Netjes hoor, seizoensrecord zelfs.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pussy's die voor Dillashaw gingen
Wel wat geluk met decisions die de goede kant opvielen maar zkr nice jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Netjes hoor, seizoensrecord zelfs.
[..]
Inderdaad
WAT EEN SUKKEL BEN JE, HIER HEB JE DE BELT VERLORENquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn pick naar dillashaw.
wat dat betreft is het echt een klootzak, jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wel mattie hij twist die voet nog een keer als de ref er al tussen komt
Beetje spannend maken joh. Hype creeren ala Dana white.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WAT EEN SUKKEL BEN JE, HIER HEB JE DE BELT VERLOREN![]()
![]()
je bent een hooter chick met een roze jurkjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe TUF heeft hooter chicks en een pool party.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GSP heeft makkelijk nog een jaar of 3 in hem zitten die gaat echt nog niet stoppen binnenkort
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 10-10-2013 om 19:04:23RT @MMA_NOUVELLES: @arielhelwani Firas just told @tvasports that if GSP does not have the motivation after Hendricks fight, he will retire. reageer retweet
Denk niet dat GSP 5+ miljoen dollar paydays op gaat geven vanwege "geen motivatie"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 10-10-2013 om 19:04:23RT @MMA_NOUVELLES: @arielhelwani Firas just told @tvasports that if GSP does not have the motivation after Hendricks fight, he will retire. reageer retweet
neuh, na het tappen geeft hij er nog een extra draai aan, de mongool!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Paul Harris vs Mike Pierce
[ afbeelding ]
kan niet echt zeggen dat hij expres langer vasthield dan nodig was
Beetje overdreven welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:31 schreef THEFXR het volgende:
Dana White: Rousimar Palhares banned from the UFC
http://www.mmafighting.co(...)-banned-from-the-ufc
ik denk dat het een optelsom was, heeft een verleden met te lang vasthouden, gepakt voor roids, nu weer te lang vasthouden en het was op FOX sports.quote:
Hoewel Pierce wel op de ref aan het tappen is dus dat kan Paul niet voelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
neuh, na het tappen geeft hij er nog een extra draai aan, de mongool!
True, bestraffen vind ik ook wel ver gaan. Tevens is dat doorslaan na de ref wat anders, want bij een tap moet je meteen ophouden imo. Bij slagen ben je als fighter nog bezig met het zekere voor het onzekere nemen, dat zit je in een soort rush als het ware. Daar komt bij dat als de ref er tussen komt dat de klappen ook niet meer vol en geplaatst aankomen, maar als je zo'n enkel vast hebt kun je veel meer damage doen denk ik. Vechters kunnen klappen vangen, want daar zijn ze op getrained, maar als zo'n beest keihard je enkel aan het omdraaien is kunnen een aantal seconden langer wel veel meer impact hebben denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe vaak zie je wel niet dat er nog een klap of twee op knallen nadat de ref er tussen staat gaan ze dat dan ook bestraffen?
Het was ook niet alsof hij nog een volle 3 seconden aan dat been bleef hangen![]()
Good riddens, die mafkees zorgt gewoon voor carriere beeindigende blessures met z'n actiesquote:
En je zit niet in een rush als je een submission aan het doen bent? Verder vind ik dat een tap het signaal is naar de ref dat hij het gevecht op geeft en dat je pas moet stoppen als de ref het bevel geeft om te stoppenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True, bestraffen vind ik ook wel ver gaan. Tevens is dat doorslaan na de ref wat anders, want bij een tap moet je meteen ophouden imo. Bij slagen ben je als fighter nog bezig met het zekere voor het onzekere nemen, dat zit je in een soort rush als het ware. Daar komt bij dat als de ref er tussen komt dat de klappen ook niet meer vol en geplaatst aankomen, maar als je zo'n enkel vast hebt kun je veel meer damage doen denk ik. Vechters kunnen klappen vangen, want daar zijn ze op getrained, maar als zo'n beest keihard je enkel aan het omdraaien is kunnen een aantal seconden langer wel veel meer impact hebben denk ik.
Ja ook wel natuurlijk, maar wel een ander soort rush denk ik. Verder ontwijk je wel veel van mn andere argumentenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je zit niet in een rush als je een submission aan het doen bent? Verder vind ik dat een tap het signaal is naar de ref dat hij het gevecht op geeft en dat je pas moet stoppen als de ref het bevel geeft om te stoppen
dit is ook hoe ik er inderdaad over denk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je zit niet in een rush als je een submission aan het doen bent? Verder vind ik dat een tap het signaal is naar de ref dat hij het gevecht op geeft en dat je pas moet stoppen als de ref het bevel geeft om te stoppen
Met die andere dingen ben ik het ook wel eens namelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ook wel natuurlijk, maar wel een ander soort rush denk ik. Verder ontwijk je wel veel van mn andere argumenten
dat was op PPV, de ufc is al een tijdje aan het veranderen sinds ze op main stream sports zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |