is, ongeacht wat de scheidsrechter nog wel of niet doet. Zie bijv. Pettis, die wel het sportieve en verstandelijke vermogen bezit om niet door te zetten tot de ref er eindelijk bij is kunnen komen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De scheidsrechter beëindigd het gevecht na een tap niet de vechters zelf.
Dit is gewoonweg onzin. De ref komt langsvliegen - wat natuurlijk weer niet wordt opgemerkt door Palhares - , vervolgens kijkt hij de ref recht aan terwijl die de twee los probeert te wrikken om daarna nog een extra draai aan de enkel van Pierce te geven.quote:
Dat het een prachtige submission was ben ik helemaal met je eens, extra zonde dat het wordt ontsierd door de smerige actie erna.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
behalve een prachtig uitgevoerde submission.
Helaas heb ik het iets te vaak gezien dat een gevecht helemaal anders eindigde dan bedoelt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:36 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Volgens mij werkt dit nl. zowel in de jiu-jitsu wereld als in de mma wereld niet zo. Volgens mij is de cultuur in beide sporten dat je bij een tap onmiddellijk stopt en de wedstrijd over is, ongeacht wat de scheidsrechter nog wel of niet doet. Zie bijv. Pettis, die wel het sportieve en verstandelijke vermogen bezit om niet door te zetten tot de ref er eindelijk bij is kunnen komen.
Maar eerlijk toegegeven; ik weet dit niet zeker.
[..]
Eens met het laatste. Maar er zijn genoeg vechters die dan wel de scheidsrechter laten zien dat de ander tapt, door te schreeuwen of door de scheids aan te kijken en hem aan te spreken. Ergens heb ik de indruk dat dit allemaal net iets te ingewikkeld is voor Toquinho. Niet alleen dat. Pierce tapte in totaal 8x en de submission werd alleen maar strakker aangezet. Dan wil je iemand toch gewoon bewust beschadigen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helaas heb ik het iets te vaak gezien dat een gevecht helemaal anders eindigde dan bedoelt.
Dit met het oog van vechter tapped, ander vechter laat klem gaan. Scheids ziet niets, laat gevecht doorgaan, waardoor de vechter die getapped had toch nog won en degene die de klem had gezet schaapjes zat te tellen.
Aanhouden tot de scheids je dus gebied los te laten.
verwacht toch eigenlijk wel een finish gilbert. Marquardt vs lombard is wel een hele dikke prelim fight! kijk er weer erg naar uit, leuke card!quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:41 schreef Broempoe het volgende:
Gilbert Melendez vs. Diego Sanchez kijk ik naar uit, en Hector Lombard vs. Nate Marquardt als prelim
Ben benieuwd of JDS opnieuw een bom kan landen, en als dat gebeurt, of Cain's chin hem kan eten of niet.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:41 schreef Broempoe het volgende:
Gilbert Melendez vs. Diego Sanchez kijk ik naar uit, en Hector Lombard vs. Nate Marquardt als prelim
Ben benieuwd of JDS opnieuw een bom kan landen, en als dat gebeurt, of Cain's chin hem kan eten of niet.
Dan zou je gewoon moeten zeggen ik tapte, het is voorbij. Desnoods nog een keer tappen op de vloer. Dat is sportsmanshipquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helaas heb ik het iets te vaak gezien dat een gevecht helemaal anders eindigde dan bedoelt.
Dit met het oog van vechter tapped, ander vechter laat klem gaan. Scheids ziet niets, laat gevecht doorgaan, waardoor de vechter die getapped had toch nog won en degene die de klem had gezet schaapjes zat te tellen.
Aanhouden tot de scheids je dus gebied los te laten.
quote:
quote:"I can say this - nobody ever defended him as much as I did every time he made a mistake like this. In the beginning I thought it was because he was naive or had too much nervous energy during the fights.
"But then he caused a lot of incidents inside my academy during his camps and I changed my mind. I got tired of seeing how he hurts people so often when he is sparring, especially when he has a fight coming up. We used to argue every time it happened, so we argued a lot.
"That was a reason - together with his nonsense excuses every time he lost a fight - that our relationship started to get bitter. I actually hired a psychologist to help me with him but, as we have seen, it didn't work."
Helemaal met je eens, helaas worden mensen nog wel eens oneerlijk als het om eten gaat he?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zou je gewoon moeten zeggen ik tapte, het is voorbij. Desnoods nog een keer tappen op de vloer. Dat is sportsmanship
Die knockdown van JDS kwam doordat hij Cain ongeveer op zijn oor raakte he?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:41 schreef Broempoe het volgende:
Maar JDS heeft Hunt laatst nog geKO'd en Cain zijn chin is niet super, ook niet slecht hoor maar Kongo dropte hem 3x. Dus kan zo maar gebeuren.,quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die knockdown van JDS kwam doordat hij Cain ongeveer op zijn oor raakte he?
Gaat om eten vind ik wat simpel.. je doet net alsof ze een schraal loontje hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, helaas worden mensen nog wel eens oneerlijk als het om eten gaat he?
Kijk naar het geld dat Fedor verdiende, hij beschouwde nogsteeds elk gevecht op een dusdanige manier dat zijn tegenstander zijn eten wilde afpakken, toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat om eten vind ik wat simpel.. je doet net alsof ze een schraal loontje hebben.
Je weet ook hoe het ging voor Hunt zijn been en conditie hem parten gingen spelen, toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar JDS heeft Hunt laatst nog geKO'd en Cain zijn chin is niet super, ook niet slecht hoor maar Kongo dropte hem 3x. Dus kan zo maar gebeuren.,
Wat heeft Lombard nou gepresteerd in de UFC danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Waarom Marquard VS Lombart in de Prelims card.. ?! :S
Doe dan Gabriel Gonzaga vs. Shawn Jordan daarin.
Ik vind zijn walkins altijd wel imponerend!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat heeft Lombard nou gepresteerd in de UFC dan
goed nieuws! stefan vecht letterlijk en fuguurlijk met zijn hart. zie hem niet zo snel kampioen worden maar top 10 behalen is ook een wereldprestatie!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef THEFXR het volgende:
Struve zijn eerste training:
http://www.mmaweekly.com/(...)peful-for-ufc-return
ik ben erg benieuwd of Dana white nog het risico wil lopen met hem???quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:04 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
goed nieuws! stefan vecht letterlijk en fuguurlijk met zijn hard. zie hem niet zo snel kampioen worden maar top 10 behalen is ook een wereldprestatie!
ik denk dat ie even off is, om straks weer te blasten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Wow wat een klein manneke! Gaat hij omlaag naar de middleweight divisie?
lol @ 2min en dan 30 seconden lang ofso knippert hij alleen maar met zijn ogen en zwaait hij met zijn handquote:
lekkerr!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:45 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Zaterdag 22.00 RTL7 Fight Night bij RTL7 (Glory event)mooi om de avond te starten en dan UFC
Niet opgeven Jari, in theorie kun je nog winnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cain
Cormier
Gilbert
Jordan
Dodson
Niet dat het er nog toe doet
Met die smerige spelletjes die hier gespeeld worden lijkt het me onmogelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet opgeven Jari, in theorie kun je nog winnen.
quote:
normaal doen casualquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik ben direct gestraft voor mijn tactiek dus mauw niet. En zeik ook eens tegen de rest dan die altijd als laatste hun pics doorgeven.
Daarom huilen PSV supporters dus zo vaakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd de zwakkere die het meest klagen.
Gelukkig behoor ik tot de 0.5% realistische supportersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom huilen PSV supporters dus zo vaak
Gelukkig welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig behoor ik tot de 0.5% realistische supporters
Irritante vent is hetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:09 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Whehe, Nelson hoeft z'n baard niet af te scheren.
Is hij irritant voor het hebben van een mening?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Irritante vent is het
Hoop dat Cormier die burgerkin van hem cold KO slaat
Stal en Rep van Melendez, tegen de laatste paar partijen van Sanchez.... Ik ben bang dat hij teveel geknakt om iets in de originele ouderwetse Sanchez manier tegen Melendez in te gaan brengen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom je Melendez hebt gekozen
Op een of andere manier doet ze mij wel denken aan een zusje van Scarlett Johansen.quote:
ja tuurlijk joh, dc met zijn 224, dat is LHW, hij gaat van HW af, ongeacht het resultaat van dit gevecht, anders moet hij tegen zijn knuffelmaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef n00cL30n het volgende:
5/5? Ik ben bang dat je dan echt even Roy Nelson in Daniel Cormier moet veranderen.
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je weer strategisch wachten tot het begin van de prelims?
Even over denken. 6 uur begint de motogp dus dan moet ik er sowieso uit dus wakker blijven is dan een betere optie.quote:
Jij gaat eerst UFC kijken en daarna nog een paar uur door voor MotoGP?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Even over denken. 6 uur begint de motogp dus dan moet ik er sowieso uit dus wakker blijven is dan een betere optie.
Ik vind het wel goed, eerst dacht ik dat het toch niet uitmaakte omdat de top 3 evenveel punten heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Eeeeey dudes, wazzup!! Your Champ is here!!!![]()
Wat doen we met de predictions van de top 5 ??
Allemaal naar dezelfde user sturen of gewoon hier posten?
Let me know!
Dagzeges tellen niet mee, dat vond ik gewoon leuk om bij te houden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Goed idee!
Hoe zit het met een gelijke stand / aantal dagzeges?
Ooooh dan hoef ik me niet druk te makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dagzeges tellen niet mee, dat vond ik gewoon leuk om bij te houden.
Dus we kijken alleen naar het aantal punten.
Niet zo inhalig he, je hebt al drie belts.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ooooh dan hoef ik me niet druk te maken
Ga even wat boodschappen doen en als ik terug kom ga ik eens goed voor mijn picks zitten!!
"...and STILL the Undisputed TUP Champ..."
2,5 hèquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet zo inhalig he, je hebt al drie belts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |